AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #141 Skrevet 29. august 2015 IS truet i februar med å overstrømme Europa med en halv million flyktninger. Ser ingen hvor dette går? Blåøyde mennesker som bare tror dette kun handler om stakkars fortapte familier. Se hvor vi har havnet om noen år. Det er forskjell på fremmedfrykt, og å være opplyst og realistisk. Senest i går ble jeg trakassert av 17 år gamle utlendinger på bussen, fordi jeg er blond.. Nei, nok er nok Anonymous poster hash: 24fa0...8a5 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #142 Skrevet 29. august 2015 Litt av problemet er at det er de mest ressurssterke som drar og de som kommer de reiser ikke tilbake heller. Det kommer aldri til å bli fred og stabilitet der nede, men en konstant rugemaskin for ekstremister og fattigdom og elendighet, men befolkningsøkning har de okkesom.Anonymous poster hash: 63aea...327 Ja må da forfaen gå an å la vær å drive å parre hverandre hele tiden.Anonymous poster hash: b7dc8...b85 1
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2015 #143 Skrevet 29. august 2015 Får i kål! Din tur? Skal vi ha i morra
Agurk Skrevet 29. august 2015 #144 Skrevet 29. august 2015 La oss si at gjennomsnittsalderen på forfatterne på innleggene i denne tråden er 30 år. Er dere heldige lever dere til dere er 90 år, det er 60 år frem i tid. Mye har skjedd i verden på 60 år tidligere. Om 60 år kan det være at Norge er i krig og at det er dere og deres barnebarn som er på flukt. Får ikke håpe at dere husker hva dere satt å lirte av dere på kvinneguiden for 60 år siden da......Karma is a bitch!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #145 Skrevet 29. august 2015 La oss si at gjennomsnittsalderen på forfatterne på innleggene i denne tråden er 30 år. Er dere heldige lever dere til dere er 90 år, det er 60 år frem i tid. Mye har skjedd i verden på 60 år tidligere. Om 60 år kan det være at Norge er i krig og at det er dere og deres barnebarn som er på flukt. Får ikke håpe at dere husker hva dere satt å lirte av dere på kvinneguiden for 60 år siden da......Karma is a bitch! Krigen kommer lenge før det og ja, vi vil alle forlate landet og kommer til å dra fra det vi advarte i mot og kritiserte. Det er dere som sørget for at krigen oppsto som bør huske og skamme dere for det. Anonymous poster hash: ff817...9be 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #146 Skrevet 29. august 2015 Jeg vil ikke ha dem her i Europa og sier ingenting på at Makedonia og Hellas setter inn hæren på dem. Enig. Det er på tide at politikerne gjør det som er best for Europas urbefolkning. Det kommer til å bli opptøyer og krig i Europa i nær fremtid om muslimsk innvandring/invasjon fortsetter. Anonymous poster hash: bc096...55d 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #147 Skrevet 29. august 2015 IS truet i februar med å overstrømme Europa med en halv million flyktninger. Ser ingen hvor dette går? Blåøyde mennesker som bare tror dette kun handler om stakkars fortapte familier. Se hvor vi har havnet om noen år. Det er forskjell på fremmedfrykt, og å være opplyst og realistisk. Senest i går ble jeg trakassert av 17 år gamle utlendinger på bussen, fordi jeg er blond.. Nei, nok er nok Anonymous poster hash: 24fa0...8a5 Har jeg også blitt alle årene jeg har bodd i Oslo selv. Muslimske menn ser på norske kvinner som dyr. Men skal vi ta hensyn til det? Nei, landets etniske befolkning skal bli behandlet som undermennesker, for det har politikerne bestemt at vi må finne oss i, og vi skal appåtil brødfø disse som terroriserer oss!! Anonymous poster hash: 0be93...db6 2
WubWub Skrevet 29. august 2015 #148 Skrevet 29. august 2015 (endret) Enig. Det er på tide at politikerne gjør det som er best for Europas urbefolkning. Det kommer til å bli opptøyer og krig i Europa i nær fremtid om muslimsk innvandring/invasjon fortsetter. Anonymous poster hash: bc096...55d Tvilsomt. Europeere er blitt så konfliktsky, bedagelige og veike at det ikke kommer til å bli noe motstad. Bare se på Sverige, befolkningen sitter stilletiende å stemmer frem ødeleggelse av sitt eget land. Det er mange som sier at "folk kommer til å våkne opp". Det har blitt sagt i over 15 år. Men ingen våknet opp i Sverige og nå er det for sent. Skadene og destruksjonen er så omfattende at FN har rapportert at Sverige's Human Living Index vil være på nivå med fattige u-land i afrika. Litt av en brygd for vi skal ikke mange tiår tilbake i tid får de lå på topp. Nå derimot holder velferdsstaten å klappe sammen av den enorme vekten den bærer på, det sosiale limet gir etter , politiets ressurser er sprengt , helsevesenet har fått store kutt i budsjettet osv osv. Ser ikke helt hvorfor utviklingen skal bli noe anderledes i andre land. Europa kommer ikke til å kjennes igjen om 100 år etter at vi har fullført vårt kulturelle selvmord Endret 29. august 2015 av WubWub 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #149 Skrevet 29. august 2015 Tvilsomt. Europeere er blitt så konfliktsky, bedagelige og veike at det ikke kommer til å bli noe motstad. Bare se på Sverige, befolkningen sitter stilletiende å stemmer frem ødeleggelse av sitt eget land. Det er mange som sier at "folk kommer til å våkne opp". Det har blitt sagt i over 15 år. Men ingen våknet opp i Sverige og nå er det for sent. Skadene og destruksjonen er så omfattende at FN har rapportert at Sverige's Human Living Index vil være på nivå med fattige u-land i afrika. Litt av en brygd for vi skal ikke mange tiår tilbake i tid får de lå på topp. Nå derimot holder velferdsstaten å klappe sammen av den enorme vekten den bærer på, det sosiale limet gir etter , politiets ressurser er sprengt , helsevesenet har fått store kutt i budsjettet osv osv. Ser ikke helt hvorfor utviklingen skal bli noe anderledes i andre land. Europa kommer ikke til å kjennes igjen om 100 år etter at vi har fullført vårt kulturelle selvmord Kanskje du har rett, dessverre, men tror det vil bli annerledes når muslimske innvandrere blir så mange at selv ikke de politisk korrekte "elitene" får ha sine boområder i fred. Politisk korrekte velger jo stort sett å bosette seg i "hvite" områder, og når dette ikke lenger vil være mulig, hva da? Selv er jeg blek med blågrå øyne, og har rødt hår, så har blitt seksuelt trakassert av rasistiske, muslimske innvandrere mange ganger. Jeg vil ha et Europa hvor jeg som er en del av dets urbefolkning, får være i fred og blir respektert for den jeg er. Det er ikke mulig i et "multikulturelt" samfunn hvor rasismen mot Europas urbefolkning får stadig flere og mer groteske utslag. Anonymous poster hash: bc096...55d 2
Example Skrevet 29. august 2015 #150 Skrevet 29. august 2015 La oss si at gjennomsnittsalderen på forfatterne på innleggene i denne tråden er 30 år. Er dere heldige lever dere til dere er 90 år, det er 60 år frem i tid. Mye har skjedd i verden på 60 år tidligere. Om 60 år kan det være at Norge er i krig og at det er dere og deres barnebarn som er på flukt. Får ikke håpe at dere husker hva dere satt å lirte av dere på kvinneguiden for 60 år siden da......Karma is a bitch! Tror ikke jeg flykter til Syria, Irak eller Afrika da nei. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #151 Skrevet 29. august 2015 Irriterende nok..så MÅTTE det selvfølgelig eksistere andre meninger enn det vi har. Og typisk nok så vil de fleste ha det samme som andre mennesker.. Udugelige art. Anonymous poster hash: b7dc8...b85 1
WubWub Skrevet 29. august 2015 #152 Skrevet 29. august 2015 La oss si at gjennomsnittsalderen på forfatterne på innleggene i denne tråden er 30 år. Er dere heldige lever dere til dere er 90 år, det er 60 år frem i tid. Mye har skjedd i verden på 60 år tidligere. Om 60 år kan det være at Norge er i krig og at det er dere og deres barnebarn som er på flukt. Får ikke håpe at dere husker hva dere satt å lirte av dere på kvinneguiden for 60 år siden da......Karma is a bitch! Fullt mulig det vil blusse opp konflikt i Norge og Europa i fremtiden tatt i betraktning hvor mange mennesker vi tar imot fra regioner med mye krig og terror. Det vil være naivt å tro at dette ikke spre seg hit. Derfor trenger vi en mer ansvarlig innvandringspolitikk som tar høyde for risikoen vi utsetter oss selv for om vi lar innvandringen gå for fulle mugger. Om vi bremser ned så er det fremdeles håp for at Norge skal forbli trygt og fredelig i uoverskuelig fremtid. Venstresidens naive og kortsiktige ide om at vi bare kan la oss som vil få komme er hinsides all fornuft - det grenser mot galskap. Bare se hva som skjedde med Sverige 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #153 Skrevet 29. august 2015 La oss si at gjennomsnittsalderen på forfatterne på innleggene i denne tråden er 30 år. Er dere heldige lever dere til dere er 90 år, det er 60 år frem i tid. Mye har skjedd i verden på 60 år tidligere. Om 60 år kan det være at Norge er i krig og at det er dere og deres barnebarn som er på flukt. Får ikke håpe at dere husker hva dere satt å lirte av dere på kvinneguiden for 60 år siden da......Karma is a bitch! Ingen tvil om at politikere og sosialister vil være skyld i et blodbad i fremtiden, jeg håper bare at det er de karma vil ramme hardest. Anonymous poster hash: 0be93...db6 2
Agurk Skrevet 29. august 2015 #154 Skrevet 29. august 2015 Tror ikke jeg flykter til Syria, Irak eller Afrika da nei. Kan jo være at det er nettopp disse landene som er fredelige om 60 år
Example Skrevet 29. august 2015 #155 Skrevet 29. august 2015 Kan jo være at det er nettopp disse landene som er fredelige om 60 år Er vel ingenting som tyder på det. 1
Agurk Skrevet 29. august 2015 #156 Skrevet 29. august 2015 Er vel ingenting som tyder på det. Så du kan tyde hva som vil skje om 60 år? Slett ikke verst...
Example Skrevet 29. august 2015 #157 Skrevet 29. august 2015 Så du kan tyde hva som vil skje om 60 år? Slett ikke verst... Vel, "spådommen" din om krig i Norge, og fred og fint i Midtøsten og Afrika. Javel, du må gjerne tro det er sannsynlig. Ja, det er godt mulig at konfliktnivået i Europa tar seg opp, og det kan godt være på grunn av innvandringen, eller andre ting. Likevel, det skal skje mye, spesielt hus muslimske land før de velvillig sitter og tar imot europeere på den samme måten som Europa gjør nå. Bare å se på hvordan de sterke og rike muslimske landene som Saudi-Arabia, Emiratene og Qatar ser på problemstillingen. Jeg tviler på at så mange nordmenn ville valgt å reise ned dit på flukt, men heller funnet land med liknende kultur, og nære geografisk. En hypotetisk krig i Norge ville nok ført til en flukt mot Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, UK, USA, Australia eller andre land med liknende kultur som vår egen, helt ettersom hvor omfattende den krigen hadde vært. 2
Agurk Skrevet 29. august 2015 #158 Skrevet 29. august 2015 Hadde det vært krig i Norge, hadde det vært nærliggende å tro at det ville være uroligheter i våre naboland også, så kanskje vår eneste mulighet til trygghet ville være å flykte til land som så mange her inne ønsker å ignorere. Men misforstå meg rett, jeg er overhodet ikke for åpne grenser og fri flyt mellom landene, men vi står ovenfor en humanitær katastrofe som er helt forferdelig, og vi har alle et kollektivt ansvar for å hjelpe hverandre når krisen rammer. Og som sagt, det er slett ikke utenkelig at det er vi selv, altså nordmenn som trenger hjelp en vakker dag. Og til info: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/disse-landene-tar-imot-flest-flyktninger/a/23440498/
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #159 Skrevet 29. august 2015 Vi har tross alt ett oljefond på over 7000 milliarder. Uansett er det bare til å eventuelt åpne opp ett par nye oljefelt.Anonymous poster hash: 56065...5ed Og pensjonsforpliktelser på 7500 milliarder. Pengene er allerede bundet opp. Norge er teknisk konkurs allerede Anonymous poster hash: 10cdc...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #160 Skrevet 29. august 2015 Hadde det vært krig i Norge, hadde det vært nærliggende å tro at det ville være uroligheter i våre naboland også, så kanskje vår eneste mulighet til trygghet ville være å flykte til land som så mange her inne ønsker å ignorere. Men misforstå meg rett, jeg er overhodet ikke for åpne grenser og fri flyt mellom landene, men vi står ovenfor en humanitær katastrofe som er helt forferdelig, og vi har alle et kollektivt ansvar for å hjelpe hverandre når krisen rammer. Og som sagt, det er slett ikke utenkelig at det er vi selv, altså nordmenn som trenger hjelp en vakker dag. Og til info: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/disse-landene-tar-imot-flest-flyktninger/a/23440498/ Det er den muslimske verdens ansvar å rydde opp i sine egne problemer. Nordmenn og andre europeere flyktet da ikke til muslimske land under 2.verdenskrig; men til naboland og land i samme kulturkrets. Og ordnet opp i egne problemer uten å ligge andre kulturer og religioner til byrde. Anonymous poster hash: bc096...55d 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå