Gå til innhold

Innvandringen til Europa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er den muslimske verdens ansvar å rydde opp i sine egne problemer. Nordmenn og andre europeere flyktet da ikke til muslimske land under 2.verdenskrig; men til naboland og land i samme kulturkrets. Og ordnet opp i egne problemer uten å ligge andre kulturer og religioner til byrde.

Anonymous poster hash: bc096...55d

viktig å huske på at de fleste reiste tilbake til sine respektive hjemland etter at krigen var over. de vi tar imot derimot, har kommet for å bli og ikke for å reise tilbake å bygge opp sine land når urolighetene er over

Anonymous poster hash: ccd24...960

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den muslimske verdens ansvar å rydde opp i sine egne problemer. Nordmenn og andre europeere flyktet da ikke til muslimske land under 2.verdenskrig; men til naboland og land i samme kulturkrets. Og ordnet opp i egne problemer uten å ligge andre kulturer og religioner til byrde.

Anonymous poster hash: bc096...55d

Jeg kan legge ved linken min en gang til: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/disse-landene-tar-imot-flest-flyktninger/a/23440498/

Så til hylekoret her inne: de fleste flyktningene ender ikke opp i vår "kulturkrets" som du så fint kaller det.

Skrevet

Og pensjonsforpliktelser på 7500 milliarder. Pengene er allerede bundet opp.

Norge er teknisk konkurs allerede

Anonymous poster hash: 10cdc...9b0

I tillegg har vi mange hundre milliarder utestående i vedlikehold på dagens infrastruktur (i tillegg kommer kostnaden med å utvide når det blir flere mennesker). Etterslepet øker med flere titalls milliarder kroner i året. I tillegg er nordmenn flest belånt opp til pipa.

Anonymous poster hash: 63aea...327

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan legge ved linken min en gang til: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/disse-landene-tar-imot-flest-flyktninger/a/23440498/

Så til hylekoret her inne: de fleste flyktningene ender ikke opp i vår "kulturkrets" som du så fint kaller det.

Jeg har allerede bestemt meg for å flykte til Canada. Det er mest likt Norge. Dessverre er den muslimske berikelsen stor der også, men hva skal man gjøre? I Canada skal jeg jobbe og forsørge familien, helt på egen hånd. Jeg må jobbe litt med engelsken min, og er beredt til å ta litt lavtlønnsjobber, til jeg kan søke innen mitt fagfelt. 

Det som er helt sikkert er at ingen i min familie kommer til å utføre terror, voldta, drepe, snylte på trygdeordninger og se ned på lokalbefolkningen. Det vil nok ingen forvente heller, da nordmenn har rykte på seg for å være fredelige folk. 

Anonymous poster hash: 761f8...ec5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...