Gjest O.G. Skrevet 7. september 2015 #62 Skrevet 7. september 2015 Ja, og mange av de minst attraktive guttene får da ingen, fordi jentene på deres "nivå", stort sett går etter penere gutter. Anonymous poster hash: 4faca...a72 Da bør de her stygge guttene vurdere å tilby forhold.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #63 Skrevet 7. september 2015 Gud bedre. Nå virket du veik og stakkarslig. Tro meg. Vi damer tar sjanser hele tiden og blir såret gang på gang men vi prøver videre. Vi er modige. Modigste er sexy. Vi blir sterkere og sterkere for hver gang vi får oss en på tryne.Anonymous poster hash: 0f741...5fe Kan du utdype hva du mener med å ta sjanser? Det er så mange tråder her inne hvor kvinner forventer at det er mannen som skal ta initiativ, så hvilke sjanser tar da kvinnen? Anonymous poster hash: d0386...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #64 Skrevet 7. september 2015 Så det du sier er at, fra en manns ståsted, så er du ikke til å stole på... Du går da for søren ikke rundt å snakker dritt om folk og utleverer dem bare fordi at de ikke falt helt i smak for deg...Anonymous poster hash: d0386...f9f Sånne jenter er trash.. Baksnakkere og mobbere kaller vi sånne der vi kommer fra.Anonymous poster hash: ab109...fc5
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #65 Skrevet 7. september 2015 Kan du utdype hva du mener med å ta sjanser? Det er så mange tråder her inne hvor kvinner forventer at det er mannen som skal ta initiativ, så hvilke sjanser tar da kvinnen?Anonymous poster hash: d0386...f9f Når det kommer til romantikk skal det ikke være full likestilling
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #66 Skrevet 7. september 2015 Når det kommer til romantikk skal det ikke være full likestilling Men hvis det ikke er likestilling innen romantikk, hvilke sjasnser er det kvinner tar da? Da er det jo mannen som tar all risikoen og som eventuelt blir såret når han får avslag. Anonymous poster hash: d0386...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #67 Skrevet 7. september 2015 Når det kommer til romantikk skal det ikke være full likestilling Så du vil ha likestilling når det er til fordel for kvinner og beholde det eksisterende når det er til fordel for kvinner...? Høres ikke ut som likestilling, akkurat... Anonymous poster hash: d0386...f9f 2
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #68 Skrevet 7. september 2015 Så du vil ha likestilling når det er til fordel for kvinner og beholde det eksisterende når det er til fordel for kvinner...? Høres ikke ut som likestilling, akkurat...Anonymous poster hash: d0386...f9f Ikke på alle aspekter i livet. Bare der. Noen fordeler må jo kvinner og få ha foran menn. Dere slipper unna ganske mye ellers i livet.
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #69 Skrevet 7. september 2015 Men hvis det ikke er likestilling innen romantikk, hvilke sjasnser er det kvinner tar da? Da er det jo mannen som tar all risikoen og som eventuelt blir såret når han får avslag.Anonymous poster hash: d0386...f9f Ja? Menn er tøffere enn kvinner og tåler det mer
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #70 Skrevet 7. september 2015 Ja? Menn er tøffere enn kvinner og tåler det mer Det er det dummeste jeg har hørt noen gang. Menn tåler ikke mere. De bare viser det ikke på samme måte som kvinner. Si meg, hvor kan du dokumentere at menn ikke har følelser på lik linje som kvinner?Anonymous poster hash: ab109...fc5 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #71 Skrevet 7. september 2015 Ikke på alle aspekter i livet. Bare der. Noen fordeler må jo kvinner og få ha foran menn. Dere slipper unna ganske mye ellers i livet. Der avslørte du deg.. Slutt med det tullet om at kvinner må ha flere fordeler enn menn. Kvinner har alle fordeler på partnermarkedet, som er det største og viktigste i livet å få på plass for alle som vil stifte familie. De trenger ingen flere fordeler nei.Anonymous poster hash: ab109...fc5 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #72 Skrevet 7. september 2015 Ja? Menn er tøffere enn kvinner og tåler det mer Tror du ikke det er like kjipt for menn og bli avvist som for kvinner? Men, klart, det er jo mye mer behagelig for kvinner å være den som velger framfor å være den som tar sjanser Anonymous poster hash: d0386...f9f 1
