Gå til innhold

Plus Size er sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha ha! Jeg er sikker på om ei slik damen hadde prøvd seg på deg eller kameratene dine på byen, hadde dere svelger nervøst og fått frem er ord. Hun er dødslekker, og uoppnåelig for de aller fleste menn.

Hehe nei det hadde jeg nok ikke. Jeg tenner på trente sterke jentekropper. Jenta må se veltrent ut, å være i god form. De som ikke trener og bryr seg om kosthold kunne nok funnet henne attraktiv.:)

Anonymous poster hash: 21dae...e08

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, jøss :murvegg:

Og problemet er? At det finnes oss som er uenige? Som har et realistisk syn på kropp og helse?

Anonymous poster hash: 6a630...258

Skrevet

For mye for min smak i alle fall, og ansiktet hennes var veldig derpy.

Anonymous poster hash: 0d4e9...2c7
  • Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Hehe nei det hadde jeg nok ikke. Jeg tenner på trente sterke jentekropper. Jenta må se veltrent ut, å være i god form. De som ikke trener og bryr seg om kosthold kunne nok funnet henne attraktiv.:)

Jeg tror deg ikke. 😉
Skrevet

Forklar hvordan både hun og jeg kan ha litt ekstra da. Og jeg vet at du ikke tror på at jeg er 1.65cm og veier 57kg, men hvis du tar utgangspunkt i det, hvordan kan både jeg og hun være litt store?

Er dette egentlig noe å kverulere over? Og er det så utrolig merkelig å ta inn over seg at en del menn faktisk liker damer med noen kilo ekstra? For øvrig er du ikke stor med 57 kilo på 165 cm. Det er kun i ditt hode at sånne mål kan være stort. Jeg er 168 og veier 85 kg, men jeg er ikke feit likevel, tro det eller ei. Det handler om proporsjoner, hvor man har kiloene, og hva slags fasong man har. Jeg er heldig og har markert midje, store pupper og rumpe, men med slanke ben og armer og har timeglassfasong.

Anonymous poster hash: f2a4f...f58

• Liker 4
Skrevet

Og problemet er? At det finnes oss som er uenige? Som har et realistisk syn på kropp og helse? Anonymous poster hash: 6a630...258

At du ikke klarer å godta at andre her har forskjellige meninger enn deg
  • Liker 2
Skrevet

Og problemet er? At det finnes oss som er uenige? Som har et realistisk syn på kropp og helse?

Og dermed kan ikke andre like damer med noen kilo for mye? Skikkelig åpen og tolerant, du.

• Liker 2
Skrevet

Og dermed kan ikke andre like damer med noen kilo for mye? Skikkelig åpen og tolerant, du. Anonymous poster hash: f2a4f...f58

Selvfølgelig kan man like store damer! Men det forandrer ikke det faktum at dem er store! Og i dette tilfelle, veldig stor. Ikke plus size eller sexy lubben, men overvektig.

Skrevet

Jeg tror deg ikke. 😉

Helt ærlig, syns du virkelig hun er så vakker?;) Må skuffe deg, å si at jeg helt ærlig ikke syns hun er attraktiv. Men hver sin smak.:)

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Helt ærlig, syns du virkelig hun er så vakker? ;) Må skuffe deg, å si at jeg helt ærlig ikke syns hun er attraktiv. Men hver sin smak. :)

Hun er lekker og erotisk. Og garantert en som mange ville siklet etter ute på byen.

• Liker 3
Skrevet

Hun er lekker og erotisk. Og garantert en som mange ville siklet etter ute på byen.

Hun er hverken for min del, og jeg har trent meg opp til å blokkere overvektige fra periferien så jeg vil nok ikke sett henne på byen en gang :fnise:

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

jeg er 1.65cm og veier 57kg, men hvis du tar utgangspunkt i det, hvordan kan både jeg og hun være litt store?

jeg har trent meg opp til å blokkere overvektige fra periferien 

Jeg er 168 og veier 85 kg, men jeg er ikke feit likevel, tro det eller ei. 

Mye spennende selvbilder blant anonymbrukerne i dag ...  :plystre:

Endret av Overrasket
Skrevet

Projiserer du?

Skrevet

Mye spennende selvbilder blant anonymbrukerne i dag ...  :plystre:

Mye spennende fra chubby chaser her inne også :danse:

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Projiserer du?

Jeg er rett opp og ned, atletisk og slank. Hun på bildet er min rake motsetning.

Skrevet

Jeg er rett opp og ned, atletisk og slank. Hun på bildet er min rake motsetning.

Ok, moralistisk jihad, altså.

Skrevet

Å hjelpe meg...

Hva annet enn moralistisk jihad er det, når du kjemper innbitt kamp mot en type mannlig kvinnepreferanse ved å forkleine de menn som har denne kvinnepreferansen?

Gjest Citronella
Skrevet

Hva annet enn moralistisk jihad er det, når du kjemper innbitt kamp mot en type mannlig kvinnepreferanse ved å forkleine de menn som har denne kvinnepreferansen?

Det var uskyldig tull med en AB. At du klarer å tillegge meg en sådan agenda er nesten fascinerende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...