Gå til innhold

Plus Size er sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns ikke ho var så fint, men smak og behag

Anonymous poster hash: 7a9e1...fda

En herlig måte å utrykke din mening på! Enkelt og greit har vi ulik smak, uten at du rakker videre ned på modellen på bildet eller normalvektige kvinner generelt.

Etter å ha hengt på forumet her de siste dagene (siden jeg er syk) er denne kommentaren faktisk skikkelig forfriskende! Dog er vel det ikke egentlig en så god ting, da jeg blir positivt overrasket over en kommentar kun på grunn av dens mangel på skittkasting. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo slank

Eeeee, nei

Anonymous poster hash: 6a630...258

• Liker 1
Skrevet

Veldig synd å lese at overvekt blir sett på som det nye normale, og slanke, Ikke rart verdens befolkning blir større og større.

• Liker 1
Skrevet

Veldig synd å lese at overvekt blir sett på som det nye normale, og slanke, Ikke rart verdens befolkning blir større og større. Anonymous poster hash: 6a630...258

Det er ikke overvekt...
Skrevet

Må dere slutte å tulle. Alle vet jo at menn som er desperate puler chubby jenter, og gifter seg med slanke damer.

Anonymous poster hash: 21dae...e08

Nope, det stemmer ikke. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hun var veldig pen, MEN hun er faktisk overvektig, ikke slank. Dette er ikke "populær mening", men fakta. Det er heller ikke negativt ment, for jeg synes hun var veldig pen, men det blir feil å si at hun er slank.

Medisinsk sett er hun overvektig, så det blir mer riktig å si at ut i fra dine personlige preferanser så er hun slank :)

Anonymous poster hash: 4cb38...d01

Endret av Bond
Skrevet

Hun var veldig pen, MEN hun er faktisk overvektig, ikke slank. Dette er ikke "populær mening", men fakta. Det er heller ikke negativt ment, for jeg synes hun var veldig pen, men det blir feil å si at hun er slank.

Medisinsk sett er hun overvektig, så det blir mer riktig å si at ut i fra dine personlige preferanser så er hun slank :)

Bare for å "ha det på det rene" så er hun ikke veldig overvektig, bare noe overvektig :)

Skrevet

Medisinsk sett er hun overvektig, så det blir mer riktig å si at ut i fra dine personlige preferanser så er hun slank :)Anonymous poster hash: 4cb38...d01

Dette er ikke overvekt, trust me
  • Liker 1
Skrevet

Nitrist lesing.. Tenk å glorifiserer overvekt på denne måten...

• Liker 2
Skrevet

Nitrist lesing.. Tenk å glorifiserer overvekt på denne måten... Anonymous poster hash: 6a630...258

Det gjør ingen her heller
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det gjør ingen her heller

Ganske mange som gjør det ja..

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Dette er ikke overvekt, trust me

Du kan si det til du blir blå i ansiktet, fakta er og forblir at ut i fra et medisinsk perspektiv, om man måler BMI og fettprosent så ER hun overvektig. Dette er ikke min personlige mening, dette er fakta ut i fra hvordan kroppen er konstruert og hvor mye fett på kroppen som klassifiserer som overvekt.

Jeg har mange års utdanning innen helse og personlig trening, og jeg kan si deg med 100% sikkerhet at damen på bildet er overvektig. Hun er dog ikke syklig overvektig, her snakker vi lett overvekt som sannsynligvis ikke er helseskadelig.

Overvekt er forresten ikke synonymt med uattraktivt, så når jeg sier at denne damen er overvektig så betyr ikke det at jeg synes det er stygt. Jeg synes selv det er fint med former, hofte, rumpe og lår, men over/normal/undervekt forandrer seg ikke ut i fra hva vi synes er fint.

F.eks, en studie i USA viste at mange av foreldrene til overvektige barn (det var medisinsk bevis at de var overvektige, noen var også veldig overvektige) mente at barna var normalvektige, og noen mente til og med at de var på grensen til å være undervektige.

Så selv om du som person mener at denne damen er slank så betyr ikke det at du har rett.

• Liker 3
Skrevet

Man kan se på kroppen hennes at hun ikke er feit, folk har et skremmende syn på kropp nå til dags...

• Liker 2
Skrevet

Du kan si det til du blir blå i ansiktet, fakta er og forblir at ut i fra et medisinsk perspektiv, om man måler BMI og fettprosent så ER hun overvektig. Dette er ikke min personlige mening, dette er fakta ut i fra hvordan kroppen er konstruert og hvor mye fett på kroppen som klassifiserer som overvekt.

Jeg har mange års utdanning innen helse og personlig trening, og jeg kan si deg med 100% sikkerhet at damen på bildet er overvektig. Hun er dog ikke syklig overvektig, her snakker vi lett overvekt som sannsynligvis ikke er helseskadelig.

Overvekt er forresten ikke synonymt med uattraktivt, så når jeg sier at denne damen er overvektig så betyr ikke det at jeg synes det er stygt. Jeg synes selv det er fint med former, hofte, rumpe og lår, men over/normal/undervekt forandrer seg ikke ut i fra hva vi synes er fint.

F.eks, en studie i USA viste at mange av foreldrene til overvektige barn (det var medisinsk bevis at de var overvektige, noen var også veldig overvektige) mente at barna var normalvektige, og noen mente til og med at de var på grensen til å være undervektige.

Så selv om du som person mener at denne damen er slank så betyr ikke det at du har rett.Anonymous poster hash: 4cb38...d01

Halleluja!!!

Skrevet

Ganske mange som gjør det ja..

Og nei, er ikke gravid.. Anonymous poster hash: 6a630...258

Jeg har ikke nevnt noe om du er gravid heller...
Skrevet

Man kan se på kroppen hennes at hun ikke er feit, folk har et skremmende syn på kropp nå til dags...

Enig i at folk har et skremmende syn på kropp nå til dags.. Tenk å putte denne damen inn i kategorien sammen med normalvektige.. Skremmende!!

• Liker 1
Skrevet

Enig i at folk har et skremmende syn på kropp nå til dags.. Tenk å putte denne damen inn i kategorien sammen med normalvektige.. Skremmende!! Anonymous poster hash: 6a630...258

Du vet godt at det ikke var det jeg mente ;)
  • Liker 1
Skrevet

Du vet godt at det ikke var det jeg mente ;)

Det er skremmende når det som er overvekt blir klassifisert som normalvekt..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...