Gå til innhold

Grunnen til at mange er single

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Mange menn er for billige og har sex med jenter som ee mindre attraktive enn dem selv og som de ikke er interessert i forhold med.

2.Mange jenter overvurderer sin egen verdi på "forholdsmarkedet", mye grunnet punkt 1. Hvilket medfører at de går etter menn som har høyere verdi på "forholdsmarkedet" og kun er interessert i sex.

Anonymous poster hash: 4faca...a72

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ergo menn er bedre og høyere ansett enn damer? Mest idiotiske jeg har lest på lenge :P

Anonymous poster hash: 0f741...5fe
  • Liker 23
Skrevet

Jenter overvurderer sin egen verdi fordi menn er billige? Ingen sammenheng men javel

Anonymous poster hash: fd44d...49e
  • Liker 7
Skrevet

Absolutt ikke anonym bruker. Men menn vil i mye større grad enn jenter ha sex med jenter som er mindre attraktiv enn dem selv- bare for sexens del.

• Liker 1
Skrevet

Mange jenter overvurderer sin verdi ja. Hvorfor? Jo fordi at de ikke firstår at mange av de hotte mennene som de av og til får med fra byn bare er interessert i en ting.

• Liker 6
Skrevet

Ergo menn er bedre og høyere ansett enn damer? Mest idiotiske jeg har lest på lenge :P

Ehm nei. Hvor i min åpningspost skriver jeg at menn er bedre? Jeg skriver heller tvert i mot at menn er for billige.

Hadde menn sagt nei til sex med jenter som de ikke ville ha hatt et forhold med, ville det nok ha vært flere par, og jenter ville da fått et mer realitetsorientert bilde av deres verdi på "forholdsmarkedet".

• Liker 2
Skrevet

Ehm nei. Hvor i min åpningspost skriver jeg at menn er bedre? Jeg skriver heller tvert i mot at menn er for billige.

Hadde menn sagt nei til sex med jenter som de ikke ville ha hatt et forhold med, ville det nok ha vært flere par, og jenter ville da fått et mer realitetsorientert bilde av deres verdi på "forholdsmarkedet".

Hvorfor skal menn si nei til sex med kvinner som de vil ha sex med men ikke vil være i forhold med? Tror du menn som har sjangs på damer bryr seg om damene overvurderer sin verdi på forholdsmarkedet? Det du skriver henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: 7b662...830

• Liker 3
Gjest Castielz
Skrevet

Hvorfor skal menn si nei til sex med kvinner som de vil ha sex med men ikke vil være i forhold med? Tror du menn som har sjangs på damer bryr seg om damene overvurderer sin verdi på forholdsmarkedet? Det du skriver henger ikke på greip. Anonymous poster hash: 7b662...830

Der henger på greip, du skjønner det bare ikke.

Skrevet

Mange jenter overvurderer sin verdi ja. Hvorfor? Jo fordi at de ikke firstår at mange av de hotte mennene som de av og til får med fra byn bare er interessert i en ting.

Og hva så med de jentene som IKKE går på byen da?

Det er jo bare én type menn man finner der, og de er ikke noe å samle på. :P

Anonymous poster hash: ac131...391

• Liker 2
Skrevet

Jenter overvurderer sin egen verdi fordi menn er billige? Ingen sammenheng men javel

Anonymous poster hash: fd44d...49e

Hvis du skriver "Jenter overvurderer sin egen partnerverdi fordi menn er seksuelt lite picky", så gir det mer mening.

Anonymous poster hash: d8702...057

• Liker 4
Skrevet

Jeg er mann og jeg vet ikke engang hvor jeg ligger på "forholdsmarkedet". haha

Hva mener dere med det?

Anonymous poster hash: 9e282...02a
Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest jenter skrive/si at menn bare er opptatt av sex og ikke vil forplikte seg...

Kanskje det er fordi jentene har gått etter menn som er mye mer attraktive og bare ute etter en tung...?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest jenter skrive/si at menn bare er opptatt av sex og ikke vil forplikte seg...

Kanskje det er fordi jentene har gått etter menn som er mye mer attraktive og bare ute etter en tung...?

Nope. Fordi alle andre menn er livredde for å ta initiativ. Så mange flotte menn der ute som blir seksuelt nedgradert fordi de setter seg selv i vennesona. De er rett og slett ikke attraktive fordi de ikke tør. Å være modig er sexy. Men når de står der og knapt tør å se på deg, mister de all sexapell. Vil du så gjør en innsats.

• Liker 5
Skrevet

Nope. Fordi alle andre menn er livredde for å ta initiativ. Så mange flotte menn der ute som blir seksuelt nedgradert fordi de setter seg selv i vennesona. De er rett og slett ikke attraktive fordi de ikke tør. Å være modig er sexy. Men når de står der og knapt tør å se på deg, mister de all sexapell. Vil du så gjør en innsats.

