AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #221 Skrevet 16. september 2015 man ser ryggen i speilet og der ser du ikke mye ryggfett. Hun er timeglass og da er midjen smal. Hun med 57 kg har jo innrømmet å ha kulemage/ølvom så det sier seg selv hvem som er mest usunn. Anonymous poster hash: 449d2...bbc Ok. Men jeg ser også slank ut rundt midjen bakfra, selv om jeg har mage som stikker ut foran. Så man kan ikke stole blindt på at speilbildet bakfra kan si noe om hvordan magen er foran (som vi ikke ser på bildet) Det eneste vi vet er at hun ikke har lovehandles, men hun kan ha en flott muffinmage fordet Anonymous poster hash: 7bb47...3b8
Severin Skrevet 16. september 2015 #222 Skrevet 16. september 2015 Tess Munster er et eksempel Sykelig fedme er hennes kategori.Anonymous poster hash: 6a630...258 Plus size, BBW, eller hva du vil kalle det. Dette er en kvinne jeg synes er vakker. Først og fremst for hennes vakre utseende. "Vakre utseende". Ja, jeg liker kvinner som har noen kilo ekstra. Ja, jeg liker kvinner som har mange kilo ekstra. Hva jeg synes er fint er objektivt. Du kan si så mangt om skjønnhet, men vi ser det slik vi ser det. Jo da, jeg har kjent nydelige kvinner som har vært slanke osv. Men dette handler om smak og behag. Jeg har faktisk funnet tonen med slake jenter selv om jeg foretrekker større jenter. Herre min skaper, er virkelig folk så enkle på dette forumet? Kjemi? Aldri hørt om det? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #223 Skrevet 16. september 2015 Altså, jeg er lubben/frodig. 1.65cm høy og veier 57kg. Mao, hun der er virkelig stor..Anonymous poster hash: 6a630...258 Jaja, så lenge fastlegen er fornøyd (var hos han forrige uke), så får det bare stå sin prøve ;-)Anonymous poster hash: 6a630...258 Når både BMIen din er i nedre del av normalvekt og fastlegen din er fornøyd så blir det for dumt å gnåle videre om hvor feit du er. Som flere har forklart nå så er faktisk begrepet Plus size alt over str 42 (i modellverden er alle over str 36/38 plus size). Det vil si at begrepet innbefatter alt fra normalvekt i øvre del av normal BMI til sykelig fedme. Plus size er ikke en eksklusiv klubb for kropper under en viss størrelse. Dama i HI er lubben/kraftig og absolutt en plus size. Hun er verken normalvektig/slank eller bælfeit. Om hun er sexy eller ikke er en smakssak. Takk for i aften. Anonymous poster hash: 81d74...619 5
Silfen Skrevet 17. september 2015 #224 Skrevet 17. september 2015 Plus size, BBW, eller hva du vil kalle det. Dette er en kvinne jeg synes er vakker. Først og fremst for hennes vakre utseende. "Vakre utseende". Ja, jeg liker kvinner som har noen kilo ekstra. Ja, jeg liker kvinner som har mange kilo ekstra. Hva jeg synes er fint er objektivt. Du kan si så mangt om skjønnhet, men vi ser det slik vi ser det. Jo da, jeg har kjent nydelige kvinner som har vært slanke osv. Men dette handler om smak og behag. Jeg har faktisk funnet tonen med slake jenter selv om jeg foretrekker større jenter. Herre min skaper, er virkelig folk så enkle på dette forumet? Kjemi? Aldri hørt om det? Kjemi finnes ikke, det er bare BMI som gjelder her, har du ikke skjønt det?
Severin Skrevet 17. september 2015 #225 Skrevet 17. september 2015 Kjemi finnes ikke, det er bare BMI som gjelder her, har du ikke skjønt det? Nei, jeg skjønner det ikke, men ser at det er det som gjelder. Registrerer at min BMI på 20 er så høy at jeg helst bør forlate samfunnet så raskt som mulig.
