Jus sanguinis Skrevet 15. september 2015 #141 Skrevet 15. september 2015 Det var uskyldig tull med en AB. At du klarer å tillegge meg en sådan agenda er nesten fascinerende.Jeg på min side synes det er fascinerende at du tror du kan holde på sånn uten at noen kaller en spade for en spade.
Den mystiske Skrevet 15. september 2015 #142 Skrevet 15. september 2015 Synes nå at personligheten er mye viktigere enn hvordan hun faktisk ser ut fysisk dersom det er snakk om en potensiell partner. (Ja, en viss tiltrekning er jo der uansett.) For hun på bildet, så hadde jeg kanskje bedt henne på date etter å ha snakket med henne for å bli litt bedre kjent. Spørs vel om vår "kjemi" hadde kommet overens. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #143 Skrevet 15. september 2015 Fordi når jeg er plus size, så blir det feil å sette henne i samme kategori da hun veier 10-15-20kg mer enn meg. Hun er liksom i kategorien over. Helt greit å like de som er plus size, men da må man neste ta med et bilde av en modell som faktisk er plus size.Anonymous poster hash: 6a630...258 Men du er jo en liten dame. Det er stor forskjell på en dame på 180 og en på 160. Så om du veier 57 kg, kan du fremdeles virke lubben fordi du er lav. En dame som veier 20 kg mer vil fremdeles være slank hvis hun er 180 høy. Men dette går vel heller ikke inn hos deg. Dama på bildet var pluz size og vakker spør du meg. Hun er lubben ikke sykt overvektig som du prøver å hamre inn svar etter svar her inne. Anonymous poster hash: 58ec8...620 5
NorskTroll Skrevet 15. september 2015 #144 Skrevet 15. september 2015 Trist at det som er den reelle sannheten blir sett på som en subjektiv mening. Helt greit at menn vil ha en slik dame, flott at hun trives med seg selv, men det forandrer ikke det faktum at det er bilde av en overvektig person. Ikke lubben/frodig/plus size, men overvektig.Anonymous poster hash: 6a630...258 Ja, hun er overvektig, men det kan man være når man er 160cm høy og veier 65 kg. Da er man også overvektig, i følge BMI. Man er også overvektig når man er lubben og plus size, som regel. Hvilken klesstørrelse bruker du? Siden du mener du er feit. Likevel veier du 57kg. Det er du som har et forvrengt kroppsbilde. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #145 Skrevet 15. september 2015 Ja, hun er overvektig, men det kan man være når man er 160cm høy og veier 65 kg. Da er man også overvektig, i følge BMI. Man er også overvektig når man er lubben og plus size, som regel. Hvilken klesstørrelse bruker du? Siden du mener du er feit. Likevel veier du 57kg. Det er du som har et forvrengt kroppsbilde. Jeg bruker medium/str 38. Burde ha brukt XS og 34. Mao=feit. Anonymous poster hash: 6a630...258
NorskTroll Skrevet 15. september 2015 #146 Skrevet 15. september 2015 Jeg bruker medium/str 38. Burde ha brukt XS og 34. Mao=feit.Anonymous poster hash: 6a630...258 Lurer på hva du syns om meg som bruker M/L. Jeg er vel til latter for deg? Du har et forvrengt kroppsbilde og burde søke hjelp. 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #147 Skrevet 15. september 2015 Lurer på hva du syns om meg som bruker M/L. Jeg er vel til latter for deg? Du har et forvrengt kroppsbilde og burde søke hjelp. Jeg er feit fordi kiloene er plassert på magen. Jeg har ikke et forvrengt kroppsbilde, men ser skavankene mine. Anonymous poster hash: 6a630...258
Silfen Skrevet 15. september 2015 #148 Skrevet 15. september 2015 Jeg bruker medium/str 38. Burde ha brukt XS og 34. Mao=feit.Anonymous poster hash: 6a630...258 Liar.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #149 Skrevet 15. september 2015 Ehhh, nei det er ikke sunt å være overvektig. Det er ikke noe jeg verken tenner på, eller bra for helsa for det den gjelder. Vil ha ei dame som er like sprek som meg, og er glad i friluftsliv. En sånn kropp passer bedre i sofakroken med en potetgullpose desverre.Anonymous poster hash: 21dae...e08 En sånn en som ikke kan skrive rett passer best i klatrestativet sammen med andre skolebarn Anonymous poster hash: 5cf53...83b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #150 Skrevet 15. september 2015 Jeg er feit fordi kiloene er plassert på magen. Jeg har ikke et forvrengt kroppsbilde, men ser skavankene mine. Anonymous poster hash: 6a630...258 Kan du ikke poste et bilde av det du mener er plus size, da? Og gjerne et av en du mener er normalvektig.Anonymous poster hash: 8ea66...65f
Arabella Skrevet 15. september 2015 #151 Skrevet 15. september 2015 Jeg er feit fordi kiloene er plassert på magen. Jeg har ikke et forvrengt kroppsbilde, men ser skavankene mine.Anonymous poster hash: 6a630...258 Du har BMI på 20,9. Du må vel fatte og begripe at du ikke er feit uansett hvor kiloene er plassert. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #152 Skrevet 15. september 2015 Du har BMI på 20,9. Du må vel fatte og begripe at du ikke er feit uansett hvor kiloene er plassert. Har bilringer når jeg sitter, så jo. Og en noe utestående mage når jeg står. Anonymous poster hash: 6a630...258
Gjest Bond Skrevet 15. september 2015 #153 Skrevet 15. september 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #154 Skrevet 15. september 2015 Altså, når jeg på 1.65cm og 57kg er stor, så sier det seg jo selv at hun er veldig overvektig.Anonymous poster hash: 6a630...258 Unnskyld meg, men pell deg til helvete vekk med de anoretiske drittkommentarene dine. Jeg er 167 og veier 67, jeg er ikke stor, for å si det sånn, da jeg veide 55 for et år siden var jeg veldig tynn. Du må være 99% fett for å være "stor" som du mener idiot Anonymous poster hash: 2b5bc...af8 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #155 Skrevet 15. september 2015 Er dette egentlig noe å kverulere over? Og er det så utrolig merkelig å ta inn over seg at en del menn faktisk liker damer med noen kilo ekstra? For øvrig er du ikke stor med 57 kilo på 165 cm. Det er kun i ditt hode at sånne mål kan være stort. Jeg er 168 og veier 85 kg, men jeg er ikke feit likevel, tro det eller ei. Det handler om proporsjoner, hvor man har kiloene, og hva slags fasong man har. Jeg er heldig og har markert midje, store pupper og rumpe, men med slanke ben og armer og har timeglassfasong. Anonymous poster hash: f2a4f...f58 Jeg velger å tro det ei. Med en bmi oppe i fedme-klassen kan kiloene være så riktig proporsjonert som du bare vil, men med så mange kilo ekstra er du umulig slank. Men det er mulig vi har forskjellige definisjoner. Dette er forøvrig MBGs utvalg av kvinner på 168 cm, 86 kg og timeglassfigur. http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=168&age=any&weight=86&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=hourglass Jeg ser ikke en eneste kvinne på denne siden som er slank. Godt mulig at kiloene sitter godt og at de kler deg, men du er fremdeles feit. Anonymous poster hash: ae3a1...9d2 1
Gjest iGirl Skrevet 15. september 2015 #156 Skrevet 15. september 2015 (endret) Altså, når jeg på 1.65cm og 57kg er stor, så sier det seg jo selv at hun er veldig overvektig.Anonymous poster hash: 6a630...258 For det første er 57kg fordelt på 165cm alt annet enn "stor". Dette sier seg selv da vekten og høyden din tilsvarer en BMI på 20, som er i aller nedeste skikte før man bikker over til undervekt. Jeg vet ikke hvorfor du har fått for deg at du er overvektig, men det som er så synd med at du skriver slikt er innvirkningen dette muligens har på unge usikre jenter som sitter her og leser på forumet. Hvis du har så skeivt bilde av din egen kropp som du hentyder i tråden her burde du virkelig ta deg en samtale med fastlegen din om å få en henvisning til samtale med en psykolog. Jeg skriver dette i beste mening, og jeg håper du vil tenke deg om med tanke på hvilke holdninger du sender videre til andre jenter. Endret 15. september 2015 av iGirl 5