Hvorfor gjør du ikke en innsats selv da? Kan det være fordi du rett og slett er dor godt vant?;) Likestilling er dint på alle områder bortsett fra de hvor jenter allerede har en fordel...

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor gjør du ikke en innsats selv da? Kan det være fordi du rett og slett er dor godt vant?;) Likestilling er dint på alle områder bortsett fra de hvor jenter allerede har en fordel...

Ja likestilling er en fin ting. Så ta tilbake ballene og gjør noe. Jeg har lagt an på forsiktige menn jeg men når responsen er liten, så går jeg kjapt videre. Han ene kom til meg for litt siden og sa han angret på at han ikke gjorde et fremstøt når jeg stod der rett foran han. Men han turde ikke. Og i det han ikke turde mistet han all sexapell. Ballene hans krympa inn til små rosiner. Så gjør noe. Vi damer står der klare rett foran nesa på dere men dere tør ikke gjøre noe. Hvor mange hint skal vi gi dere?

• Liker 4
Skrevet

Ja likestilling er en fin ting. Så ta tilbake ballene og gjør noe. Jeg har lagt an på forsiktige menn jeg men når responsen er liten, så går jeg kjapt videre. Han ene kom til meg for litt siden og sa han angret på at han ikke gjorde et fremstøt når jeg stod der rett foran han. Men han turde ikke. Og i det han ikke turde mistet han all sexapell. Ballene hans krympa inn til små rosiner. Så gjør noe. Vi damer står der klare rett foran nesa på dere men dere tør ikke gjøre noe. Hvor mange hint skal vi gi dere?

Men hva om jeg blir avvist?  

Anonymous poster hash: 9e282...02a

Skrevet

Igjen tror jeg litt av grunnen forklares av min åpningspost. Mange menn går ikke etter de som er på likt nivå som dem da disse ofte vil ha noen som er mer attraktive enn seg selv.

• Liker 1
Skrevet

TS igjen. Jeg tror også at det du skriver også er av årsakene til at mange er single. Mange menn er i dagens samfunn avmaskulinert. Slik mange damer "på papiret" vil ha menn, stemmer ikke med slik de vil at menn skal være i realiteten.

Er vel et resultat av feminismen.

• Liker 1
Skrevet

Tror nok heller folk ikke ser vitsen, eller hensikten i å binde seg, da disse "oldtids" brikkene som har med å gifte seg, eller samboerskap begynner å gå i oppløsning.

Blir nesten som ett puslespill med markerte "oldtids" verdier på alle brikkene, så tar man bort unødvendige brikker som egentlig står som hinder for vårt moderne samfunn, så ja, det fungerer, så skiller folk seg, så fort dem har muligheten.

Men en del er jo gift enda, og det er mange som bor i samboerskap. Om det er kjærlighet som bringer dem sammen, eller av økonomiske grunner... det er sikkert mye av begge deler og av andre grunner.

Men siden 90'tallet da disse 50'åringene begynte å skille seg fra ekteskap dem var i fra da dem kanskje var 16 år så har det jo ikke akkurat gått den motsatte veien.

Må nesten leie inn Sputnik til 17. mai og få han til å synge i toget. Eller.. hva med "Nå skal vi skilles Johanne", bare bytte ut teksten i nasjonalsangen haha.. :D

Men "fenomenet" at mann og kvinne er uavhenget av hverandre er vel ikke noe nasjonalt, mer vestlig. Uansett for eks i Russland så kan man jo spørre hvordan dem har det med forpliktelse og ekteskap og trofasthet og alt som "fengsler" oss i vesten, så kanskje vi ville fått ett svar som overrasker oss. Tviler ikke.

Uansett, bare ikke folk slutter å ønske seg barn sånn plutselig, for hvis egen karriere eller rett og slett det naturlige ønsket forsvinner fra oss, er vi dedikert til å være utradert i løpet av 100 år, eller mindre.

Blir nesten som filmen "Lucy", om det er sant eller ikke, på foredraget da han forskern at mikrobiologiske seller går enten for reproduksjon hvis miljøet "kulturen" er god, om den ikke er det, velger sellene "udødelighetmodus", ingen ønske om å reprodusere seg, "kulturen" er for dårlig, og eksisterende seller velger å være selvforsynt.

Om dette er tilfellet, kan det faktisk sammenliknes litt med hvordan vi oppfører oss i disse dager. Karriere over barn. Hurtige følelsesløse forhold. Man selvforsyner seg pga "kulturen" miljøet er rett og slett for dårlig.

Siden vi snakker om "omg, folk er ikke sammen lenger!" 1000 dollar spørsmålet, så forlanger det hvertfall teorier tilbake, selv om disse kanskje ikke avspeiler virkligheten direkte, men gir kanskje en pekepinn på hva er det som skjer med oss.

Skrevet

Hint funker ikke, menn skjønner dem ikke. Vær direkte.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...