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #73 Skrevet 7. september 2015 Det er det dummeste jeg har hørt noen gang. Menn tåler ikke mere. De bare viser det ikke på samme måte som kvinner. Si meg, hvor kan du dokumentere at menn ikke har følelser på lik linje som kvinner?Anonymous poster hash: ab109...fc5 Da må dere slutte å late som at dere tåler det da..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #74 Skrevet 7. september 2015 TS her. Koblingen mellom sex og forhold henger absolutt på greip. Eksempelet ditt 2. A, forutsetter at alle kvinner hele tiden tenker rasjonelt og logisk. Virkeligheten er imidlertid ikke slik, og menneskers persepsjon av realitetene er ofte slik de ønsker at den skal være. (dette gjelder både kvinner og menn). 1. Det er trygt å si at menn i større grad enn kvinner, er villige til å ha sex med en som er mindre attraktive enn dem selv, uten å være interessert i et forhold med vedkommende. 2. Slike menn vil logisk nok som regel ikke si eller gi inntrykk av at de kun er interessert i sex(da mange jenter ikke ville gått videre å ha hatt sex med dem). Videre vil vedkommende avslutte relasjonen til kvinnen uten å si sannheten(at de kun var interessert i sex), men heller komme med en unnskyldning for å fremstå som bedre enn hva de faktisk er. 3. Kvinnen vil da tenke; Jaja, han hunken var merkelig/teit, og at fyren av en eller annen grunn ikke var interessert videre, MEN at hun fortsatt har sjanse på tilsvarende menn senere. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, og er en generalisering, men det er en generalisering som jeg mener har hold i seg. Før eller siden vil nok mange kvinner lære seg å verdsette andre egenskaper hos menn, og gå etter dem på sitt eget "nivå". Poenget er imidlertid at teorien som jeg nevnte i åpningsinnlegget er reelt og medfører at det er mange flere single enn dersom menn ikke hadde vært så "billige". Anonymous poster hash: 4faca...a72 Ingen av eksemplene forutsetter at kvinner hele tiden tenker rasjonelt og logisk. Eksemplene forutsetter bare at kvinner må tenke rasjonelt og logisk om de ønsker sex eller forhold som betinger at de tenker rasjonelt og logisk. Du synes å forutsette at middelmådige kvinner må ha tilgang til sex med kjekke menn for å tenke irrasjonelt og ulogisk. Jeg tror at middelmådige kvinner er fullstendig kapable til å tenke irrasjonelt og ulogisk uten noen slike erfaringer. Middelmådige kvinner trenger ikke sex med kjekke menn for å drømme om et forhold med en kjekk mann. Middelmådige kvinner som drømmer om et forhold med en kjekk mann går ikke automatisk inn i et forhold med en middelmådig mann bare fordi kjekke menn ikke vil ha sex med dem. Teorien din forutsetter også at om all den sexen som kjekke menn nå har med middelmådige kvinner, i stedet hadde tilfalt middelmådige menn, så ville disse middelmådige mennene, som altså plutselig har tilgang til masse sex, velvillig kastet seg inn i forhold med disse middelmådige kvinnene. Men middelmådige menn trenger ikke sex med fine damer for å drømme om et forhold med en fin dame. Middelmådige menn som drømmer om et forhold med en fin dame går ikke automatisk inn i et forhold med en middelmådig dame bare fordi fine damer ikke vil ha sex med dem. Anonymous poster hash: 7b662...830
