Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

 

Fordi hun mente at det var verdt å bruke mye penger for ett plagg som skal støtte skikkelig. Da tente de på alle pluggene og mente at hun overlegen og så ned på dem

Anonymous poster hash: 679a2...a51

 

 

Typisk hårsåre Ebay-crazyladies. Kanskje de blir litt ekstra såre av all den rare hårfargen de kjøper på Ebay :fnise: Er det litt for lenge siden finansministeren deres lånte ut kortet til Ebayshopping så får de vel sterke abstinenser i tillegg og det kan nok gå hardt ut over psyken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men hver eneste gang jeg ser noen med håret farget grått eventuelt rosa/blått så tenker jeg på den gruppa på facebook :P

 

Du får gå med en ekte MK veske som noen andre sier her, så kanskje folk lar være å blande deg med dem :P

 

 

Jeg så denne jeg også.... Ble helt matt.

 

Haha. Går ikke med MK, verken ekte eller fake :P Er det noen måte jeg kan omgås dette eller? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner ei som fikk en lignende ring, men da altså ekte.

 

Den kostet omkring 10.000 USD.

 

...men han var fortsatt utro og hun er singel den dag idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som fikk en lignende ring, men da altså ekte.

 

Den kostet omkring 10.000 USD.

 

...men han var fortsatt utro og hun er singel den dag idag.

 

Håper hun beholdt ringen for tort og svie da. Slike svin fortjener ikke å noe tilbakelevert! 

 

Kanskje derfor de vil ha billige ringer fra ebay? Fordi det ryker uansett? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Går ikke med MK, verken ekte eller fake :P Er det noen måte jeg kan omgås dette eller? xD

 

Haha da er du ferdig XD 

 

Neida... Bare pass på at det faktisk ser bra ut.... Jeg kjenner også noen som har fått det til, og da tenker jeg ikke ebay :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun beholdt ringen for tort og svie da. Slike svin fortjener ikke å noe tilbakelevert! 

 

Kanskje derfor de vil ha billige ringer fra ebay? Fordi det ryker uansett? :fnise:

 

Hun endte faktisk opp med å gi den tilbake, selv etter oppfordringer om å selge den. Ble veldig symbolsk/prinsippielt, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av typen som driter en lang marsj i smykker og diamanter. Og jeg hadde blitt forbanna om mannen min hadde, i mine øyne, kastet bort masse penger på en dyr ring til meg

Men jeg tror jeg hadde blitt ganske lei meg om han hadde kjøpt en til under 20 kroner altså :ler:

 

Ja det burde være mulig å finne en mellomting mellom 17kr og 20,000  :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det.

Finnes noen typer te som hjelper til med forbrenningen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det.

 

 

Finnes noen typer te som hjelper til med forbrenningen

 

Men dette er jo gjerne de samme som "ikke har tid til å trene" og synes det må "være lov til å kose seg".

 

Jeg har aldri møtt noen som trener og spiser relativt sunt som spør om slankende te, matvarer eller såkalte snarveier.

 

*må inn og titte på dama*

 

Edit: Har titta på dama, og hun var da flott hun! Minnet meg litt om Khloe Kardashian.

Endret av Poppie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De handler og de handler på ebay, billigst mulig og helst fake for de vil ikke bruke mye penger, også har ei der inne regnet ut hva hun har brukt i det siste og har brukt over 13 000kr! Tenk hvor mange ekte Nike-sko hun kunne ha kjøpt for de pengene da, og heller fått en god sko med demping og støtte til beina sine kontra disse dårlige kopiene.

Ser i den tråden om hvor mye de har brukt på gruppen at det er mange som får seg en AHA-opplevelse når de regner sammen.

Edit:

Nesten 13 000 på 2mnd! Det er mye penger på kort tid det!

Nav penger dette sikkert, nekter å tro at noe så mindre smarte har jobb.

Anonymous poster hash: 0bf8a...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere smartinger! Jeg har tidligere sett en veggdyrdiskusjon i gruppa (der folk enten ikke visste hva veggdyr var eller hadde det selv typ...), så jeg spør her. Jeg har kjøpt en sekk og et par sko (ikke fake Nike eller fake Fjellräven :fnise:), og kom plutselig på dette. Er livredd for veggdyr og lurer på om jeg skal slenge det i fryseren et par dager. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere smartinger! Jeg har tidligere sett en veggdyrdiskusjon i gruppa (der folk enten ikke visste hva veggdyr var eller hadde det selv typ...), så jeg spør her. Jeg har kjøpt en sekk og et par sko (ikke fake Nike eller fake Fjellräven :fnise:), og kom plutselig på dette. Er livredd for veggdyr og lurer på om jeg skal slenge det i fryseren et par dager. Hva tenker dere?

Hvis fryseren tar knekken på veggdyr, så er det vel like greit å fryse ned over natta, framfor å ikke gjøre det?

Better safe than sorry ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...