miore Skrevet 19. februar 2017 #181 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg kan se det for meg Måtte bruke lutinus til 9 uker med eldstemann jeg også (og må det nå også om jeg er så heldig å bli gravid!). Overtid høres ekstremt slitsomt ut med hormontrøtthet OG sykdom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 20. februar 2017 #182 Del Skrevet 20. februar 2017 Huff, åssen er formen din i dag?? Misunner deg ikke den situasjonen Jeg brukte progesteron til uke 12 sist Tjohei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #183 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) På 19.2.2017 den 19.45, miore skrev: Jeg kan se det for meg Måtte bruke lutinus til 9 uker med eldstemann jeg også (og må det nå også om jeg er så heldig å bli gravid!). Overtid høres ekstremt slitsomt ut med hormontrøtthet OG sykdom! På 20.2.2017 den 7.09, LillyBe skrev: Huff, åssen er formen din i dag?? Misunner deg ikke den situasjonen Jeg brukte progesteron til uke 12 sist Tjohei, hehe Formen er ikke så verst, men kjenner at jeg gjerne skulle jobbet kortere dager, ikke lengermen nå er vi midtveis i uken, og jeg skal ikke ta på meg noe ekstra arbeid etter dette, så det så! 5+2 i dag. To uker til tidlig ul. Og SÅ lenge var jeg sikker på at dette skulle gå bra, haha! Altså, er ikke direkte bekymra. Men de gode symptomene som var så sterkt til stede er fadet litt. Fortsatt litt ømme pupper og litt småkvalm, men mindre murringer. Det har liksom blitt litt mindre av alt. Tok en test i går (har nå brukt ca 600,- på tester, well spent money ), den var selvsagt sterk og fin. Det hadde den nok vært uansett. Både gruer og gleder meg til ul, som man alltid gjør. Må bare bli ferdig med denne uken, så håper jeg tiden går fort-fort-fort. Endret 22. februar 2017 av QBee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 22. februar 2017 #184 Del Skrevet 22. februar 2017 37 minutter siden, QBee skrev: Formen er ikke så verst, men kjenner at jeg gjerne skulle jobbet kortere dager, ikke lengermen nå er vi midtveis i uken, og jeg skal ikke ta på meg noe ekstra arbeid etter dette, så det så! 5+2 i dag. To uker til tidlig ul. Og SÅ lenge var jeg sikker på at dette skulle gå bra, haha! Altså, er ikke direkte bekymra. Men de gode symptomene som var så sterkt til stede er fadet litt. Fortsatt litt ømme pupper og litt småkvalm, men mindre murringer. Det har liksom blitt litt mindre av alt. Tok en test i går (har nå brukt ca 600,- på tester, well spent money ), den var selvsagt sterk og fin. Det hadde den nok vært uansett. Både gruer og gleder meg til ul, som man alltid gjør. Må bare bli ferdig med denne uken, så håper jeg tiden går fort-fort-fort. Hehe, man blir vel alltid litt bekymra å det føles altfor lenge til UL!! Sånn sett er det godt at man er på jobb, og har mye å drive med Haha, det går NOEN kroner på tester ja, er oppe i godt over 600 selv alt nå men da har jeg ikke brukt opp alle (enda, hehe). Huttetu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 22. februar 2017 #185 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg vet ikke om jeg kan håpe på at du får masse symptomer, får heller håpe at du får passelig med symptomer og at tida fram til UL går fort (selv om det siste er helt usannsynlig). Som prøver vil jeg påstå at 600 på tester er helt ok bruk av penger. Det er vedt en god del bare det å få se to streker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #186 Del Skrevet 24. februar 2017 På 22.2.2017 den 6.59, LillyBe skrev: Hehe, man blir vel alltid litt bekymra å det føles altfor lenge til UL!! Sånn sett er det godt at man er på jobb, og har mye å drive med Haha, det går NOEN kroner på tester ja, er oppe i godt over 600 selv alt nå men da har jeg ikke brukt opp alle (enda, hehe). Huttetu... Jeg har liksom aldri fått somlet meg til å bestille billigtester heller, ser på det som litt bortkasta penger å drive å bestille masse tester på nettet liksom... så da impulskjøper man apotektester til 100-200 kg stk heller På 22.2.2017 den 10.42, Illy skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #187 Del Skrevet 24. februar 2017 På 22.2.2017 den 10.42, Illy skrev: Jeg vet ikke om jeg kan håpe på at du får masse symptomer, får heller håpe at du får passelig med symptomer og at tida fram til UL går fort (selv om det siste er helt usannsynlig). Som prøver vil jeg påstå at 600 på tester er helt ok bruk av penger. Det er vedt en god del bare det å få se to streker Ønsker meg masse symptomer selv, men har aldri vært sånn skikkelig gravid-dårlig før, så vet ikke helt hvordan det er. Antageligvis så er passelig med symptomer å foretrekke Det ser ikke ut som om tiden kommer til å speede opp sånn plutselig, men i kveld er det arrangementet med jobben iallfall ferdig så da kan jeg slutte å grue meg og begynne å slappe litt av igjen, det skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #188 Del Skrevet 24. februar 2017 Om jeg skulle dømt etter den siste uken i rugetiden så hadde jeg forventet å bli ordentlig kvalm dette svangerskapet, men det har liksom stoppet helt opp. Er fortsatt småkvalm, men har også blitt så utrolig dårlig i magen så mistenker et lite magevirus eller noe, dårlig mage er vel ikke et graviditetssymptom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. februar 2017 #189 Del Skrevet 24. februar 2017 42 minutter siden, QBee skrev: Jeg har liksom aldri fått somlet meg til å bestille billigtester heller, ser på det som litt bortkasta penger å drive å bestille masse tester på nettet liksom... så da impulskjøper man apotektester til 100-200 kg stk heller Hahaha, akkurat det samme her kanskje jeg faktisk skal bestille meg noen sånne super sensitive strimler nå som @miore bruker!! Jeg ønsker meg helt sikkert det om sånn ca 3-4 uker, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 24. februar 2017 #190 Del Skrevet 24. februar 2017 Heisann 😃 Aner ikke om det er normalt med dårlig mave som symptom, men jeg har hatt løs mage i 1 uke snart nå 🤔 Fant ut at jeg var gravid for ca 3/4 dager siden, så fullt mulig at det var mine første symptomer... Mensmurringer, ømme bryst og dårlig mave 😂 Herlig kombinasjon! Trodde lenge at det bare var matforgiftning eller noe jeg ikke tålte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #191 Del Skrevet 26. februar 2017 På 24.2.2017 den 6.53, LillyBe skrev: Hahaha, akkurat det samme her kanskje jeg faktisk skal bestille meg noen sånne super sensitive strimler nå som @miore bruker!! Jeg ønsker meg helt sikkert det om sånn ca 3-4 uker, hehe Go for it! Man tester jo uansett, kan like greit tenke litt på økonomien også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #192 Del Skrevet 26. februar 2017 På 24.2.2017 den 7.30, tr.heimspia83 skrev: Heisann 😃 Aner ikke om det er normalt med dårlig mave som symptom, men jeg har hatt løs mage i 1 uke snart nå 🤔 Fant ut at jeg var gravid for ca 3/4 dager siden, så fullt mulig at det var mine første symptomer... Mensmurringer, ømme bryst og dårlig mave 😂 Herlig kombinasjon! Trodde lenge at det bare var matforgiftning eller noe jeg ikke tålte.... Er god igjen nå, men det kan godt være det var hormonelt likevel. Var liksom ikke det symptomet jeg ville ha når jeg klaget over at jeg merket lite til graviditeten, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 26. februar 2017 #193 Del Skrevet 26. februar 2017 På 24.2.2017 den 6.53, LillyBe skrev: Hahaha, akkurat det samme her kanskje jeg faktisk skal bestille meg noen sånne super sensitive strimler nå som @miore bruker!! Jeg ønsker meg helt sikkert det om sånn ca 3-4 uker, hehe Jeg kjøpte dem her: http://www.billige-tester.no/babyplan-tidlig-graviditetstest-strips-p-1142.html 35 stykker for 350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #194 Del Skrevet 27. februar 2017 Tenk, 6 uker unnagjort. Nå er det 91% sjanse for at alt går bra. Det er en uke og 4 dager igjen til ultralyd og 34 uker igjen til termin. En uke igjen til jeg kan slutte med Klexane, og 4 uker igjen med den grusomme kombinasjonen Lutinus/progynova. Om det er progynovaen eller graviditeten er jeg usikker på, men jeg er såååå ustabil. Klarer fint å styre meg ovenfor andre liksom, men er slitsomt å gå rundt og være forbanna inni seg hele tiden, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 27. februar 2017 #195 Del Skrevet 27. februar 2017 Tenk så deilig det blir å slutte på alle hormonene! Jeg blir sippete av Lutinus, jeg Jeg som ALDRI gråter ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 27. februar 2017 #196 Del Skrevet 27. februar 2017 Enig, de hormonene gjør meg gal!!! Det føles virkelig ikle bra, hehe...men vi må jo bare holde ut Så spennende det blir med UL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #197 Del Skrevet 27. februar 2017 Det blir FANTASTISK å slutte med medisiner. Har vel ikke "lov" å være lei, man er tross alt heldig. Men jeg og hormoner har aldri gått godt i lag. I kveld har vi vært på sykkeltur med småtuppene. Og vofsen. Utrolig hva frisk luft gjør med humøret. Og bevegelse, ikke minst. Nå har jeg kollapset i sofaen. Kjøkkenet ser ikke ut, men det driter jeg i har fått skiftet på et par senger og vasket klær, får være nok for i dag. Tror jeg har en gravidcraving på gang- farris bris- MÅ HA DET. Aldri hatt cravings på noe annet enn mest mulig kalorier før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 27. februar 2017 #198 Del Skrevet 27. februar 2017 Har hørt om verre cravings, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 27. februar 2017 #199 Del Skrevet 27. februar 2017 Farris som gravid godes ja Jeg kjenner ei som ble ivrig på å knaske isbiter. Og ei anna som elsket husmann knekkebrød med rå løkringer og tomater på. Kan sies at verken av dem ble særlig overvektige utover normen gitt Jeg derrimot! Smågodt og sengeliggende med bekkenløsning! Kos deg med farrisen din 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. februar 2017 #200 Del Skrevet 28. februar 2017 Hihi, tidenes cravings Velfortjent kollaps på sofaen da. Frisk luft og bevegelse er faktisk helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå