Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Stusset litt på salgsdirektør jeg også.. men det høres ut som en fin tittel da 😉bra provisjon også når en er direktør vil jeg tro 🤔😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjelldronning

Er huset deres det samme det var bilder av på Instagram? Hun har slettet bildene nå da. Synes bare at huset som de bygger nå, virker mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ikke. Stod det ikke i artikkelen i Sunnmørsposten at hun har gjort om tegningene 20 ganger siden de begynte? 🤔 Liker huset og formen slik det er nå. Blir morsomt å se når det er ferdig, og gleder meg vilt til å se alt det lekre hun har plukket ut av interiør 👌😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som følger henne på Snap?

Wow sier jeg bare? Tingene hun velger til huset, må jo bli svindyrt til slutt?!

Hvordan har hun råd til alt dette? Bare lurer, ikke noe mer altså 🙈👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått dratt i land noen avtaler og skal være ambassadør som det så fint kalles 😉vil uansett tro at må spytte i litt selv, og har lurt på det med pengene jeg også... ser ikke at hun jobber i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Horselady skrev:

Hun har fått dratt i land noen avtaler og skal være ambassadør som det så fint kalles 😉vil uansett tro at må spytte i litt selv, og har lurt på det med pengene jeg også... ser ikke at hun jobber i det hele tatt.

Det er helt greit, det har jeg fått med meg. Men allikevel, må jo koste et flesk. De flisene til badet, vaskene, kranene..osv.. hun tar jo det mest nyeste.. 

Jeg har også bygget hus og oppgraderte det meste, men dette her når de er ferdige må koste så det suser.v😱😨🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber døgnet rundt på huset, mens hun trener og løper rundt med venninner... 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Men hun har ingen blogg? Huset var ikke min stil, men det var absolutt et blikkfang, og jeg kan se at mange synes det er drømmen. Er hun gift med en kjent person da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sandin skrev:

Men hun har ingen blogg? Huset var ikke min stil, men det var absolutt et blikkfang, og jeg kan se at mange synes det er drømmen. Er hun gift med en kjent person da? 

Ingen blogg, kun snapchat og mannen er en helt vanlig mann som jobber offshore 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun virker koselig. Artig å høre på når hun snakker i vei på snap. Og løper med hundene på slep. Neeei, jeg forlanger ikke stort mer av en snapper jeg i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det bare meg, eller virker de hun er sammen med (venner og mannen bla) veldig lei av denne snappingen hennes? 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekje måte på kor viktig det e å få frem "kor dei koooooosa se" heile tida...!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Ekje måte på kor viktig det e å få frem "kor dei koooooosa se" heile tida...!! 

Helt utrolig! Er det mulig?!

Hun liker å skryte,,omg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hun liker å skryte,,omg!

Så veldig også...! Ikke vansklig å se at venninna ikke likte den viktige Snap-skålen igårkveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JAH folkens da har vi endt opp på hennes snap.. har jeg ikke sett det før?🤔Lord Gekko?:baby:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at hun later som at denne forumstråden var fullstendig ny for henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt.

Edie, mod.

Edit: ryddet for kommentarer til moderering.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...