Gå til innhold

Innvandringen til Europa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

'Ja, heller det å bli slått ned enn å få skiftet ut mannlige årsverk med kvinnelige for å tilfredsstille en eller annen feministkvote. Menn blir behandlet som annenrangs borgere i vårt samfunn, og når vi i tillegg skaffer det største skattegrunnlagt for den velferden som hovedsaklig går til dere, så ønsker jeg de som trenger det velkommen.

Anonymous poster hash: 7b3b6...b2f

Du er en ondskapsfull stakkar. Jeg er ingen feminist, og foretrekker faktisk mannlige ledere, sjefer osv, alikevel drar du ned alle oss i sluket med å støtte opp en grusom fremtid bare fordi du er bitter.

Anonymous poster hash: 0be93...db6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at de fleste som bor her er nordmenn - noe man definitivt ikke er dersom man ser ut som en afrikaner/araber e.l. I tillegg kan det ha negativ effekt på fellesskapsånden:

http://www.boston.com/news/globe/ideas/articles/2007/08/05/the_downside_of_diversity/?page=full

Så handler det om hudfarge og utseende eller handler det om mentalitet eller kultur? Er adopterte barn ikke velkommne? er de ikke norske? 

Anonymous poster hash: 874d1...eba

Skrevet

Igjen spør jeg deg, hvem skal deportere dem? Jeg ser ikke at du står grensevakt eller melder deg inn i dugnadsarbeidet? 

Det er politiets jobb, vil jeg tro.

• Liker 2
Skrevet

Hva er det som får det til å tenke at det "gammle" er norsk? taco med rømme og tilbehør servert i mange forskjellige skåler er norsk, samtidig er denne retter fra Mexico. Vil du si at norge er mindre norsk nå enn det var før? Er taco, pizza mindre verdt i sammenheng med norsk kultur? eller er dette vår kultur nå idag? Hvilken kultur gjelder? 

Ja, Norge er klart mindre 'norsk' enn det var f.eks for 50 år siden.

Men, du skjønte godt at jeg kødda med den Får i Kål, sant?

• Liker 3
Skrevet

Ja, Norge er klart mindre 'norsk' enn det var f.eks for 50 år siden.

Men, du skjønte godt at jeg kødda med den Får i Kål, sant?

Hvorfor er Norge mindre norsk nå etter din mening? Hvordan kan man definere en kultur fra fortiden? Vi som lever nå skaper kulturen, vi er kulturen. 

Skrevet

Du er en ondskapsfull stakkar. Jeg er ingen feminist, og foretrekker faktisk mannlige ledere, sjefer osv, alikevel drar du ned alle oss i sluket med å støtte opp en grusom fremtid bare fordi du er bitter.

Det gjør deg også til en tradisjonalist som er enda mer patetisk. Jeg blåser i om ledere er kvinner eller menn så lenge de ikke er innkvotert eller har fått stillingen sin i kraft av å være det ene eller det andre. Slikte ting som dere kvinner bidrar i stor grad til, med å være helt oppslukt av kjønnsroller, enten dere er sterkt for dem eller mot dem.  Poenget er at vi nå omsider får inn folk som hvertfall trenger hjelpen vår, så når menn først skal behandles som annenrangs borgere så kan det vel gå til et bedre formål enn å gi landets kvinner mer og mer luksus som de verken har jobbet for eller vær villige til å dele med noen andre enn seg selv, og latt alt gå på bekostning av den mannlige befolkningen, med resultat som frafall i skole, redusert kvalitet på politi og brannvesen gjennom kvoter, etc. Det er du som er bitter, bitter for at festen nå er over for dere som har fått lov å leve i sus og dus på bekostning av landets menn og resten av verden

Skrevet

Det gjør deg også til en tradisjonalist som er enda mer patetisk. Jeg blåser i om ledere er kvinner eller menn så lenge de ikke er innkvotert eller har fått stillingen sin i kraft av å være det ene eller det andre. Slikte ting som dere kvinner bidrar i stor grad til, med å være helt oppslukt av kjønnsroller, enten dere er sterkt for dem eller mot dem. Poenget er at vi nå omsider får inn folk som hvertfall trenger hjelpen vår, så når menn først skal behandles som annenrangs borgere så kan det vel gå til et bedre formål enn å gi landets kvinner mer og mer luksus som de verken har jobbet for eller vær villige til å dele med noen andre enn seg selv, og latt alt gå på bekostning av den mannlige befolkningen, med resultat som frafall i skole, redusert kvalitet på politi og brannvesen gjennom kvoter, etc. Det er du som er bitter, bitter for at festen nå er over for dere som har fått lov å leve i sus og dus på bekostning av landets menn og resten av verden

Jeg lever ikke i sus og dus, tar meg ikke råd til frisør engang. De venninnene mine som lever godt jobber hardt for pengene sine. Har du heller ikke tenkt på at så godt som INGEN av de tusenvis av burkadamer som vil komme hit kommer til å jobbe men drikke kaffe latte på DINE skattepenger? Ingen er mer tradisjonelle enn muslimer, nemlig.

• Liker 1
Gjest Captain Hook
Skrevet

I Norge skal det liksom være flest nordmenn og folk med lys hud. Noen få utlendinger, men nå er det snart omvendt. Snart er det flest utlendinger og mørkhuda. Det er ikke sånn det skal være! Jeg er utlending selv. Tysk/fransk. Men jeg er i det minste i mot innvandring! Jeg godtar også de som er født og oppvokst i Norge. De kaller jeg norske uansett hudfarge, og de som er adopterte. 

Skrevet

Det her handler ikke om hudfarge, men kultur og muslimene krever særbehandling uansett hvor de kommer. Pga det har vi nok av dem, vi som samfunn kan ikke håndtere flere.

Skrevet

Hvorfor er Norge mindre norsk nå etter din mening? Hvordan kan man definere en kultur fra fortiden? Vi som lever nå skaper kulturen, vi er kulturen. 

Du er ikke interessert i å diskutere, du kverulerer bare.

Spørsmål til deg: Er det forskjell på kulturer, f.eks. den norske og den somaliske?

• Liker 1
Skrevet

Det her handler ikke om hudfarge, men kultur og muslimene krever særbehandling uansett hvor de kommer. Pga det har vi nok av dem, vi som samfunn kan ikke håndtere flere.

Hvor har du det fra at muslimer krever særbehandling uansett hvor de kommer fra? 

Skrevet

Hvor har du det fra at muslimer krever særbehandling uansett hvor de kommer fra? 

Fra Norge.

Skrevet

Jeg lever ikke i sus og dus, tar meg ikke råd til frisør engang. De venninnene mine som lever godt jobber hardt for pengene sine. Har du heller ikke tenkt på at så godt som INGEN av de tusenvis av burkadamer som vil komme hit kommer til å jobbe men drikke kaffe latte på DINE skattepenger? Ingen er mer tradisjonelle enn muslimer, nemlig.

Ja, men de har ingen grunn til å være noe annet enn snyltende. De kommer til en fremmedkultur de blåser og har fått få mulighetter til å bli til noe, i motsetning til norske kvinner, som har fått skole og utdanning lagt opp for seg med dyre kampanjer, seminareer, oppbacking støtte osv, og likevel vil det fortsatt bare leve som husmødre på 50 tallet og lene seg på ressurssterke menn, mens skolen vår råtner på rot med et så stort guttefrafall at det ligner den 3. verden, der vi innfører lover mot prostitusjon for å straffe menn samtidig som vi tillater kvinner å selge seg konsekvensfirtt, mens menn må betale høye bidrag fordi kvinner ikke vil benytte seg av fri abort som også er finansiert av menn. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at vi nå kommer ned på jorda og at vi får en ny grunn til å hvertfall få slutt på at norske kvinner  flår oss.

Skrevet

Du er ikke interessert i å diskutere, du kverulerer bare.

Spørsmål til deg: Er det forskjell på kulturer, f.eks. den norske og den somaliske?

Nei, jeg kommer med spørsmål til svarene dine. Så klart er det forskjell på den norske og den somalske kulturen, men jeg tror at når to kulturer møtes, smelter de sammen. Verden blir mindre og mindre og kulturer blir likere og likere. Jeg ser ikke noe problem i dette, jeg ser ikke noe problem i at kulturen idag er ulik fra kulturen for 50 år siden. Jeg setter ikke kulturen for 50år siden høyere og anser den heller ikke til å være mer norsk enn kulturen vi har idag. 

Skrevet

Fra Norge.

Ja, fra hvor har du denne "informasjonen"? Er det gjennom egen erfaring? Er det fra aviser? er det fra venner og sosiale medier? 

Skrevet

Nei, jeg kommer med spørsmål til svarene dine. Så klart er det forskjell på den norske og den somalske kulturen, men jeg tror at når to kulturer møtes, smelter de sammen. Verden blir mindre og mindre og kulturer blir likere og likere. Jeg ser ikke noe problem i dette, jeg ser ikke noe problem i at kulturen idag er ulik fra kulturen for 50 år siden. Jeg setter ikke kulturen for 50år siden høyere og anser den heller ikke til å være mer norsk enn kulturen vi har idag. 

Så, en kultur hvor kvinner ikke jobber, får mange unger og lever av NAV og barnetrygd, den er du helt komfortabel med?

• Liker 4
Skrevet

Ja, fra hvor har du denne "informasjonen"? Er det gjennom egen erfaring? Er det fra aviser? er det fra venner og sosiale medier? 

Hadde du likt og visst.

Skrevet

Ja, men de har ingen grunn til å være noe annet enn snyltende. De kommer til en fremmedkultur de blåser og har fått få mulighetter til å bli til noe, i motsetning til norske kvinner, som har fått skole og utdanning lagt opp for seg med dyre kampanjer, seminareer, oppbacking støtte osv, og likevel vil det fortsatt bare leve som husmødre på 50 tallet og lene seg på ressurssterke menn, mens skolen vår råtner på rot med et så stort guttefrafall at det ligner den 3. verden, der vi innfører lover mot prostitusjon for å straffe menn samtidig som vi tillater kvinner å selge seg konsekvensfirtt, mens menn må betale høye bidrag fordi kvinner ikke vil benytte seg av fri abort som også er finansiert av menn. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at vi nå kommer ned på jorda og at vi får en ny grunn til å hvertfall få slutt på at norske kvinner flår oss.

De gidder ikke bli noe her i Norge heller, de vil bare føde en haug av barn med dårlig oppdragelse. Og når norske kvinner ser på deg tenker de ingenting, når (mange) muslimer ser på deg tenker de at du er en ekkel hvit, verdiløs bikkje. Og du ønsker å brødfø denne sistnevnte gruppen.

• Liker 4
Skrevet

Hadde du likt og visst.

Ja, med slike uttalelser fremstår du som hjernevasket. Jeg vil derfor få bekreftet eller avkreftet denne antagelsen. 

Skrevet

Ja, med slike uttalelser fremstår du som hjernevasket. Jeg vil derfor få bekreftet eller avkreftet denne antagelsen. 

Je, je. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...