Gå til innhold

Plus Size er sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men på en annen side, det kan også være en grunn til at bakparten er såpass "skjult" i speilet.

Har du hørt om "antydningens kunst"? Det er det motsatte av dagens gynekologbilder. 

Man får se litt og resten skal en fantasere litt over og kose seg ved tanken på.

Anonymous poster hash: 9f7b9...d5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å ha sex med, men ikke som kjæreste?

Tenker som kjæreste og alt. ..

Ikke noe galt med damens utseende ut fra bildet.

• Liker 4
Skrevet

Tenker som kjæreste og alt. ..

Ikke noe galt med damens utseende ut fra bildet.

Utenom det at hun er bælfeit?

Anonymous poster hash: 6a630...258

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med å være et avskyelig menneske.

Anonymous poster hash: bb0f8...9a0

• Liker 2
Skrevet

Utenom det at hun er bælfeit?

Bælfeit..? virkelig?

• Liker 3
Skrevet

Altså, jeg er lubben/frodig. 1.65cm høy og veier 57kg. Mao, hun der er virkelig stor..

• Liker 2
Skrevet

Altså, jeg er lubben/frodig. 1.65cm høy og veier 57kg. Mao, hun der er virkelig stor..

Hun er ikke virkelig stor. Hun er større enn normalvekt. At dine 57kg består for det meste av fett slik at du er lubben, er da ingen fasit på hvordan alle andre er. Man kan være 165 cm og veie 75 kg og likevel være slank. Kommer an på muskelvekt kontra fettvekt. 

Anonymous poster hash: 8f4da...281

• Liker 7
Skrevet

Hun er ikke virkelig stor. Hun er større enn normalvekt. At dine 57kg består for det meste av fett slik at du er lubben, er da ingen fasit på hvordan alle andre er. Man kan være 165 cm og veie 75 kg og likevel være slank. Kommer an på muskelvekt kontra fettvekt.  Anonymous poster hash: 8f4da...281

Ja, mine 57kg er fett og er strategisk dårlig plassert (magen), og jeg ligger i øvre del av normal bmi, men det forandrer ikke det faktum at det er et bilde av en overvektig dame. Jeg er plus size, hun der er ganske stor.

Skrevet

Altså, jeg er lubben/frodig. 1.65cm høy og veier 57kg. Mao, hun der er virkelig stor.. Anonymous poster hash: 6a630...258

Bare fordi du er lubben som du sier så betyr ikke det at hun er det, feit er det de som melder seg på slankekrigen er og de er mye større!
  • Liker 2
Skrevet

Bare fordi du er lubben som du sier så betyr ikke det at hun er det, feit er det de som melder seg på slankekrigen er og de er mye større!

Vil du si at hun er normalvektig?

• Liker 3
Skrevet

Hun har litt ekstra men en dame med litt ekstra kjøtt på beina er jo bare deilig :)

• Liker 3
Skrevet

Hun har litt ekstra men en dame med litt ekstra kjøtt på beina er jo bare deilig :)

Beklager å måtte si dette til deg, men nei. Hun har ikke "litt" ekstra. Jeg, med mine 57kg har en god del ekstra. Hun der er hvertfall 10/15/20 kg ekstra, hun er veldig overvektig, og det er ikke bra for helsen.

• Liker 3
Skrevet

57kg og litt ekstra? O.o

Nei, ikke litt, men en god del.

Skrevet

Ekstra kjøtt? Virkelig? Kan du ikke bare si ekstra fett?

Anonymous poster hash: d08a6...f54

• Liker 2
Skrevet

"Kjøtt"? O.o

Det der er flesk hun har på beina, vær nå litt mann og kall en spade for en spade.

Anonymous poster hash: 76426...fdb

Skrevet

Ekstra kjøtt? Virkelig? Kan du ikke bare si ekstra fett?Anonymous poster hash: d08a6...f54

Det betyr det samme :)
Skrevet

"Kjøtt"? O.o

Det der er flesk hun har på beina, vær nå litt mann og kall en spade for en spade.Anonymous poster hash: 76426...fdb

Jeg kaller det for kjøtt :)
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...