Gå til innhold

Plus Size er sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er mye sunnere enn deg siden hennes fett ligger på lårene mens du har det farlige fettet på magen! Om noen er i fare for diabetes her så er det deg! Anonymous poster hash: 449d2...bbc

Jada, jeg dør nok av en livsstilssykdom før HUN gjør det. Er tross alt myyyyye farligere med litt for mye fett på magen, enn altfor mye fett overalt (inkludert magen).

Anonymous poster hash: 6a630...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, jeg dør nok av en livsstilssykdom før HUN gjør det. Er tross alt myyyyye farligere med litt for mye fett på magen, enn altfor mye fett overalt (inkludert magen).

Det er det. Magefettet er det fettet som er farligst, og du er i større faresone enn hun! Du sier jo selv at du har en kulemage. Hun her er velproporsjonert og har mindre magefett enn deg. Gremmes du ikke over hvor usunn du er?

Anonymous poster hash: 449d2...bbc

• Liker 1
Skrevet

Det er det. Magefettet er det fettet som er farligst, og du er i større faresone enn hun! Du sier jo selv at du har en kulemage. Hun her er velproporsjonert og har mindre magefett enn deg. Gremmes du ikke over hvor usunn du er? Anonymous poster hash: 449d2...bbc

Haha, nei det har jeg ingen grunn til :-)

Skrevet

Haha, nei det har jeg ingen grunn til :-)

Jo for du er mye mer usunn enn hun på bildet. DU har det farlige magefettet!

• Liker 1
Skrevet

Jo for du er mye mer usunn enn hun på bildet. DU har det farlige magefettet!

Hun på bildet i HI viser ikke frem magen sin, den er jo skjult bak det tøystykket...Så; hvordan kan du si noe om modellens mage??!!

Anonymous poster hash: 7bb47...3b8

Skrevet

Hun på bildet i HI viser ikke frem magen sin, den er jo skjult bak det tøystykket...Så; hvordan kan du si noe om modellens mage??!!

Anonymous poster hash: 7bb47...3b8

man ser ryggen i speilet og der ser du ikke mye ryggfett. Hun er timeglass og da er midjen smal. Hun med 57 kg har jo innrømmet å ha kulemage/ølvom så det sier seg selv hvem som er mest usunn.

Skrevet

Jaja, så lenge fastlegen er fornøyd (var hos han forrige uke), så får det bare stå sin prøve ;-)

Skrevet (endret)

Hvis jenta på 57 kg med sine 165 cm mener seg overvektig så er det ganske enkelt umulig. Noe uflatterende proposjonert kanskje - og må da være syltynn i armer og bein/rumpe & små pupper hvis magen er så "fleskete" som hun selv påstår - ellers hadde vekta vært minst 5-8 kilo mer. Mange jenter har et vrengebilde av sin egen kropp som overhodet ikke korresponderer med virkeligheten og langt de flestes oppfattelse. Anorektiske tendenser i egen vurdering.
Dama på bildet er kanskje i øvre del av BMI alt etter høyden - men hun har (etter det man ser på bildet) etter mine preferanser fine proporsjoner og ser ikke til å være direkte flesket/kvapset slik som en av de damene i de andre bildene. Store lår og rumpe har nok en større del av vekta på henne, men ei dame med slank midje og høvelig store pupper trenger ikke være verken overvektig eller oppfattes som eller i det hele tatt være feit. Bare at kvinnfolk/jenter og noen menn med seksuell tenning på veldig slanke damer synes folk er feite bare låra er tjukkere enn at de går i skaftet på en gummistøvel. Men ok, alle har sine preferanser- både seksuelt og ellers.
Utfordrer frøkna på 165 med sine 57 kg å legge ut et bilde av kroppen sin, -så får vi se hvordan denne voldsomt feite magen ser ut og hvor denne kraftige overvekten sitter - sarkastisk sagt. Vedder på at jeg ser deg som ei slank lita flis med litt antydning til rund "jentemage" - dvs liiittegranne "padding" utapå de "rippa magemusklene" man kan se på fitness-freaker der man ser bare muskler som på en muskuløs og rippa mann.

Endret av Altmann
  • Liker 1
Skrevet

Hvis jenta på 57 kg med sine 165 cm mener seg overvektig så er det ganske enkelt umulig. Noe uflatterende proposjonert kanskje - og må da være syltynn i armer og bein/rumpe & små pupper hvis magen er så "fleskete" som hun selv påstår - ellers hadde vekta vært minst 5-8 kilo mer. Mange jenter har et vrengebilde av sin egen kropp som overhodet ikke korresponderer med virkeligheten og langt de flestes oppfattelse. Anorektiske tendenser i egen vurdering.

Dama på bildet er kanskje i øvre del av BMI alt etter høyden - men hun har (etter det man ser på bildet) etter mine preferanser fine proporsjoner og ser ikke til å være direkte flesket/kvapset slik som en av de damene i de andre bildene. Store lår og rumpe har nok en større del av vekta på henne, men ei dame med slank midje og høvelig store pupper trenger ikke være verken overvektig eller oppfattes som eller i det hele tatt være feit. Bare at kvinnfolk/jenter og noen menn med seksuell tenning på veldig slanke damer synes folk er feite bare låra er tjukkere enn at de går i skaftet på en gummistøvel. Men ok, alle har sine preferanser- både seksuelt og ellers.

Utfordrer frøkna på 165 med sine 57 kg å legge ut et bilde av kroppen sin, -så får vi se hvordan denne voldsomt feite magen ser ut og hvor denne kraftige overvekten sitter - sarkastisk sagt. Vedder på at jeg ser deg som ei slank lita flis med litt antydning til rund "jentemage" - dvs liiittegranne "padding" utapå de "rippa magemusklene" man kan se på fitness-freaker der man ser bare muskler som på en muskuløs og rippa mann.

Vil nådig ta fra deg dagens matlyst. Og nei, har ikke et forvrengt kroppsbilde, men jeg er ærlig med meg selv.

Skrevet

Vil nådig ta fra deg dagens matlyst. Og nei, har ikke et forvrengt kroppsbilde, men jeg er ærlig med meg selv. Anonymous poster hash: 6a630...258

Jeg prøver igjen, kan du ikke legge ut et bilde av noen du synes er plus size og noen som du synes er normal?

Anonymous poster hash: 8ea66...65f

Skrevet

Må dere slutte å tulle. Alle vet jo at menn som er desperate puler chubby jenter, og gifter seg med slanke damer.

Anonymous poster hash: 21dae...e08

• Liker 1
Skrevet
Jeg var spiseforstyrra for en tid tilbake. Jeg kjenner igjen måten å argumentere og skrive på. Jeg tror de fleste skjønner at du bare er ute etter å høre at du er slank nok, at du ikke er tykk, å få høre at ditt bilde av deg sjøl ikke er riktig.

Det er i og for seg ikke noe galt i det, jeg skjønner hvor det kommer fra, og jeg skjønner at du ikke gjør det for å være ekkel, men fordi du er sjuk.

Det jeg ber deg tenke på er at det er mange unge jenter her inne som kan bli påvirket av det du skriver. Når du poster bilder på denne måten, og kaller en trent og slank dame "på grensa til plus size", så sitter det jenter og tar dette til seg. Det er veldig uheldig.

Jeg håper opriktig du får hjelp for det du sliter med akkurat nå.

Beklager drsom jeg høres nedlatende ut, det er ikke meningen. Det er ment som et oppriktig ønske om at du skal få hjelp, fordi jeg vet hvor utrolig slitsomt det er å bli drevet av de tankene og følelsene i alt du gjør. :klemmer:

Anonymous poster hash: abc6c...f08

• Liker 4
Skrevet

Du surrer litt med begrepene. Begreper er til for at det skal være lettere å forstå hverandre, så da er det best å holde seg til etablerte definisjoner. "Pluz size" er en kategori for modeller som bruker størrelsene 42 og oppover. Jennifer Lopez er ikke plus size. Kanskje du synes hun er for stor for din smak. Det er helt greit, men det betyr ikke at hun er plus size. "Normal" er på samme måte. Hvis vi sier normal, tenker vi nok heller på gjennomsnittet vi omgås hver dag, for eksempel medstudenter i Oslo, eller andre på arbeidsplassen. Kroppen til kvinnen du liket til ville nok bedre blitt beskrevet som "normal for en modell".

Det virker som du troller. Og det kan jo sikkert være morsomt nok. Men det er faktisk unge mennesker som leser disse trådene og kan bli såret eller ta det du sier for god fisk. Du har et ansvar når du skriver på nettet. Å gi missvisende informasjon og drive med hets er for eksempel ikke greit. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke et forvrengt kroopsbilde eller en spiseforstyrrelse. Jeg troller heller ikke. Kanskje ikke det beste bilde av JLo for å vise en plus size, men for noen år tilbake var hun ganske stor.

Skrevet

Jaja, så lenge fastlegen er fornøyd (var hos han forrige uke), så får det bare stå sin prøve ;-)

Han har rett og slett lyvd deg opp i ansiktet ditt. Du vet like godt som meg at du har en svær kulemage. Du vet godt at du er mye mer usunn enn hun på bildet. Om du skulle være sunn, så er hvertfall hun på bildet det, da du er mer usunn enn henne.

Skrevet

http://www.independent.co.uk/incoming/article10129665.ece/alternates/w460/adore-me3.jpg

Et bedre bilde av en plus size modell.

Ja, hun kan sikkert regnes som på grensen til plus size. Greia er at når størrelse 42 og oppver regnes som plus size, så kan modellene helt fint være normalvektige. For eksempel hvis man er 182 høy, så kan man veie 75 kg, være slank og samtidig bruke størrelse 42.

Hun var forresten helt nydelig. Timeglassfigur, sunt hår og et symetrisk fjes er en oppskrift på suksé! Pluss all stasjen, photoshpen og den proffesjonelle stylingen da...

• Liker 2
Skrevet

Syns ikke ho var så fint, men smak og behag

Anonymous poster hash: 7a9e1...fda
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...