Gå til innhold

Grunnen til at mange er single

Fremhevede innlegg

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Alle er skyldige i at mange er single. Det er jo faktisk slik at de som ikke vil være singel, ikke er det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å være selvstendig og ta egne valg og ha full frihet. Det er grunnen til at jeg er singel. Og jeg klarer vel heller ikke innpåslitne gutter, noe jeg har erfart de fleste er. Jeg trenger MYE tid for meg selv  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Alle er skyldige i at mange er single. Det er jo faktisk slik at de som ikke vil være singel, ikke er det.

Eh ikke heelt sant

Skrevet

Nope. Grunnen for at jeg er singel er fordi jeg alltid velge feil menn. Selv om jeg ser etter forskjellige menn hver gang. Så nå er jeg der at jeg tviler på at det finnes ok menn.

Anonymous poster hash: 0f741...5fe

Skrevet

Ja likestilling er en fin ting. Så ta tilbake ballene og gjør noe. Jeg har lagt an på forsiktige menn jeg men når responsen er liten, så går jeg kjapt videre. Han ene kom til meg for litt siden og sa han angret på at han ikke gjorde et fremstøt når jeg stod der rett foran han. Men han turde ikke. Og i det han ikke turde mistet han all sexapell. Ballene hans krympa inn til små rosiner. Så gjør noe. Vi damer står der klare rett foran nesa på dere men dere tør ikke gjøre noe. Hvor mange hint skal vi gi dere?

Greia er den at når man blir avvist så blir man baksnakket fra vedkommende til hele bygda\byen ..selv store byer i Norge er "små" hvor de fleste kjenner alle. 

Med FB så er alle connected somehow og den minste lille ting som det sprer seg som et ufortjent dårlig rykte om vedkommende. Ingen er vel verre enn kvinnfolk i å baksnakke as in "ehhhh....han tror han hadde sjanse hihihi" 

Så synker markedsverdien på samme måte som oljeprisen har stupt i det siste for vedkommende over natta. 

Men det er klart ..vi menn skal ta all risikoen hele tiden. Det er slik naturen har skapt oss så ikke så mye å gjøre med det. Men etterhvert som vi vokser til og lærer så skal kvinnfolket rett og slett være risikoen verdt også, fra den innfallsvinkelen ser dere det ikke fra i det hele tatt.

Selv om man kommer i et forhold, den dagen det er slutt hvem tror du som pleier å baksnakke vedkommende til ALLE for å selv føle seg bedre etterpå? .det er som regel ikke menn ihvertfall. Så det er mye risiko og ta den veien også. 

Anonymous poster hash: ca07c...0d2

Skrevet

Faktisk så har jeg konkludert med for mange år siden at det ikke er verdt risikoen i det hele tatt...klarer man seg uten (damer) så sparer man seg og vil ha en psykisk velvære som er mer stabil over tid. 

• Liker 2
Skrevet

Greia er den at når man blir avvist så blir man baksnakket fra vedkommende til hele bygda\byen ..selv store byer i Norge er "små" hvor de fleste kjenner alle.

Med FB så er alle connected somehow og den minste lille ting som det sprer seg som et ufortjent dårlig rykte om vedkommende. Ingen er vel verre enn kvinnfolk i å baksnakke as in "ehhhh....han tror han hadde sjanse hihihi"

Så synker markedsverdien på samme måte som oljeprisen har stupt i det siste for vedkommende over natta.

Men det er klart ..vi menn skal ta all risikoen hele tiden. Det er slik naturen har skapt oss så ikke så mye å gjøre med det. Men etterhvert som vi vokser til og lærer så skal kvinnfolket rett og slett være risikoen verdt også, fra den innfallsvinkelen ser dere det ikke fra i det hele tatt.

Selv om man kommer i et forhold, den dagen det er slutt hvem tror du som pleier å baksnakke vedkommende til ALLE for å selv føle seg bedre etterpå? .det er som regel ikke menn ihvertfall. Så det er mye risiko og ta den veien også.

Jeg baksnakker kun til mine nærmeste venninner som jeg vet ikke sladrer videre. Det er klart man må få ut sinne og frustrasjon et sted

Skrevet

Jeg baksnakker kun til mine nærmeste venninner som jeg vet ikke sladrer videre. Det er klart man må få ut sinne og frustrasjon et sted

Hahaha.....ja men det er ikke rare garantien - derfor skal du virkelig være verdt risikoen sånn sett.

En god regel er at slik de snakker om andre til deg er slik de snakker om deg til andre.

• Liker 2
Skrevet

Hahaha.....ja men det er ikke rare garantien - derfor skal du virkelig være verdt risikoen sånn sett.

En god regel er at slik de snakker om andre til deg er slik de snakker om deg til andre.

