Gå til innhold

Innvandringen til Europa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal hjelpe dem der de er, de trenger ikke å komme hit. 

De har jo ikke et sted å være!! 

Anonymous poster hash: 874d1...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå "prater" du tull. Du er nok ikke noe annet enn en bitter bidragsbetaler, og din diskusjon hører ikke hjemme her. Lag heller en egen tråd om ditt problem. 

Anonymous poster hash: 560e3...a54

Hvorfor skal menn betale bidrag for unger de ikke har bedt om? Jeg er så jævla glad vi endelig får noen som faktisk trenger ytelsene våre, i motsetning til kvinner som bare tar dem fordi de vil og kan. Menn flest kommer ikke til å merke noe av dette med mindre de har vært dumme nok til å bli samboere med kvinner som bidrar for lavt til boliglånet. Kvinner derimot. Og det er rettferdig sånn som menn har blitt behandlet i samfunnet siden tidenes morgen, der vi må betale skatt for kvinner som bare skal leve livet på halv innsats som som regel bare går ut på å sitte med hendene rett i lomma på mannlige skattebetalere. 

Anonymous poster hash: 7b3b6...b2f

Skrevet

De har jo ikke et sted å være!! 

Det er jo ikke det samme som at de kan flytte inn til Europa som det passer dem.

Hvorfor skal menn betale bidrag for unger de ikke har bedt om? Jeg er så jævla glad vi endelig får noen som faktisk trenger ytelsene våre, i motsetning til kvinner som bare tar dem fordi de vil og kan. Menn flest kommer ikke til å merke noe av dette med mindre de har vært dumme nok til å bli samboere med kvinner som bidrar for lavt til boliglånet. Kvinner derimot. Og det er rettferdig sånn som menn har blitt behandlet i samfunnet siden tidenes morgen, der vi må betale skatt for kvinner som bare skal leve livet på halv innsats som som regel bare går ut på å sitte med hendene rett i lomma på mannlige skattebetalere. 

Fordi de så gjerne vil pule uten kondom. Derfor det.

Skrevet

Fy faen så jævlig at folk faktisk mener at vi skal ødelegge eget land og kultur for å hjelpe lykkejegere fra andre land.

Og nei, vi har faktisk ikke råd til å være verdens NAV kontor.

Anonymous poster hash: e2487...1b3

Jeg tenker at mennesker er viktigere enn å ha et "rent" land.  Det er hva som sendes på tv, hva som er på sosiale medier osv som truer den norske kultur. Ser du ikke hvor amerikaniserte vi er allerede? 

Skrevet

Det er jo ikke det samme som at de kan flytte inn til Europa som det passer dem.

Fordi de så gjerne vil pule uten kondom. Derfor det.

Som det passer dem? Er du klar over hva som foregår i verden? er du klar over hvor mye jævelskap som herjer og ødelegger millioner av mennesker. Skal vi bare overse det? Er vi så bortskjemte at vi ikke vil dele? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at mennesker er viktigere enn å ha et "rent" land.  Det er hva som sendes på tv, hva som er på sosiale medier osv som truer den norske kultur. Ser du ikke hvor amerikaniserte vi er allerede? 

Antar at du med glede ofrer alt ditt, penger, hjem, jobb osv, for å dele med flyktningene. Vi vil bli en minoritet i eget land og står i fare for å miste alt vi har jobbet for. Til slutt så er det vel vi som må flykte fra landet vårt. Vi blir vel jaget...

• Liker 6
Skrevet

Som det passer dem? Er du klar over hva som foregår i verden? er du klar over hvor mye jævelskap som herjer og ødelegger millioner av mennesker. Skal vi bare overse det? Er vi så bortskjemte at vi ikke vil dele? 

Dele? Hva mer er det å dele på når alt vårt er fratatt oss. Bruk hue og tenk. 

• Liker 6
Skrevet

Vel, muslimene trenger ikke å dele mer av sin kultur med oss. Ikke lenge siden en flyktning fra Bosnia (vært ilandet siden 91) ble drept pga han fløy ned til Syria for å kjempe på IS side, slik gjengjeldte han vår gjestfrihet, ved å være muslim og kjempe for fienden. 

Skrevet

Tanken er god, men ingen får tak over hode, mat i magen, legehjelp osv av gode tanker.

Det er en bunn i Norges pengekiste også, å den bunnen ser vi snart. Hvor mener du vi da skal  hente penger fra?

Jeg tenker at vi har mulighet til å hjelpe utrolig mange fler enn hva vi har gjort og kommer til å gjøre. Hvorfor når Norges pengekiste bunnen? Fordi vi er noen bortskjemte drittunger som ikke orker å gjøre mer enn vi må. Oljen har gitt oss penger, ikke smarte hoder. 

Skrevet

Antar at du med glede ofrer alt ditt, penger, hjem, jobb osv, for å dele med flyktningene. Vi vil bli en minoritet i eget land og står i fare for å miste alt vi har jobbet for. Til slutt så er det vel vi som må flykte fra landet vårt. Vi blir vel jaget...

Det der kommer ALDRI til å skje! Ja, jeg deler gjerne alt mitt. 

Skrevet

Det der kommer ALDRI til å skje! Ja, jeg deler gjerne alt mitt. 

Kom igjen, du har fått med deg hvordan muslimene krevder særbehandling. Du tror det blir likere???

Gjest Captain Hook
Skrevet

Hvorfor i pokker er folk så hjernevaska at de lar de komme hit? 

Skrevet

Vel, muslimene trenger ikke å dele mer av sin kultur med oss. Ikke lenge siden en flyktning fra Bosnia (vært ilandet siden 91) ble drept pga han fløy ned til Syria for å kjempe på IS side, slik gjengjeldte han vår gjestfrihet, ved å være muslim og kjempe for fienden. 

Og sammen sitter vi her og ser på at millioner av mennesker blir drept. Vi gir totalt blaffen i resten av verden .. er det så mye bedre? Har mennessker ulik verdi etter din mening? 

Skrevet

Kom igjen, du har fått med deg hvordan muslimene krevder særbehandling. Du tror det blir likere???

Krever særbehandling? Det der er helt fjernt. 

Skrevet

Og sammen sitter vi her og ser på at millioner av mennesker blir drept. Vi gir totalt blaffen i resten av verden .. er det så mye bedre? Har mennessker ulik verdi etter din mening? 

Jeg setter vår kultur foran de her menneskene som kommer med Muhammed i bagasjen ja.

Skrevet

Hvorfor i pokker er folk så hjernevaska at de lar de komme hit? 

Er det folk som bestemmer det da? Ser ikke at du står og holder grensevakt jeg...Betal noen for å stå grensevakt da du. Jeg skal ha jævlig høy timebetaling for å nekte mennesker i nød innpass her, hvertfall når jeg vet at de som sitter med hånda i den norske kakeboken, kvinner, ikke gidder å gjøre det selv. 

Skrevet

Dele? Hva mer er det å dele på når alt vårt er fratatt oss. Bruk hue og tenk. 

Så du mener vi ikke har noe å dele? 

Skrevet

Jeg setter vår kultur foran de her menneskene som kommer med Muhammed i bagasjen ja.

Setter du vår kultur foran miley cirus, kardashians og gjengen? De påvirker mange flere norske liv enn Muhammad. 

Gjest Captain Hook
Skrevet

Er det folk som bestemmer det da? Ser ikke at du står og holder grensevakt jeg...Betal noen for å stå grensevakt da du. Jeg skal ha jævlig høy timebetaling for å nekte mennesker i nød innpass her, hvertfall når jeg vet at de som sitter med hånda i den norske kakeboken, kvinner, ikke gidder å gjøre det selv. 

Det går an å kaste de ut igjen. I Norge bestemmer ihvertfall folk det.

Skrevet

Synes du kultur er viktigere enn menneskeliv? viktigere enn barn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...