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #75 Skrevet 7. september 2015 Da må dere slutte å late som at dere tåler det da.. Det er vel ingen som later som de tåler det, men dersom ikke menn tar initiativ så skjer det jo aldri noe... Slik du framstiller kvinner er de jo så stakkarslige at de ikke ville drømt om å risikere en avvisning og bli såret. Anonymous poster hash: d0386...f9f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #76 Skrevet 7. september 2015 Jeg var lenge singel fordi jeg ikke møtte noen som var interessert i å ha et forhold til meg som jeg også var interessert i å ha et forhold til. Så falt jeg for en mann som også falt for meg, og da ble vi ett par. Å være singel er ikke en "feil som må fikses", det er en naturlig del av det å være selektiv. Og selektiv bør man jo være, så man finner en som man faktisk passer sammen med og har mulighet til å bygge en god framtid sammen med. Tilfeldig sex har jeg aldri hatt, så dette med hvem som "er villig" til å ligge med hvem gidder jeg ikke å tenke på overhodet. Anonymous poster hash: 44190...57e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #77 Skrevet 7. september 2015 Gud bedre. Nå virket du veik og stakkarslig. Tro meg. Vi damer tar sjanser hele tiden og blir såret gang på gang men vi prøver videre. Vi er modige. Modigste er sexy. Vi blir sterkere og sterkere for hver gang vi får oss en på tryne.Anonymous poster hash: 0f741...5fe Tror det er forskjell i hvordan man blir "såret". De færreste menn blir såret ved at en kvinne lurer dem til å tro at hun er forelsket, men vil egentlig bare ha sex med dem. Dette er fordi kvinner mye lettere enn menn kan skaffe seg en tilfeldig/ikke så tilfeldig sexpartner enn menn kan. Menn blir nok oftere såret av at kvinner TROR de er forelsket, men hopper videre når et bedre alternativ melder seg... Dette nok mest i starten av noe som kunne blitt til noe. Menn blir oftere såret av at kvinner planlegger skilsmissen ned i minste detalj før de flytter ut i den nye leiligheten de allerede har skaffet seg. "Han tok ingen av signalene mine!" Kvinner blir nok oftere såret når de er klare til å roe seg ned, og ikke er interessert i tilfeldige forbindelser lengre, men møter menn som er det. Og ikke er ærlige om det. Dog eat dog. Anonymous poster hash: 22996...be1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #78 Skrevet 7. september 2015 Kvinner blir nok oftere såret når de er klare til å roe seg ned, og ikke er interessert i tilfeldige forbindelser lengre, men møter menn som er det. Og ikke er ærlige om det. Dog eat dog. Alle blir vel såret over uærlighet. Jeg har forøvrig alltid kun vært ute etter seriøse forhold, og alltid vært ærlig og direkte om det. Det har fått mange menn til å skygge unna, og virket som en veldig god "sil" Anonymous poster hash: 44190...57e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #79 Skrevet 7. september 2015 Tror det er forskjell i hvordan man blir "såret". De færreste menn blir såret ved at en kvinne lurer dem til å tro at hun er forelsket, men vil egentlig bare ha sex med dem. Dette er fordi kvinner mye lettere enn menn kan skaffe seg en tilfeldig/ikke så tilfeldig sexpartner enn menn kan. Menn blir nok oftere såret av at kvinner TROR de er forelsket, men hopper videre når et bedre alternativ melder seg... Dette nok mest i starten av noe som kunne blitt til noe. Menn blir oftere såret av at kvinner planlegger skilsmissen ned i minste detalj før de flytter ut i den nye leiligheten de allerede har skaffet seg. "Han tok ingen av signalene mine!" Kvinner blir nok oftere såret når de er klare til å roe seg ned, og ikke er interessert i tilfeldige forbindelser lengre, men møter menn som er det. Og ikke er ærlige om det. Dog eat dog.Anonymous poster hash: 22996...be1 Nuhvel. Menn er mye kjappere med å hoppe til nestemann. Damer får kjærlighetssorg. Det er lett å se på alle innleggene her på KG. Anonymous poster hash: 0f741...5fe
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2015 #80 Skrevet 7. september 2015 1. Mange menn er for billige og har sex med jenter som ee mindre attraktive enn dem selv og som de ikke er interessert i forhold med. 2.Mange jenter overvurderer sin egen verdi på "forholdsmarkedet", mye grunnet punkt 1. Hvilket medfører at de går etter menn som har høyere verdi på "forholdsmarkedet" og kun er interessert i sex.Anonymous poster hash: 4faca...a72 Nei det stemmer ikke. Menn blir jo sammen med stygge kjerringer. Jeg så en som hadde valget mellom ei fin ei eller en stygg med stygg personlighet. Gjett hva han valgte? Ingen av de menneskene var meg altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå