Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Her-re-gud så mye bedre det er når fødsel starter med vannavgang, da er det liksom ingen tvil. Og rier etter vannavgang er så sjukt mye bedre enn før.....

Har hatt regelmessige og vonde rier en del timer, så dro inn for å få en sjekk, men det hadde ikke skjedd all verden. Ikke noe mer åpning, men nesten helt avflatet. Kunne få være der over natta, men gidder ikke være der mer enn nødvendig, så dro heller hjem. Seriøst kroppen, føøøøøøød :hoppe: Krysser fingrene for litt søvn i det minste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Bra du dro inn! Vannavgangsstart med rier er veldig greit :ler:

Med minstemann startet det jo med maserier kvelden før, som ble mer regelmessige i løpet av natta. Men jeg ville jo bare få mest mulig søvn, og vi hadde frøkna mellom oss den natta, og har 140-seng, så det ble ikke så himla mye søvn allikevel :hoho: 

Håper det snart skjer noe, for din del :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo så mye bedre med fødselen til J sånn sett, hun her må sikkert dras ut på maks overtid :ler: Det roet seg utover natten da, og like greit om det ikke skal føre til noe seriøse greier. Passe trøtt i trynet i dag. 

Skikkelig familieseng med andre ord :fnise: jeg vurderer å bare kjøpe en haug madrasser og legge utover soveromsgulvet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det er her for tida! Har prøvd å følge med litt fra sidelinja mens vi var på tur, men har ikke fått skrevet noe. Heier på at ting snart kommer skikkelig i gang! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller senere slår det til, jeg er klar :hoppe: 

39+3 og jeg er så gravid som jeg aldri har vært før :ler: Har bare hatt bittelitt kynnere i dag, men det er vel ikke annet å vente ;) Såå sliten når J ville stå opp i morges, da var lykken stor når svigermor plutselig stod på døra her og kjørte ham til barnehagen. Enda større når hun kom tilbake og sørget for litt vårrengjøring av uteområdet og litt annet småtteri :hjerte: Hun skulle hente J også, helt perfekt. Tenker jeg fikser middag til oss alle som takk :Nikke: Om jeg bare finner noe vi alle kan spise. Så om noen har en oppskrift på noe som er fritt for løk, melk, egg, soya og hvete, så bring it :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Heia svigermor! 

Fisk, gulrøtter og poteter? :ler: Ovnsbakte potetbåter i olje med litt krydder, og så steke laks i panna f.eks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, laks :sikle: lurt!

Men vi får se hva det blir av middag.. Eh.. Dere som har hatt fødsler som startet med vannavgang, har noen opplevd at det kun er den ytre hinnen som har sprukket først? Tok det lang tid før resten kom? :klo: 

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Med Vesla gikk det i flere omganger, tror de vurderte å sette opp tre :ler: Men første "runde" var bare litt, trengre bind, men ikke SPLOSJ, og så kom det mer etter hvert. Men lukter det litt søtlig, så er det fostervann og jeg ville snakket med føden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med J gikk det litt og litt helt til han var ute, men det var liksom ingen tvil likevel. Jeg vet jeg ikke tissa på meg, men det kommer jo ikke noe mer :laugh: Ikke at jeg aner hva annet det skulle ha vært. Dritt ass... Lukta ingenting! Og denne ungen ligger veeeeldig langt ned, så hun kan jo blokkere en del også. 

Hvorfor ringe føden når man har kvinneguiden? :hoho: Synes resten bare kan komme slik at jeg ikke føler meg dust :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med lillebror gikk vannet litt og litt, ikke med noe stort 'splæsj'. Og ja, det lukter litt spesielt! Det husker du sikkert fra forrige gang :)

Noe på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Sant, sant, Kvinneguiden har svaret på alt :opplyser: Ja, du er gravid! DUMP HAM :rope: Nei, han er ikke utro. :Knegg:

Så lenge det ikke har rar farge og du ikke har pressrier så er det kanskje ikke bråttom? Lurevann? :Knegg:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne bare vente litt til siden det ikke hadde kommet noe mer, så her vagger jeg rundt i håp om at det bare skal si splæsh snart :ler: 

Og jepp, siden mannen er borte og jeg ikke har noen andre å snakke med så prioriteres Internett :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På meg gikk vannet når jeg var og tisset så var veldig i tvil om det faktisk var vannet eller om jeg bare hadde tisset noe veldig :fnise: Kom en del rosa utflod etter det, og fødselen startet ikke før det var 29 timer siden vannet gikk. Da gikk det heldigvis fort for seg. 

Spennende her inne nå altså :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Positiv test på vannavgang selv om det ikke har kommet så mye mer. Men har fått rier da :hoppe: 3-4 min mellomrom. Kåm ån beibi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...