Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Trodde Instagram var en stor del av jobben hennes?! Hun har jo fått sponset store mengder nips og nakk, hva sier leverandørene til at hun bare bestemmer seg for å slutte? Noen som følger henne som kan se om hun fortsatt legger ut bilder og stories? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåklokka*
52 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Trodde Instagram var en stor del av jobben hennes?! Hun har jo fått sponset store mengder nips og nakk, hva sier leverandørene til at hun bare bestemmer seg for å slutte? Noen som følger henne som kan se om hun fortsatt legger ut bilder og stories? 

Hun har jo ikke sluttet? Skulle bare trappe ned på hverdagsliv-stories og skjerme barna. Sponset/samarbeidsposter la hun ut på lisevalo senest idag tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Hun tålte vel ikke kritikk her, valgte å lage en privatkonto som er lukket for sine "nærmeste" og lukket bedriftskonto. Nå kan hun ihvertfall ikke kjøpe likes mer, siden den er lukket. Spørs om noen har truffet en nerve tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
13 timer siden, Trinekleve skrev:

Nå har hun blitt filmet igjen til et program på nrk som kommer ut om nodn dager. Jeg forstår ikke hvorfor? Jeg finner hjemmet hennes helt midt på treet ift mange andre interiør kontoer på Instagram. Er det henne selv som maser seg selv til reportasjer? 

Jeg er enig. Tenker at det huset kunne vært SÅ kult hvis det var noen andre som bodde der. Fin fasade, men interiøret er kjedelig og blodfattig i mine øyne. Helt uten sjel. 

Lise er flink til å selge inn seg selv, så ja, det er garantert hun selv som ordner reportasjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.1.2020 den 19.51, Showmustgoon skrev:

Var hun med der? Hvorfor? 

En reporter gikk fra dør til dør, for å se om folk virkelig tok imot uanmeldt besøk. Det var i forbindelse med det innlegget på Facebook som folk masse-deler. Lise Valø var en av de som fikk besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 22.48, acna skrev:

En reporter gikk fra dør til dør, for å se om folk virkelig tok imot uanmeldt besøk. Det var i forbindelse med det innlegget på Facebook som folk masse-deler. Lise Valø var en av de som fikk besøk.

Tok hun imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåklokka*
33 minutter siden, richbitch skrev:

Tok hun imot?

Hun visste jo om besøket, la det ut på instagram dagen før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 22.25, Blåklokka* skrev:

Hun visste jo om besøket, la det ut på instagram dagen før. 

Dette fikk ikke jeg med meg🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blåklokka*
3 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Dette fikk ikke jeg med meg🤔

La det ut på story "i morgen kommer noen for å lage reportasje fra mitt hjem, følg med" (eller noe lignende, husker ikke ordrett). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Har hun noen form for utdannelse? Eller har hun bare jobbet i butikk? Noen som vet🤔

Hun har ikke utdanning. Det skrev hun på story en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
1 time siden, Jegserdeg skrev:

Har hun noen form for utdannelse? Eller har hun bare jobbet i butikk? Noen som vet🤔

Hun har bare videregående. Strøk i et (eller flere?) fag skrev hun en gang. Har jobbet på Bikbok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...