Severin Skrevet 15. september 2015 #157 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor bryr noen seg om hva andre tenner på? Jeg liker plus size, BBW, fyldige og overvektige jenter. Det er den kroppstypen jeg er tiltrukket av. Selvsagt er det mange andre faktorer som spiller inn, men på et rent overfladisk perspektiv så er det vel helst den kroppstypen jeg, personlig, er mest tiltrukket av. Hvorfor skal andre bry seg med det? Og dette med helse... Går du virkelig bort til en jente/gutt du er tiltrukket av og spør ut om hvordan det står til med helsen deres? Anorexia, alkoholisme, kjederøyking, narkotiamisbruk... hvordan plukker man opp slik i løse luften? 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #158 Skrevet 16. september 2015 Forklar hvordan både hun og jeg kan ha litt ekstra da. Og jeg vet at du ikke tror på at jeg er 1.65cm og veier 57kg, men hvis du tar utgangspunkt i det, hvordan kan både jeg og hun være litt store? Anonymous poster hash: 6a630...258 Herregud så du maser om dette da! Så kjipt for deg at du er 165 cm og 57kg og er "feit" (selv om BMI sier noe annet). Jeg er 1.60m og veier 58kg, og jeg er NORMAL vektig. Altså innenfor normalen på BMI. Er heldig og har timeglass figur som er godt proporsjonert, smal midje, større hofter og pupper. Selv liker jeg min egen kropp, men det er helt sikkert noen som synes jeg er feit, og noen sier jeg er for tynn. Folk har forskjellige meninger, og noen synes det er fint med store damer, mens andre synes det er fint med veldig tynne. Folk er forskjellige! Så lenge det ikke går ut over helsa (for lets face it, både overvekt OG undervekt kan være veldig skadelig), og man er fornøyd med seg selv, så gjør det ingenting om man enten har "litt ekstra", eller "litt for lite". Selv har jeg sett nydelige damer som er både plus size og tynne. Fellesnevneren var at selv om de var utenfor "normalen" så var de sunne. Det var vell forsåvidt ikke noe spørsmål her om modellen på bildet er overvektig. Hun er en plus size model, noe som vil si at hun er noe overvektig, eller har "litt ekstra" som noen velger å si. Og TS delte sin mening der h*n sier at h*n synes plus size er sexy.Anonymous poster hash: 4cb38...d01 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #159 Skrevet 16. september 2015 For dere som må ha det inn med teskje; når alt fettet samler seg på magen, blir man seende feit ut. Det er mitt problem. Bilringer når jeg sitter og utestående mage når jeg står. 57kg på 1.65cm er også nokså mye, uavhengig av bmi. Det jeg reagerer på ved denne tråden, er at bildet ikke viser en plus size modell, men en som er veldig overvektig. Og selv om hennes fett er bedre fordelt enn mitt, så forandrer ikke det det faktum at det er fett som er fordelt rundt på kroppen. Farlig fett. Det er helt greit å synes at svært overvektige damer er fine, men ikke kom her å kall dem plus size! Anonymous poster hash: 6a630...258
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #160 Skrevet 16. september 2015 For dere som må ha det inn med teskje; når alt fettet samler seg på magen, blir man seende feit ut. Det er mitt problem. Bilringer når jeg sitter og utestående mage når jeg står. 57kg på 1.65cm er også nokså mye, uavhengig av bmi. Det jeg reagerer på ved denne tråden, er at bildet ikke viser en plus size modell, men en som er veldig overvektig. Og selv om hennes fett er bedre fordelt enn mitt, så forandrer ikke det det faktum at det er fett som er fordelt rundt på kroppen. Farlig fett. Det er helt greit å synes at svært overvektige damer er fine, men ikke kom her å kall dem plus size!Anonymous poster hash: 6a630...258 Hun er mye sunnere enn deg siden hennes fett ligger på lårene mens du har det farlige fettet på magen! Om noen er i fare for diabetes her så er det deg! Anonymous poster hash: 449d2...bbc 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå