Gå til innhold

Plus Size er sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er et bilde som viser hvor sexy Plus Size-kvinner egentlig er.

Her snakker vi deilig rumpe ass!

Link

Anonymous poster hash: dab02...e6b
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var utrolig flott!!

• Liker 3
Skrevet

Hver sin smak... jeg syntes hun var for feit. Kunne aldri tent på noe sånt.

Anonymous poster hash: 49e55...5bc
  • Liker 16
Skrevet

Hver sin smak... jeg syntes hun var for feit. Kunne aldri tent på noe sånt.

Anonymous poster hash: 49e55...5bc

Det er jo sånn kvinner egentlig skal se ut. Kvinner skal ha litt ekstra.

Anonymous poster hash: 26a72...81e

• Liker 10
Skrevet

Det var da ikke mye vi kunne se av henne....

• Liker 5
Skrevet

Kvinner skal egentlig se ut som hva faen de vil. Ferdig snakka

• Liker 46
Skrevet

Problemet til plus size kvinner er ofte at de ikke er pent proposjonert. Som meg: Tynne armer, ben og lår, flat rumpe og verdens feiteste mage. Ser helt jævlig ut.

Men hun på bildet var flott!

Anonymous poster hash: e962a...c4e
  • Liker 9
Skrevet

Problemet til plus size kvinner er ofte at de ikke er pent proposjonert. Som meg: Tynne armer, ben og lår, flat rumpe og verdens feiteste mage. Ser helt jævlig ut.

Hun er kjempefin. Og sikkert enda flottere bakfra.

• Liker 2
Skrevet

Kvinner i "gamle dager" så slettes ikke sånn ut, dersom man skal se etter hvordan kvinner evulusjonsmessig skal se ut. Latterlig påstand.

Hun hadde vært alt for tjukk til at jeg kunne tenne på henne.

Anonymous poster hash: 6c890...04d

• Liker 5
Skrevet

Hun var dødssexy! Skulle ønske jeg la på meg der det så pent ut også! Haha :D

• Liker 1
Skrevet

Joda, hun er digg.. men poseringen er veldig flatterende da. 

Skrevet

Det er jo sånn kvinner egentlig skal se ut. Kvinner skal ha litt ekstra. Anonymous poster hash: 26a72...81e

Nei det er ikke det skjønner du, tror slike som deg er nødt til å være noe dum, og veldig "enkel" det må være eneste forklaringen på å si noe så dumt. Kvinner kommer i alle størrelser, fra kjempe tynn til slik som dette. Sånn nå har du lært noe nytt i dag også, spør du meg var det høyst på tide ;)

Anonymous poster hash: 76426...fdb

• Liker 2
Skrevet

Hun var veldig tynn i forhold til meg. Jeg er EKTE pluss size!! Deilig, frodig og naturlig. Venter på min kjekke muskuløse mann i skinnende rustning...  :rodmer:

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Jeg forstår godt at det har dukket opp et motstykke til modellbransjens alt for tynne og til tider androgyne modeller. Men å gå til den andre ytterligheten og forherlige "+ size", altså overvektige, er ikke noe bedre. Du er ikke edlere, noblere, et bedre menneske eller sterkere fordi at du er en overvektig modell. Hva med å bruke helt "normale", hverdagslige kvinner som ikke faller inn i noen ekstrem kategori? Det er jo de som er sexy. 

Endret av Overrasket
Skrevet

Nå er jeg litt mindre enn dama på bildet. Men er veldig heldig med hvordan jeg legger på meg, stor rompe, store lår, store pupper og smal midje.

Anonymous poster hash: 0d6fa...ed6
  • Liker 1
Skrevet

Akkurat dette tenkte jeg og! Jeg er utrolig smal rundt ribbeina, foreksempel. Bruker 70 rundt i BH. Kunne godt lagt litt magefett rundt der, for å si det sånn. Overarmene mine er også sinnsykt store, og jeg har bokstavelig talt NULL ræv, bare et høl i ryggen. Hvis alt hadde fordelt seg litt bedre, hadde jeg sett ganske ålreit ut :P

Anonymous poster hash: fe50f...ca0

• Liker 1
Skrevet

Det var da ikke mye vi kunne se av henne....

Du ser henne i speilene også.

• Liker 1
Skrevet

Du ser henne i speilene også.

Jeg har oppløsning 1920x1080 på laptopen og synes ikke jeg ser annet enn en antydning av en fet rumpe. Men så er jeg også over 38 år så det kan godt hende jeg ser dårlig. Men på en annen side, det kan også være en grunn til at bakparten er såpass "skjult" i speilet.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...