Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Skorpion89 skrev:

Er ikke huset planlagt ferdig før i Desember??? Wow. Ting tar tid.

Jeg følger også Lise på snap, men hvorfor gjør du det? For å ha noe å skrive om her inne? 

Åpenbart at du ikke har vært med på husbygging tidligere, og ikke at jeg hadde forventet det av en 89-modell. Men alt går ikke alltid som planlagt, og med alle forandringene de har gjort underveis så er det vel rimelig naturlig at også tiden strekkes litt ut? Eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Skorpion89 skrev:

Er ikke huset planlagt ferdig før i Desember??? Wow. Ting tar tid.

Og ut ifra hva du har skrevet tidligere i tråden, så unner du tydeligvis ikke en familie å bygge hus eller? At hun ordner gode samarbeidsavtaler med aktuelle aktører og fronter dette i sosiale medier er vel topp siden det går i deres favør. Eller er man på det nivået at man ikke skal unne andre noe som helst her i livet? 

At hun velger å "selge" deler av livet sitt på sosiale medier, dog begrenset med tanke på andre profiler som utleverer HELE livet og barna, så synes jeg hun gjør det bra, jeg. Derfor følger jeg hun 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Endelige skrev:

Og ut ifra hva du har skrevet tidligere i tråden, så unner du tydeligvis ikke en familie å bygge hus eller? At hun ordner gode samarbeidsavtaler med aktuelle aktører og fronter dette i sosiale medier er vel topp siden det går i deres favør. Eller er man på det nivået at man ikke skal unne andre noe som helst her i livet? 

At hun velger å "selge" deler av livet sitt på sosiale medier, dog begrenset med tanke på andre profiler som utleverer HELE livet og barna, så synes jeg hun gjør det bra, jeg. Derfor følger jeg hun 😊

Velkommen ny bruker. Anbefaler deg å lese deg opp på forumsregler og slutte å være fryktelig hårsår.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorpion89 skrev:

Velkommen ny bruker. Anbefaler deg å lese deg opp på forumsregler og slutte å være fryktelig hårsår.

Elegant. Eneste "kortet" du kunne bruke? At jeg er ny bruker? Til info da så har jeg vært her tidligere, men slettet profil så NY bruker er jeg ikke. Next 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Endelige skrev:

Elegant. Eneste "kortet" du kunne bruke? At jeg er ny bruker? Til info da så har jeg vært her tidligere, men slettet profil så NY bruker er jeg ikke. Next 😊

Jeg har ingen interesse av å drive brukerdebatt, men må si du virker veldig personlig truffet her. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Jeg har ingen interesse av å drive brukerdebatt, men må si du virker veldig personlig truffet her. 

Jajøss. Personlig? Vel i grunn ikke. Men burde vel øyne litt bekymring etterhvert ettersom noen kan sitte å diskutere fremmede på detaljnivå 😉 Lurer på hva naboen til naboen da mener om meg😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se huset ferdig. Personlig er jeg litt lei den stilen hun går for innvendig. Men herregud, det virrvarret som er hjemme hos meg kan ikke defineres som noe som helst😂 Ekstremt misunnelig på alle kvadrameterene de kan boltre seg på.

Endret av Liselotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hun litt jeg. Nå har ikke jeg fulgt henne så lenge, men vet hvem hun er (kjenner ikke) så litt gøy å følge da. Absolutt en jente med bein i nesa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, venus_ skrev:

Liker hun litt jeg. Nå har ikke jeg fulgt henne så lenge, men vet hvem hun er (kjenner ikke) så litt gøy å følge da. Absolutt en jente med bein i nesa. 

Har henne ikke på Snap. Så jeg vet nok ikke hva den beskjeden er. Vet ikke hva jeg skrev i dag som svei så sinnsykt, men noe var det. Mulig litt oversensitiv for et eller annet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Har henne ikke på Snap. Så jeg vet nok ikke hva den beskjeden er. Vet ikke hva jeg skrev i dag som svei så sinnsykt, men noe var det. Mulig litt oversensitiv for et eller annet. 

Nå husker jeg ikke akkurat hva hun sa, men hun er ikke imponert over brukernavnet ditt for å sirre sånn!😅 Kanskje lottelise er ledig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Liselotte skrev:

Nå husker jeg ikke akkurat hva hun sa, men hun er ikke imponert over brukernavnet ditt for å sirre sånn!😅 Kanskje lottelise er ledig?

Det er mye ved henne jeg ikke er imponert over også, sånn er livet gitt. Ja, spørs om jeg må prøve det.👌 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Aner ikke hvem denne damen er, men tok en kikk på instagram - syns det er litt merkverdig at hun har over 20K følgere på instagram men gjerne hanker inn under 100 likes på et bilde? :klo: Det er virkelig særdeles få likes i forhold til følgerantall, og da kan man jo undres over om antallet følgere er reelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Loffeliten skrev:

Aner ikke hvem denne damen er, men tok en kikk på instagram - syns det er litt merkverdig at hun har over 20K følgere på instagram men gjerne hanker inn under 100 likes på et bilde? :klo: Det er virkelig særdeles få likes i forhold til følgerantall, og da kan man jo undres over om antallet følgere er reelt. 

Hun skulle visstnok ha fått enda flere etter at hennes venninne la ut bilde av hennes Instagram, om det er sant veg vi ikke 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvem er Lise Valø egentlig? Hvorfor får hun sponset så mye (fra gode merkevarer)? 20 tusen følgere er ikke såå mye. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Femilie skrev:

Hvem er Lise Valø egentlig? Hvorfor får hun sponset så mye (fra gode merkevarer)? 20 tusen følgere er ikke såå mye. 

Om du spør hvorfor hun får sponset så mye, så vet du tydligvis hvem hun er ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Tadaaaaa skrev:

Om du spør hvorfor hun får sponset så mye, så vet du tydligvis hvem hun er ;-) 

Kan prøve å forklare hva jeg mener siden du ikke forsto spørsmålet. Jeg lurer på hvordan hun er kjent (hvis hun er det) og hvilken markedsverdi disse bedriftene får av å sponse henne med relativt få følgere kontra andre (med flere følgere). Jeg har sett henne på instagram, ja, men vet ikke noe mer enn det. Jeg lurer også på hva hun "gjør". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Femilie skrev:

Kan prøve å forklare hva jeg mener siden du ikke forsto spørsmålet. Jeg lurer på hvordan hun er kjent (hvis hun er det) og hvilken markedsverdi disse bedriftene får av å sponse henne med relativt få følgere kontra andre (med flere følgere). Jeg har sett henne på instagram, ja, men vet ikke noe mer enn det. Jeg lurer også på hva hun "gjør". 

Hva hun gjør? Hun er bla. salgsdirektør for Eirin Kristiansen, hun fronter flere store firma, etc. Klart de får markedsverdi når en så kjent og suksessrik person viser frem produkt og varer til alle sine følgere... Det sier seg vel selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tadaaaaa skrev:

Hva hun gjør? Hun er bla. salgsdirektør for Eirin Kristiansen, hun fronter flere store firma, etc. Klart de får markedsverdi når en så kjent og suksessrik person viser frem produkt og varer til alle sine følgere... Det sier seg vel selv?

:klo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...