Jeg kjenner vennene mine såpass godt at det vet jeg. Er jeg forbanna for at en fyr har dumpa med så holder ikke jeg det inni meg. Kommer aldri over han da

Skrevet

Jeg kjenner vennene mine såpass godt at det vet jeg. Er jeg forbanna for at en fyr har dumpa med så holder ikke jeg det inni meg. Kommer aldri over han da

Hvor gammel er du egentlig ? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg baksnakker kun til mine nærmeste venninner som jeg vet ikke sladrer videre.

Anonymous poster hash: 0c56b...f4d

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig ?

Hvis man er lei seg så er det skadelig å holde det for seg selv. Man trenger noen å dele det med
Skrevet

Hvis man er lei seg så er det skadelig å holde det for seg selv. Man trenger noen å dele det med

Du svarte ikke på spørsmålet ...grunnen til jeg spurte var at etterhvert som vi får mer livserfaring så vil du skjønne at det er ingen garrantier på hvor gode venninner du faktisk har

...oh well. 

• Liker 2
Skrevet

Mye skrivefeil? Bare måtte påpeke det, da du pirker på andres skrivefeil..

Anonymous poster hash: ab109...fc5

Skrevet

Tror det er ett rolleskifte problem i dybden.

Mannfolk og kvinnfolk er ikke er seg selv lenger.

For ikke så lenge siden så jeg ett kvinnfolk som jeg vet står veldig på egene ben prøvde å plukke opp ett mannfolk.

Var den mest objektive samtalen jeg hørte i de 5 sekundene jeg gikk forbi:

>ja da kan jeg muligens lage ett oppmøte hvor jeg kan møte bla bla....

Jeg så mannfolk var så ukomfertabel å høre på det tullet hennes, hadde jeg hørt det pisset der hadde jeg bare fått ho til å holde kjeft med ett kyss.

Skrevet

Så det du sier er at, fra en manns ståsted, så er du ikke til å stole på... Du går da for søren ikke rundt å snakker dritt om folk og utleverer dem bare fordi at de ikke falt helt i smak for deg...

Anonymous poster hash: d0386...f9f

• Liker 1
Skrevet

At sjekkingen er anderledes på byn er jeg enig med deg i, men faktum er at dersom jenter er vant til av og til kunne dra de flotteste hunkene hjem fra byn, ja da vil de anta at de også andre steder har mulighet til å dra tilsvarende hunks inn i et forhold. Det er jo særdeles logisk da mennesker som regel tenker at har de greid å få tilgang på noe de vil ha, en eller flere ganger, ja da kan de greie å få tilgang igjen. Videre tar det ofte lang tid for folk i å innse realitetene, når reslitetene er negative. Dette er logisk og menneskelige egenskaper som kan løses om menn slutter å være så "billige"!

Anonymous poster hash: 4faca...a72

Og hvorfor skulle "normale" menn la seg avspise med at de er gode nok for forhold, men ikke for bysjekking?

Kjenner det provoserer meg mer enn litt..

Det er drøyt å være den som er god nok til å bidra med regninger og barneoppdragelse, men ikke tenner så mye at trusa faller etter ett kvarter.

Anonymous poster hash: 22996...be1

• Liker 1
Skrevet

Nå tviler jeg virkelig på at det stemmer.

Selv er jeg aldri på byen. Jeg er 37 år og singel, og ønsker kjæreste, men sliter med å finne noen som er seriøse. Mange av de på min alder, har vært i langvarig forhold, og fått barn. Nå er de frie, og vil pule rundt, og treffe flest mulig damer. De lyver selvfølgelig for å få deg i seng, og for en utholdenhet de har, de venter gjerne i måneder for å få deg i seng, og etter og ha hatt det gøy en stund, forsvinner de.

Eller flere vet ikke hva de vil, og noen sliter med det forrige forholdet, og skal straffe den nye for hva ex`n gjorde.

Og jeg måler ikke verdi etter utseende, men etter personlighet. Det går jeg etter da jeg skal finne en mann. Og om denne mannen tilfeldigvis er kjekk eller under middels, spiller da vel ingen rolle, bare han har en bra personlighet, og en som passer meg.

Anonymous poster hash: 195b5...088
Skrevet

Gud bedre. Nå virket du veik og stakkarslig. Tro meg. Vi damer tar sjanser hele tiden og blir såret gang på gang men vi prøver videre. Vi er modige. Modigste er sexy. Vi blir sterkere og sterkere for hver gang vi får oss en på tryne.

• Liker 2
Skrevet

Du svarte ikke på spørsmålet ...grunnen til jeg spurte var at etterhvert som vi får mer livserfaring så vil du skjønne at det er ingen garrantier på hvor gode venninner du faktisk har

...oh well.

Jeg er faktisk såpass gammel at jeg har lært hvem som er mine venner og ikke. Jeg har vært borti såkalte venner som baksnakker og slenger dritt. Disse har jeg minimal kontakt med nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...