Gå til innhold

Innvandringen til Europa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir dårlig.. både fordi det er mennesker som lever slik, fordi jeg blir usikker på hvordan fremtiden blir her..og usikker på hva jeg egentlig skal mene.
Det er jo ganske tilfeldig at det ikke er vi som er født der nede, og er hjelptrengende. 
men, for å være ærlig..hvordan skal vi klare å ta vare på alt dette? uten at det skal bli kamp om jobbene, og andre ting? Og, sykdommene de drar med seg... 

Er vi på vei tilbake i tid?

Anonymous poster hash: b7dc8...b85
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med mennesker som lever slik? Mange tradisjonelle kvinner her inne som kan tenke seg litt gamle kjønnsroller og sånn.

Anonymous poster hash: 7b3b6...b2f
Skrevet

Personlig tror jeg dessverre vi er på vei tilbake i tid ja. Generasjonen som nå nettopp har blitt pensjonister eller er i ferd med å bli det er blant de heldigste i hele norgeshistorien, som har en pensjonisttilværelse deres foreldre kunne se langt etter, men som også deres barn kan se langt etter. Innvandring er en av faktorene. Det stemmer nok at man får litt flere hender i jobb med innvandring, men samtidig så er det godt kjent at en mye høyere prosentandel av disse havner på ulike nav ytelser, hvilket naturlig nok ikke vil være bærekraftig over tid.

Det er selvfølgelig synd på alle mennesker som trenger hjelp, og jeg mener også at man bør hjelpe noen. Samtidig er det viktig å innse at man ikke kan hjelpe alle. Om man gjør seg til et ikke bærekraftig samfunn vil vi også ende opp i en posisjon der man ikke kan hjelpe noen som helst, hverken innvandrere eller norske borgere. 

Anonymous poster hash: aaefa...545
  • Liker 7
Skrevet

Jeg vil ikke ha dem her i Europa og sier ingenting på at Makedonia og Hellas setter inn hæren på dem. 

Skrevet

Personlig tror jeg dessverre vi er på vei tilbake i tid ja. Generasjonen som nå nettopp har blitt pensjonister eller er i ferd med å bli det er blant de heldigste i hele norgeshistorien, som har en pensjonisttilværelse deres foreldre kunne se langt etter, men som også deres barn kan se langt etter. Innvandring er en av faktorene. Det stemmer nok at man får litt flere hender i jobb med innvandring, men samtidig så er det godt kjent at en mye høyere prosentandel av disse havner på ulike nav ytelser, hvilket naturlig nok ikke vil være bærekraftig over tid.

Det er selvfølgelig synd på alle mennesker som trenger hjelp, og jeg mener også at man bør hjelpe noen. Samtidig er det viktig å innse at man ikke kan hjelpe alle. Om man gjør seg til et ikke bærekraftig samfunn vil vi også ende opp i en posisjon der man ikke kan hjelpe noen som helst, hverken innvandrere eller norske borgere. 

Anonymous poster hash: aaefa...545

Hva med alle norske kvinner da som jobber deltid og ellers bruker tiden på blogg og hundeshow. Du tror ikke de belaster velferdsstaten også? Det verste som skjer er bare at norske kvinner ikke lenger kan leve latmannslivet de har gjort siden 70-tallet og godt er det. Vi har det for godt her i landet, spesielt våre kvinner.

Skrevet

Jeg vil ikke ha dem her i Europa og sier ingenting på at Makedonia og Hellas setter inn hæren på dem. 

Mener du virkelig det?? 

Anonymous poster hash: 874d1...eba

• Liker 1
Skrevet

Jeg må si at jeg er urolig for framtiden. Det kommer jo flyktninger i tusentall daglig til Europa.

Vi vil til slutt ikke klare å ta vare på oss selv heller. Eller blir det et samfunn der et fåtall av oss jobber? Og de få av oss som jobber må vel jobbe for en slikk og ingenting, for det vil bli rift om de få jobbene som er. Som jeg f.eks som jobber kommunalt i helsevesenet, vi vet jo alle at kommunen går langt for å spare. Kommer det noen som kan jobbe billigere enn vi som idag er i helsevesenet, tar det vel ikke lang tid før vi er utkonkurrert. 

Anonymous poster hash: 560e3...a54
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Mener du virkelig det?? 

Ja, vi har allerede for mange muslimer i Europa, og i og med det at Hellas er på konkursens rand, så har vi egentlig mer enn nok med å få dem på fote igjen, vi har ikke råd til de som kommer over Middelhavet. Det er bare tvinge båtene deres til å snu.

Innlegg ryddet for hatefullt innhold

Nordvesta, mod.

Endret av O.G.
Skrevet

Hva med alle norske kvinner da som jobber deltid og ellers bruker tiden på blogg og hundeshow. Du tror ikke de belaster velferdsstaten også? Det verste som skjer er bare at norske kvinner ikke lenger kan leve latmannslivet de har gjort siden 70-tallet og godt er det. Vi har det for godt her i landet, spesielt våre kvinner.

WoW. Mener du at Norske menn har det noe værre enn kvinnfolk  :sjokkert:

Skrevet (endret)

Ja, vi har allerede for mange muslimer i Europa, og i og med det at Hellas er på konkursens rand, så har vi egentlig mer enn nok med å få dem på fote igjen, vi har ikke råd til de som kommer over Middelhavet. Det er bare tvinge båtene deres til å snu

Enig. Vi kan faktisk ikke ta imot alle de som kommer flyktende nå. 

Mener du virkelig det?? 

Hva mener du at Norge og Europa skal gjøre med flyktningestrømmen da? 

Innlegg ryddet for hatefullt innhold i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Skrevet

WoW. Mener du at Norske menn har det noe værre enn kvinnfolk  :sjokkert:

Alt jeg ser er jenter på min alder som gifter seg tidlig, tar seg noen korte og samfunnskostbare utdannelser og skal ha hus og hjem og hund før de er 25. Disse kommer til å koste samfunnet mye. Vi er en generasjon med ekstremt tradisjonelle kvinner som er ekstremt kostbare, og kan de ikke jobbe deltid på en mann, skal staten forsørge alenemortilværelsen deres. De blir mye mer kostbare i lengden I tillegg til at pengene de har fortsatt bare går til tull som service-og skjønnehets bransjen, gjennom all deres kosmetiske bruk, reiser, hundeshow osv. Regnestykket går i minus, så enkelt er det. Med økt innvandring kan dette snu før det er forsent, for vi kan ikke ta oss rå til at folk skal betjene huslånene sine mens de likevel kaster penger ut av vinduet på tull og tøys og jobber deltid med alskens støtteordninger fra nav.  

Skrevet

Ja, vi har allerede for mange muslimer i Europa, og i og med det at Hellas er på konkursens rand, så har vi egentlig mer enn nok med å få dem på fote igjen, vi har ikke råd til de som kommer over Middelhavet. Det er bare tvinge båtene deres til å snu, alternativt å senke båtene deres hvis de nekter.

Har IKKE råd???? Hva? Så klart har vi råd og så klart skal vi hjelpe! Vi er alle MENNESKER, kke muslimer vs alt annet. Fy faen så jævlig at folk faktisk mener at vi ikke skal hjelpe. 

• Liker 4
Skrevet

Enig. Vi kan faktisk ikke ta imot alle de som kommer flyktende nå. 

Hva mener du at Norge og Europa skal gjøre med flyktningestrømmen da? 

Dette er også kostbart og finansiert gjennom skatten og tjenesteytelsen til menn. Hvorfor skal menn gjøre noe for å stoppe en innvandringsbølge som i verstefall bare sørger for at ting her hjemme blir strammet inn, fortrinnsvis for landets kvinner, som er de eneste som nyter godt av velferdsstaten uansett? Jeg ønsker dette fullstendig velkommen. Endelig har vi fått sparket i ræva som gjør at landet vårt ikke kan drives som en feriekoloni for landets kvinner.

Skrevet

Alt jeg ser er jenter på min alder som gifter seg tidlig, tar seg noen korte og samfunnskostbare utdannelser og skal ha hus og hjem og hund før de er 25. Disse kommer til å koste samfunnet mye. Vi er en generasjon med ekstremt tradisjonelle kvinner som er ekstremt kostbare, og kan de ikke jobbe deltid på en mann, skal staten forsørge alenemortilværelsen deres. De blir mye mer kostbare i lengden I tillegg til at pengene de har fortsatt bare går til tull som service-og skjønnehets bransjen, gjennom all deres kosmetiske bruk, reiser, hundeshow osv. Regnestykket går i minus, så enkelt er det. Med økt innvandring kan dette snu før det er forsent, for vi kan ikke ta oss rå til at folk skal betjene huslånene sine mens de likevel kaster penger ut av vinduet på tull og tøys og jobber deltid med alskens støtteordninger fra nav.  

Nå "prater" du tull. Du er nok ikke noe annet enn en bitter bidragsbetaler, og din diskusjon hører ikke hjemme her. Lag heller en egen tråd om ditt problem. 

Skrevet

Har IKKE råd???? Hva? Så klart har vi råd og så klart skal vi hjelpe! Vi er alle MENNESKER, kke muslimer vs alt annet. Fy faen så jævlig at folk faktisk mener at vi ikke skal hjelpe. 

Fy faen så jævlig at folk faktisk mener at vi skal ødelegge eget land og kultur for å hjelpe lykkejegere fra andre land.

Og nei, vi har faktisk ikke råd til å være verdens NAV kontor.

Anonymous poster hash: e2487...1b3

• Liker 6
Skrevet

Vi skal hjelpe dem der de er, de trenger ikke å komme hit. 

Skrevet

Hun skrev ikke at vi ikke skal hjelpe... vi kan bare ikke hjelpe alle! Norge klarer faen ikke å hjelpe alle her en gang!

Anonymous poster hash: b7dc8...b85

• Liker 5
Skrevet

Deltid på en mann??? Mannen tjener adskillig på at kona er deltidsarbeidende bakkemannskap for hans karriere.

Skrevet

Tanken er god, men ingen får tak over hode, mat i magen, legehjelp osv av gode tanker.

Det er en bunn i Norges pengekiste også, å den bunnen ser vi snart. Hvor mener du vi da skal  hente penger fra?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...