Silfen Skrevet 17. september 2015 #226 Skrevet 17. september 2015 Nei, jeg skjønner det ikke, men ser at det er det som gjelder. Registrerer at min BMI på 20 er så høy at jeg helst bør forlate samfunnet så raskt som mulig. Nah, du er såvidt innenfor. Jeg, derimot, som ligger farlig nært overvekt, kan nok bare hoppe fra en bro først som sist.
powski Skrevet 17. september 2015 #227 Skrevet 17. september 2015 Plus size, BBW, eller hva du vil kalle det. Dette er en kvinne jeg synes er vakker. Først og fremst for hennes vakre utseende. "Vakre utseende". Ja, jeg liker kvinner som har noen kilo ekstra. Ja, jeg liker kvinner som har mange kilo ekstra. Hva jeg synes er fint er objektivt. Du kan si så mangt om skjønnhet, men vi ser det slik vi ser det. Jo da, jeg har kjent nydelige kvinner som har vært slanke osv. Men dette handler om smak og behag. Jeg har faktisk funnet tonen med slake jenter selv om jeg foretrekker større jenter. Herre min skaper, er virkelig folk så enkle på dette forumet? Kjemi? Aldri hørt om det? Godt skrevet, Severin.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #228 Skrevet 17. september 2015 Det betyr det samme Kjøtt er faktisk muskler, så når du sier du ønsker en dame med litt mer kjøtt på kroppen mener du altså st du ønsker deg en muskuløs dame Når du spiser kjøtt til middag regner jeg med at du ikke sitter å gulper i deg flesk? Nei du spiser musklene til dyret...Anonymous poster hash: fadcd...80f
Arabella Skrevet 17. september 2015 #229 Skrevet 17. september 2015 Plus size, BBW, eller hva du vil kalle det. Dette er en kvinne jeg synes er vakker. Først og fremst for hennes vakre utseende. "Vakre utseende". Ja, jeg liker kvinner som har noen kilo ekstra. Ja, jeg liker kvinner som har mange kilo ekstra. Hva jeg synes er fint er objektivt. Du kan si så mangt om skjønnhet, men vi ser det slik vi ser det. Jo da, jeg har kjent nydelige kvinner som har vært slanke osv. Men dette handler om smak og behag. Jeg har faktisk funnet tonen med slake jenter selv om jeg foretrekker større jenter. Herre min skaper, er virkelig folk så enkle på dette forumet? Kjemi? Aldri hørt om det? ? Subjektivt mener du vel? 1
Hanna! Skrevet 17. september 2015 #230 Skrevet 17. september 2015 Kjøtt er faktisk muskler, så når du sier du ønsker en dame med litt mer kjøtt på kroppen mener du altså st du ønsker deg en muskuløs dame Når du spiser kjøtt til middag regner jeg med at du ikke sitter å gulper i deg flesk? Nei du spiser musklene til dyret...Anonymous poster hash: fadcd...80f "Kjøtt på kroppen" kan betyr flere ting: Muskuløs kropp. Mer fett/muskler på en kropp ("mer" kan her referere til mer enn tynn, eller mer enn normalen). Kropp dekt med et lag av spekeskinke.
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2015 #231 Skrevet 17. september 2015 Kjøtt er faktisk muskler, så når du sier du ønsker en dame med litt mer kjøtt på kroppen mener du altså st du ønsker deg en muskuløs dame Når du spiser kjøtt til middag regner jeg med at du ikke sitter å gulper i deg flesk? Nei du spiser musklene til dyret...Anonymous poster hash: fadcd...80f 1
oxox Skrevet 17. september 2015 #232 Skrevet 17. september 2015 Hun har litt kroppsfett, men det er ingen helseskade forbundet med den kroppen hun har. Hun virker sunn og med fine proporsjoner. En nydelig jente, med en deilig kropp!
Severin Skrevet 18. september 2015 #233 Skrevet 18. september 2015 ? Subjektivt mener du vel? Selvsagt. Var på fylla hele dagen i går, og da blir det lett litt rot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå