Gå til innhold

Innvandringen til Europa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Setter du vår kultur foran miley cirus, kardashians og gjengen? De påvirker mange flere norske liv enn Muhammad. 

Anonymous poster hash: 874d1...eba

Så du synes det ville vært bedre om Muhammed påvirket mer?

Anonymous poster hash: b7dc8...b85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken er god, men ingen får tak over hode, mat i magen, legehjelp osv av gode tanker.Det er en bunn i Norges pengekiste også, å den bunnen ser vi snart. Hvor mener du vi da skal  hente penger fra? Anonymous poster hash: 560e3...a54

Vi har tross alt ett oljefond på over 7000 milliarder. Uansett er det bare til å eventuelt åpne opp ett par nye oljefelt.

Anonymous poster hash: 56065...5ed

Skrevet

Det går an å kaste de ut igjen. I Norge bestemmer ihvertfall folk det.

Gjør vi det? Hvordan skal de kastes ut da? Skal hæren bruke fysisk makt? Den er jo nedbemannet, dessuten er det tjenesteytelse fra norske menn finansiert av norske skattebetalere. Hvorfor skal vi ha noe interesse av å hindre mennesker i nød vår sosiale ordninger når folk som ikke er i nød her hjemme forsnyner seg av det uansett? Om noe øker jo dette bare produksjonen i den norske befolkningen siden vi får slutt på norske kvinner som jobber deltid og tar ut weekend ferier annendhver uke om de ikke skal på et jævla hundeshow eller ha en fotosession for bloggen sin.  Nei, dette ønsker jeg fullstendig velkommmen. Nå forvaltes hvertfall pengene våre til humant arbeid i stedet for ferietilstander for norske kvinner.

Anonymous poster hash: 7b3b6...b2f

Skrevet

Synes du kultur er viktigere enn menneskeliv? viktigere enn barn? 

ja...på en måte. Fordi det er kultur som er årsaken til mye av dritten. og mange  av disse får sikkert barn for å bli lettere tatt imot. mennesket har skapt kultur og jo mer mennesker, jo mer slik dritt er jeg redd... så vi trenger ikke mer.

Anonymous poster hash: b7dc8...b85

• Liker 2
Skrevet

Vår kultur er viktigere enn de muslismske barna som ikke har noe å gjøre her ja. 

Skrevet

I det lange løp, og i det store bilde, ja - da er kulturen viktigere.

Det er forferdelig kynisk, og ikke noe man er glad for å innrømme, men det er likevel sånn.

Jeg vil ha store problemer med å forklare meg, dersom mine barnebarn en dag spør meg hvorfor vi ikke gjorde mer for å bevare den norske kulturen.

Det nytter ikke å redde alle opp i livbåten, hvis denne til slutt synker og alle drukner.

Kynisk, men sant!

• Liker 7
Skrevet

Jeg forstår at dere er gode og snille og vil hjelpe, men det er gjelder oss eller dem nå, ergo vi må støtte Makedonia, Hellas og de andre europeiske middelhavslandene, for de er helt på det rene at de ikke er interessert i å ha dem der eller i Europa i det hele tatt. 

Skrevet

Ingen bryr seg særlig mye om kultur før det kommer innvandrere hit, da er alle veldig interessert i det.

Anonymous poster hash: 7b339...7ce
Skrevet

Eller vi kan skipe dem til Ukraina og la russerne ta seg av dem.  :fnise:

Skrevet

Helt ufattelig trist å lese at folk har slike holdninger. Det går ikke an å miste kultur, kultur er under konstant utvikling sammen med verden og befolkningen. Den vil alltid forandre seg, slik som min generasjon er ulik fra mine foreldres. 

Skrevet

I det lange løp, og i det store bilde, ja - da er kulturen viktigere.

Det er forferdelig kynisk, og ikke noe man er glad for å innrømme, men det er likevel sånn.

Jeg vil ha store problemer med å forklare meg, dersom mine barnebarn en dag spør meg hvorfor vi ikke gjorde mer for å bevare den norske kulturen.

Det nytter ikke å redde alle opp i livbåten, hvis denne til slutt synker og alle drukner.

Kynisk, men sant!

Er ikke du dansk?

Skrevet

Har IKKE råd???? Hva? Så klart har vi råd og så klart skal vi hjelpe! Vi er alle MENNESKER, kke muslimer vs alt annet. Fy faen så jævlig at folk faktisk mener at vi ikke skal hjelpe.

Herre min hatt, går du aldri lei av å skrive om denne desperate hjelpingen din i ALLE trådene her inne?

Anonymous poster hash: 0be93...db6

• Liker 1
Skrevet

Gjør vi det? Hvordan skal de kastes ut da? Skal hæren bruke fysisk makt? Den er jo nedbemannet, dessuten er det tjenesteytelse fra norske menn finansiert av norske skattebetalere. Hvorfor skal vi ha noe interesse av å hindre mennesker i nød vår sosiale ordninger når folk som ikke er i nød her hjemme forsnyner seg av det uansett? Om noe øker jo dette bare produksjonen i den norske befolkningen siden vi får slutt på norske kvinner som jobber deltid og tar ut weekend ferier annendhver uke om de ikke skal på et jævla hundeshow eller ha en fotosession for bloggen sin. Nei, dette ønsker jeg fullstendig velkommmen. Nå forvaltes hvertfall pengene våre til humant arbeid i stedet for ferietilstander for norske kvinner.

Du later som om du er human, men du avslører lett i innleggene dine at du kun vil ha muslimer her fordi de er kvinnehatere slik som deg selv.

• Liker 1
Skrevet

Vi har tross alt ett oljefond på over 7000 milliarder. Uansett er det bare til å eventuelt åpne opp ett par nye oljefelt.

Du har visst ikke helt peiling på hverken oljefondets mirakel-egenskaper eller muligheten for utvidet oljeutvinning på norsk sokkel.

Det første er feil, særlig i den foreliggende verdensøkonomiske situasjon, man kan faktisk lett se for seg at oljefondet reduseres med mange hundre milliarder, dersom alverdens børser 'krakker'.

Det annet er også feil, antallet ikke-utbyggede felt er sterkt begrenset.

• Liker 3
Skrevet

Vi har ikke engang nok penger til å gi våre eldre en verdig alderdom og til skikkelige skoler for barna våre. Hvordan skal vi få råd til å ta imot og hjelpe flyktninger som daglig kommer i tusenvis? 

Anonymous poster hash: 560e3...a54

• Liker 7
Skrevet

Er ikke du dansk?

Joda, hele dagen.

Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 2
Gjest Captain Hook
Skrevet

Gjør vi det? Hvordan skal de kastes ut da? Skal hæren bruke fysisk makt? Den er jo nedbemannet, dessuten er det tjenesteytelse fra norske menn finansiert av norske skattebetalere. Hvorfor skal vi ha noe interesse av å hindre mennesker i nød vår sosiale ordninger når folk som ikke er i nød her hjemme forsnyner seg av det uansett? Om noe øker jo dette bare produksjonen i den norske befolkningen siden vi får slutt på norske kvinner som jobber deltid og tar ut weekend ferier annendhver uke om de ikke skal på et jævla hundeshow eller ha en fotosession for bloggen sin.  Nei, dette ønsker jeg fullstendig velkommmen. Nå forvaltes hvertfall pengene våre til humant arbeid i stedet for ferietilstander for norske kvinner.

Pengene kan brukes på nordmenn som virkelig trenger det. Det finnes mange fattige nordmenn. Hvorfor skal de lide pga noen elsker å ta inn på flyktninger? Det er ikke bare dem som lider! Nordmenn har dødd på grunn av deres eget land ikke vil hjelpe. De vil heller hjelpe flyktninger å gjøre landet enda mer fattig. 

Ja de bør kastes ut med fysisk makt. De går ikke uten.

Skrevet

Joda, hele dagen.

Hva har det med saken å gjøre?

Bør ikke du da heller være mer fokusert på den danske, og forklare barnebarna din om den danske kulturen?, ikke vår norske kultur?

Skrevet

Du later som om du er human, men du avslører lett i innleggene dine at du kun vil ha muslimer her fordi de er kvinnehatere slik som deg selv.

Jeg vil at pengene mine skal gå til noe fornuftig, kontra hva det gjøres i dag, der norske skattebetalere, frotrinnsvis menn, finansierer at kvinner skal ha mest mulig tilrettelegging på bekostning av at menn forstatt er låst inn i sin tradisjonelle rolle, både sosialet og økonomisk. Hvis du vil kalle det kvinnehat så vær så god, men vi er lei av å se kvinner ha det bedre å bedre på vår bekostning, til tross for en gedigen humanitær krisesituasjon utenfor vårt kontinents grenser. Nå er festen over, også for dere.

Skrevet

Bør ikke du da heller være mer fokusert på den danske, og forklare barnebarna din om den danske kulturen?, ikke vår norske kultur?

Forskjellen er ens, den danske kulturen (som bortsett fra at maten er mye mye bedre, er ganske lik den norske) er også under press.

Men, mener du at jeg som danske, i Norge, ikke kan kjempe for norsk kultur?

Er du rasist?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...