Gå til innhold

Plus Size er sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er skremmendes når det som er slankt blir klassifisert som overvekt...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er skremmendes når det som er slankt blir klassifisert som overvekt...

Få se et bilde av en du klassifiserer som overvektig da

Anonymous poster hash: 6a630...258

• Liker 1
Skrevet

Få se et bilde av en du klassifiserer som overvektig daAnonymous poster hash: 6a630...258

Tess Munster er et eksempel
Skrevet

Tess Munster er et eksempel

Sykelig fedme er hennes kategori.

• Liker 1
Skrevet

De sier hun er plus size

Og det viser hvor gal verden har blitt. At det er plus size! Ikke rart man blir fetere og fetere, når normalen blir større.. Veldig trist.

• Liker 1
Skrevet

Og det viser hvor gal verden har blitt. At det er plus size! Ikke rart man blir fetere og fetere, når normalen blir større.. Veldig trist.

Magen din er jo plus sized.

Anonymous poster hash: 449d2...bbc

• Liker 1
Skrevet

Magen din er jo plus sized. Anonymous poster hash: 449d2...bbc

Det er jeg fullstendig klar over, derfor jeg går på streng diett samt trening.

Skrevet

Det er jeg fullstendig klar over, derfor jeg går på streng diett samt trening.

Det tror jeg ikke et sekund på. Da ville jo magen din ha vært vekke. Uansett kommer du alltid til å være mer usunn og lagre fett mer helseskadelig enn "hun feite" på bildet ;) Flertallet vil finne henne mer attraktiv enn deg da hun har en finere kropp enn deg.

Skrevet

Det tror jeg ikke et sekund på. Da ville jo magen din ha vært vekke. Uansett kommer du alltid til å være mer usunn og lagre fett mer helseskadelig enn "hun feite" på bildet ;) Flertallet vil finne henne mer attraktiv enn deg da hun har en finere kropp enn deg. Anonymous poster hash: 449d2...bbc

Jeeez, så hyggelig og støttende du var i dag da...

• Liker 2
Skrevet

Jeeez, så hyggelig og støttende du var i dag da...

Takk det samme. Langer du ut mot "feite" folk får du tåle å høre at du er langt i fra perfekt selv. Hun på bildet er ikke helseskadelig overvektig men lett overvektig,altså nedre del av bmi skala "overvektig" eller øvre del av normalvektig. Jeg skal også vedde på at hun har en MINDRE midje-hofte ratio enn deg. DET er en bedre måte å måle overvekt eller helseskadelig vektfordeling enn bmi. Det er MER helseskadelig å lagre fettet slik som deg. Det er den harde sannhet.

• Liker 2
Skrevet

Og jeg antar at du er en sylfide? ;)

Skrevet

De sier hun er plus size

”Plus size” er et begrep innenfor modellbransjen og inkluderer så å si alle kles-modeller ikke er tynne . Det er mange plus-size-modeller som er slanke. De kan variere fra 60-70 til 200 kg. Ja, det er et litt teit begrep. Men det er nå hva det betyr. Plus size betyr ikke tykk eller overvektig (overvektig betyr heller ikke at vedkommende er tykk, det betyr at i henhold til forholdet mellom høyde og vekt så faller man innenfor en BMI på 25-30). 

Og nå skal jeg google begrepet plus size for å se om jeg kanskje faktisk tar feil. Men det er hvertfall sånn jeg har forstått det.

• Liker 3
Skrevet

Og jeg antar at du er en sylfide? ;)

Haha det beste svaret man kan gi når man vet man har tapt diskusjonen. Jeg er normalvektig, fyi ;)

Skrevet

Haha det beste svaret man kan gi når man vet man har tapt diskusjonen. Jeg er normalvektig, fyi ;)Anonymous poster hash: 449d2...bbc

Heeeey! Me too :-D 20,9 i bmi, helt normal :-)))

Skrevet

Heeeey! Me too :-D 20,9 i bmi, helt normal :-)))

Men med altfor høy midje-hofte ratio for din helse og stor mage.

Skrevet

Tråden ryddet for personangrep, samt mengde svar

bond, forumansvarlig

Skrevet

Ikke pent!

Anonymous poster hash: db4ac...e30
  • Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Ikke pent!

Anonymous poster hash: db4ac...e30

Det er du i din fulle rett til å mene.

Min agenda her er å unngå at jenter føler skam over sin egen kropp. Og slike ytringer som at disse kroppene og jentene er grei nok å pule i fylla men ikke noe mer gjør meg rasende. Jeg har jobbet profesjonelt med mennesker med spiseforstyrrelser og de holdningene som enkelte her inne driver og slenger ut av seg VET jeg er skadelig for mennesker ( ja, både gutter og jenter), og jeg skulle ønske at flere av dere kunne ta dere sammen og tenke på alle de som leser denne tråden og kanskje blir så preget at de faller tilbake i en allerede positiv utvikling, eller pro-ana som suger dette til seg og blir syke. Vis litt hensyn. Please.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...