Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Hvem ER hun egetlig? Hva hun liksom kjent for i utgangspunktet? :sjenert:

 

(Hilsen en som ikke har fulgt med) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Perle skrev:

Hvem ER hun egetlig? Hva hun liksom kjent for i utgangspunktet? :sjenert:

 

(Hilsen en som ikke har fulgt med) 

Hun er ikke kjent for noe som helst annet enn at hun er venninne med Lene Orvik og har brukt det for hva det måtte være verdt. Hun var selger for Forever Living og var helt "psyko" med å prakke det på folk. Hun gjorde det veldig "bra" i det systemet. Det var det eneste hun la ut på sosiale medier, hvor fantastisk det var, hvor mye hun tjente og hun gikk bananas med dyre merkevarer. Det var helt flaut å se/høre på henne. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, rock&republic skrev:

Hun er ikke kjent for noe som helst annet enn at hun er venninne med Lene Orvik og har brukt det for hva det måtte være verdt. Hun var selger for Forever Living og var helt "psyko" med å prakke det på folk. Hun gjorde det veldig "bra" i det systemet. Det var det eneste hun la ut på sosiale medier, hvor fantastisk det var, hvor mye hun tjente og hun gikk bananas med dyre merkevarer. Det var helt flaut å se/høre på henne. 

 

Ganske sikker på det ble stilt fra henne så lenge, pga skattelisten kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hun skal visst ikke ha Kvikk kjøkken og bad likevel nå. Hun som hadde inngått et sånt fantastisk samarbeid med de. Vinglehøne.

I dag annonserte hun at hun er blitt ambassadør for Savai Design, tidligere har hun skrevet at det var en annen butikk hun hadde samarbeid med som skulle levere alt av møbler. Jeg blir helt uvel av disse såkalte ambassadør avtalene hennes. 

Blir ikke mer shopping på Savai for MUN del om det er sant at de sponser henne. Det samme gjelder velværesalongen hun er ambassadør for, jeg legger ikke igjen mine penger der noe mer.

Lise er dårlig reklame-folk følger jo henne kun for å le av henne ikke for å bli inspirert. Tragisk

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, rock&republic skrev:

Hun skal visst ikke ha Kvikk kjøkken og bad likevel nå. Hun som hadde inngått et sånt fantastisk samarbeid med de. Vinglehøne.

I dag annonserte hun at hun er blitt ambassadør for Savai Design, tidligere har hun skrevet at det var en annen butikk hun hadde samarbeid med som skulle levere alt av møbler. Jeg blir helt uvel av disse såkalte ambassadør avtalene hennes. 

Blir ikke mer shopping på Savai for MUN del om det er sant at de sponser henne. Det samme gjelder velværesalongen hun er ambassadør for, jeg legger ikke igjen mine penger der noe mer.

Lise er dårlig reklame-folk følger jo henne kun for å le av henne ikke for å bli inspirert. Tragisk

Bedrifter bør begynne å slutte å sponse disse bloggerne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Bedrifter bør begynne å slutte å sponse disse bloggerne. :fnise:

Hun blogger vel ikke? Og hva legges i å være ambassadør for et firma? Skjønner ikke hva hun lever av, det er greit nok at hun får inn avtaler her og der, men de avtalene betaler ikke regningene vil jeg tro..og de gjør ikke mye selv på huset ser det ut for til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være ambassadør for et firma kan du bli dersom du har mange nok følgere på instagram/blogg/snapchat. Da får du sponset ting/redusert pris mot at du skriver poster bilder om ting. Hun har jo inngått sammarbeid med Gressdal Glass og til glassveggen hennes. 

Nå har jeg fulgt henne en stund. Og hun sa jo før hun begynte på huset sitt at det gamle huset deres var såå inspirert av fransk landmote (som var skikkelig poppis for en tid tilbake siden) og at hun gledde seg og begynne på nytt. At hun hadde lært av å ikke gå i fellen om å velge det som er i vinden og sånt. Men hun lar følgerene sine være med i besluttningsprossessen!? Det hadde ikke jeg turt i alle fall, om det var jeg som bygget meg hus og hadde masse, masse følgere! 

Forresten - jeg kan ikke huske og ha sett hverken på instagram eller på snapchat noe om Lene Orvik. Det har i alle fall gått meg hus forbi

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på snapshat for litt siden at hun var sammen med Lene. De feiret bursdagen til Lene mener jeg og huske.. 🤔

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Brettspill skrev:

Å være ambassadør for et firma kan du bli dersom du har mange nok følgere på instagram/blogg/snapchat. Da får du sponset ting/redusert pris mot at du skriver poster bilder om ting. Hun har jo inngått sammarbeid med Gressdal Glass og til glassveggen hennes. 

Nå har jeg fulgt henne en stund. Og hun sa jo før hun begynte på huset sitt at det gamle huset deres var såå inspirert av fransk landmote (som var skikkelig poppis for en tid tilbake siden) og at hun gledde seg og begynne på nytt. At hun hadde lært av å ikke gå i fellen om å velge det som er i vinden og sånt. Men hun lar følgerene sine være med i besluttningsprossessen!? Det hadde ikke jeg turt i alle fall, om det var jeg som bygget meg hus og hadde masse, masse følgere! 

Forresten - jeg kan ikke huske og ha sett hverken på instagram eller på snapchat noe om Lene Orvik. Det har i alle fall gått meg hus forbi

Hun skriver på snap at de er så heldig at de har inngått samarbeid med Gressdal Glass, hvem som helst jo bestille varer derfra.

hun er venninne med frøken Orvik, har vel ikke lov å legge ut noe fra hennes fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut bilder fra festen jo..blant annet av at Lothepus og Petter var der 😊 

Synes hun er inspirerende og morsom og følge på snapchat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Horselady skrev:

Hun la ut bilder fra festen jo..blant annet av at Lothepus og Petter var der 😊 

Synes hun er inspirerende og morsom og følge på snapchat.

 

Jeg er egentlig enig! Ser ikke noe negativt med og stikke hodet frem og jobbe med seg selv som en merkevare og faktisk få fortjeneste for det. Det i seg selv er inspirerende, og det er såå spennende og få være med på prossessen om å bygge hus. 
Men jeg tror at jeg hadde hatt litt mer konkrete planer, og ikke vippet så mye frem og tilbake da. Håper jeg! Man vet jo aldri før man står oppi situasjonen selv! Man bygger jo et hus for å bo der resten av livet. Så kan forstå at det er litt overvelmende med valg! I alle fall om du har et snev av besluttningsvegringer :ler: Og, siste var ment til meg! 

19 timer siden, rock&republic skrev:

Hun skriver på snap at de er så heldig at de har inngått samarbeid med Gressdal Glass, hvem som helst jo bestille varer derfra.

hun er venninne med frøken Orvik, har vel ikke lov å legge ut noe fra hennes fest

 

30 års festen, var den hennes? I så tilfelle la hun ut masse bilder både på snapchat og på instagram-moments (wannabe snapchat-funksjonen) med bilder derifra. Tenkte ikke over at det var samme jenta :ler: Da vet jeg forresten om at de er venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt ambassadør for Savai (butikken til Riise-damene) nå. Hadde aldri trodd at DE skulle tilby henne noe sånt. Hjælp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst. Tenker ikke Riise-damene lengre?? LV har vinglet fra firma til firma. Vita liberata, det sminke merket, devold fabrikken sitt høyeroutlet, forever living, zinzeo, kvik, bysunde, lindas velvære. Så nå Savai? Hun sletter jo bildene etter en uke, når hun er ferdig med de. Hva skjedde med kvik forresten? Og Eirin? 20k følgere på en interiørkonto på instagram er da ikke mye.. pluss at aktiviteten der er jo også fraværende. Bare skikkelig gamle bilder fra huset for lenge siden. Er Savai så desp? Jeg vet om maaaaange kontoer som er oppimot 100k, inkl på Sunnmøre. Sats da heller på de.

 

Jeg lurer forresten også på hvor det sykt store huset som hun skulle bygge forsvant. Huset de bygger nå er da ikke likt det hun la ut tegning av, som forøvrig også er fjernet. Det andre hadde heller ikke utleiedeler. Denne dama lyver seg jo til det meste.

Endret av Skorpion89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savai skulle innrede hele huset og nå har hun lagt ut snap om et annet forma som skal lage betong møbler til henne. Blir uvel av henne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, rock&republic skrev:

Savai skulle innrede hele huset og nå har hun lagt ut snap om et annet forma som skal lage betong møbler til henne. Blir uvel av henne

Nattbordet hun la ut på snap, som skulle lages av noen på Valderøy, er bildet fra bysunde.... Stjeler andre sitt "design"? Som hun egentlig skulle sommerbeide med? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skorpion89 skrev:

Nattbordet hun la ut på snap, som skulle lages av noen på Valderøy, er bildet fra bysunde.... Stjeler andre sitt "design"? Som hun egentlig skulle sommerbeide med? 

Hun eier tydeligvis ikke skam den dama

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Skorpion89 skrev:

 

 

Jeg lurer forresten også på hvor det sykt store huset som hun skulle bygge forsvant. Huset de bygger nå er da ikke likt det hun la ut tegning av, som forøvrig også er fjernet. Det andre hadde heller ikke utleiedeler. Denne dama lyver seg jo til det meste.

Tegningene har vel blitt forandret underveis etter som jeg har forstått. Det siste var vel at trimrommet blir gjort om til hybel til utleie og at veggene i gangen blir fjernet slik at den blir større 😊

Lurer egentlig mer på hva hun jobber og får lønn fra? Ser jo ikke at hun gjør noe om dagene, annet enn det hun har lyst til...møter ang. huset, fiksing av negler og slikt... 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 23, 2017 den 9.01, Horselady skrev:

Tegningene har vel blitt forandret underveis etter som jeg har forstått. Det siste var vel at trimrommet blir gjort om til hybel til utleie og at veggene i gangen blir fjernet slik at den blir større 😊

Lurer egentlig mer på hva hun jobber og får lønn fra? Ser jo ikke at hun gjør noe om dagene, annet enn det hun har lyst til...møter ang. huset, fiksing av negler og slikt... 🤔

Det var jo ikke LITT likt engang, det huset hun egentlig skulle ha da. Gamle tegninger er borte. Og jeg forstod det som at det var 2 hybler? 

 

Hun har jo slettet kjempemye fra IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvordan det opprinnelige huset så ut. Prøvde å se etter tegninger på IG, men du har rett..hun har slettet mange bilder 🤔 hvor mange hybler de skulle ha vet jeg ikke, men ser for meg at pengene kanskje ikke strekker til og at det er derfor de plutselig har gjort om på ting. 

Noen som vet hva samarbeidet med Eirin Kristiansen går ut på? Skjønner fremdeles ikke hva Lise egentlig jobber med..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wed Mar 29 2017 den 13.43, Horselady skrev:

Husker ikke hvordan det opprinnelige huset så ut. Prøvde å se etter tegninger på IG, men du har rett..hun har slettet mange bilder 🤔 hvor mange hybler de skulle ha vet jeg ikke, men ser for meg at pengene kanskje ikke strekker til og at det er derfor de plutselig har gjort om på ting. 

Noen som vet hva samarbeidet med Eirin Kristiansen går ut på? Skjønner fremdeles ikke hva Lise egentlig jobber med..

Hun bor hjemme med foreldrene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...