Gjest Jussitull Skrevet 9. september 2020 #341 Del Skrevet 9. september 2020 Oppfordrer alle til å se storyen til hus10a, stylebyoliviaangeline og teksten på siste bilde til tonjebjerknes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. september 2020 #342 Del Skrevet 11. september 2020 Tråden er ryddet for personangrep, ryktespredning og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaglede Skrevet 17. september 2020 #343 Del Skrevet 17. september 2020 En ting er at jeg ler så godt av valget hun tar til musikk på story - passer aldri bra sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmokeyEye Skrevet 17. september 2020 #344 Del Skrevet 17. september 2020 På 15.8.2020 den 11.29, Tinkabell skrev: Noen som vet hva hun jobber med nå etter hun sa opp hos Bolia? Hun jobber som selger for Leather Master, selger vaskemiddel. Et firma med 2 ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkabell Skrevet 17. september 2020 #345 Del Skrevet 17. september 2020 10 timer siden, SmokeyEye skrev: Hun jobber som selger for Leather Master, selger vaskemiddel. Et firma med 2 ansatte. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 21. september 2020 #346 Del Skrevet 21. september 2020 Never ending story🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 29. september 2020 #347 Del Skrevet 29. september 2020 På 9.9.2020 den 9.58, Gjest Jussitull skrev: Oppfordrer alle til å se storyen til hus10a, stylebyoliviaangeline og teksten på siste bilde til tonjebjerknes. Kan du fortelle hva dette handlet om? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 1. oktober 2020 #348 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 29.9.2020 den 12.59, Showmustgoon skrev: Kan du fortelle hva dette handlet om? Var vel noe om at enkelte kvinner enda ikke har vokst ifra barneskolens "hbis du er venne med henne, så vil ikke jeg være venn med deg". Bare overført til instagrams verden..gir du kommentarer/klikk eller oppmerksomhet til en konto, så er det andre kontoer som ikke gir deg kommentarer/klikk eller annen form for oppmerksomhet. Hvem som er venner og uvenner her aner jeg ikke, synes bare det er utrolig barnslig. Instagram og enkelte kontoer har mistet sin sjarm. Blir litt kvalm når jeg ser feks Lise drive å tagge og dele kontoer på story nå (som hun gjør veldig mye). Jeg lurer på hva ligger bak og hvorfor...det føles ikke ekte, og jeg har vært en av de som har likt henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 2. oktober 2020 #349 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 1.10.2020 den 12.58, Horselady skrev: Var vel noe om at enkelte kvinner enda ikke har vokst ifra barneskolens "hbis du er venne med henne, så vil ikke jeg være venn med deg". Bare overført til instagrams verden..gir du kommentarer/klikk eller oppmerksomhet til en konto, så er det andre kontoer som ikke gir deg kommentarer/klikk eller annen form for oppmerksomhet. Hvem som er venner og uvenner her aner jeg ikke, synes bare det er utrolig barnslig. Instagram og enkelte kontoer har mistet sin sjarm. Blir litt kvalm når jeg ser feks Lise drive å tagge og dele kontoer på story nå (som hun gjør veldig mye). Jeg lurer på hva ligger bak og hvorfor...det føles ikke ekte, og jeg har vært en av de som har likt henne. Takk for svar! Har det noe med at hun nå har låst insta? Synes det er litt rart med Plutselig privat konto når det er jobben hennes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 4. oktober 2020 #350 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 2.10.2020 den 21.27, Showmustgoon skrev: Takk for svar! Har det noe med at hun nå har låst insta? Synes det er litt rart med Plutselig privat konto når det er jobben hennes? Mannen er vel på sjø og hun prøver vel å skjerme seg selv🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Willasmo Skrevet 27. oktober 2020 #351 Del Skrevet 27. oktober 2020 Hvorfor kaller hun seg for salgssjef? Bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 27. oktober 2020 #352 Del Skrevet 27. oktober 2020 Det er det samme om og om og om igjen. Gørrkjedelig så gidder ikke følge henne mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. desember 2020 #353 Del Skrevet 4. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 4. desember 2020 #354 Del Skrevet 4. desember 2020 Litt usikker på hva man skal inspireres av på den kontoen.. Manisk vasking? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mecka Skrevet 11. januar 2021 #355 Del Skrevet 11. januar 2021 Trudis23 skrev (På 5.12.2020 den 0.57): Litt usikker på hva man Trudis23 skrev (På 5.12.2020 den 0.57): Litt usikker på hva man skal inspireres av på den kontoen.. Manisk vasking? Dama har et stort sosialt problem. Må fremstå som feilfri for å beholde sponsor avtaler, mens privat er situasjonen en helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 12. januar 2021 #356 Del Skrevet 12. januar 2021 Mecka skrev (På 11.1.2021 den 9.41): Dama har et stort sosialt problem. Må fremstå som feilfri for å beholde sponsor avtaler, mens privat er situasjonen en helt annen. Hvordan vet du hvordan hun er privat? Synes det er mere trist å se hvor materiell hun virker for å være. Nye møbler på ønskelista når det hun har knapt har vært i hus 1 år. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 5. april 2021 #357 Del Skrevet 5. april 2021 Så dere reportasjen i siste Interiørmagasient, 16 sider. Hva synes dere om dette hjemmet? Svar konstruktivt på interiøret - ikke personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiebi Skrevet 5. april 2021 #358 Del Skrevet 5. april 2021 Humoristen skrev (2 minutter siden): Så dere reportasjen i siste Interiørmagasient, 16 sider. Hva synes dere om dette hjemmet? Svar konstruktivt på interiøret - ikke personen. Jeg synes hun har altfor små møbler i det store hjemmet! Da blir det faktisk seende litt rotete ut. Hun burde la seg inspirere av husene til Kardashians hvor de har digre, men veldig nedtonede møbler. Hun kunne også hatt mer personlig touch på ting - kunst og slikt. Huset oser ikke akkurat kulturell kapital. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 5. april 2021 #359 Del Skrevet 5. april 2021 Billiebi skrev (Akkurat nå): Jeg synes hun har altfor små møbler i det store hjemmet! Da blir det faktisk seende litt rotete ut. Hun burde la seg inspirere av husene til Kardashians hvor de har digre, men veldig nedtonede møbler. Hun kunne også hatt mer personlig touch på ting - kunst og slikt. Huset oser ikke akkurat kulturell kapital. Enig. Det er veldig mye siste skrik i hvitt... og litt kjedelig. Men i det hele tatt, veldig mange sånne moderne - litt minimalistiske hjem ligner på hverandre og det er i grunn ganske mye likt. Lurer på hvor barnetegningene er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 7. april 2021 #360 Del Skrevet 7. april 2021 Humoristen skrev (På 5.4.2021 den 8.56): Enig. Det er veldig mye siste skrik i hvitt... og litt kjedelig. Men i det hele tatt, veldig mange sånne moderne - litt minimalistiske hjem ligner på hverandre og det er i grunn ganske mye likt. Lurer på hvor barnetegningene er? Ungene fikk vel være med å pynte juletre som skulle stå på rommene deres, det samme gjelder vel pynt eller ting de har laget. Hun er ikke alene om å gjøre det slik. Er ikke trendy å la ting ungene har laget i bhg eller skole stå fremme. Folk har jo knapt nok bilder framme av barna sine. Nå skal det være posters eller bilder som en eller annen influenser plutselig synes er trendy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå