Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne poppa opp på en ''wishlist'' der inne; www.ebay.com/itm/Women-039-s-Lady-Sexy-Crotchless-Hollow-out-Thongs-Knickers-Underwear-Panties-New-/201332340505?var=500531316356&_trksid=p2056016.m2516.l5255 :fnise:

Anonymous poster hash: f554f...7ae

Oh lord. NSFW!!!! Hahahaha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse svampene, og det er helt umulig at de kan ripe opp noenting. De er mykere å ta på enn vanlige, gule svamper. Har null problem med å gni de på kinnet feks. (Ikke at det er det jeg bruker de til altså!  :fnise: )

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Det er slipestoffer i de svampene, også de man får kjøpt i Norge. Så de kan matte ned blanke overflater.

Anonymous poster hash: e8d35...da5

Skrevet

Ikke akkurat riktig fb gruppe, men likevel en omstridt gruppe her inne; en person har vært inne på Koreansk Kosmetikk-gruppen og slettet ALLE hjelpefiler som brukere i samarbeid med admin har jobbet frem. DET er dårlig gjort det.

Anonymous poster hash: b81b2...0fd
  • Liker 2
Skrevet

Ikke akkurat riktig fb gruppe, men likevel en omstridt gruppe her inne; en person har vært inne på Koreansk Kosmetikk-gruppen og slettet ALLE hjelpefiler som brukere i samarbeid med admin har jobbet frem. DET er dårlig gjort det.

Anonymous poster hash: b81b2...0fd

Det er ulovlig også. Håper det anmeldes, slikt er forkastelig. Jobber selv på nett, og det å få ødelagt materiale man har jobbet lenge med er like vondt om det er digitalt. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

• Liker 4
Skrevet (endret)

En som har lagt ut bilde av seg selv. På bildet spør hun om lignende genser, problemet er at trykket på genseren så vidt ikke syns.

Jammen er det en som har turt å skrive til henne: "Ser jo ikke så mye av helheten på genseren, virka som du heller ville ha frem hvordan du var sminket :)".

Endret av Adelia
  • Liker 11
Skrevet

En som har lagt ut bilde av seg selv. På bildet spør hun om lignende genser, problemet er at trykket på genseren så vist ikke syns.

Jammen er det en som har turt å skrive til henne: "Ser jo ikke så mye av helheten på genseren, virka som du heller ville ha frem hvordan du var sminket :)".

Og så..."Du er bare sjalu"-kommentarer tilbake. Såklart. Herregud :P

• Liker 7
Skrevet

Jeg så også at noen hadde slettet alle filene i Koreansk Kosmetikk-gruppa. Det er jo helt forkastelig at noen vil sabotere på den måten. Det var også en post der nå om at noen har prøvd å slette filene på en lignende gruppe. Det virker jo helt utrolig merkelig. Hva tjener man på å ødelegge for andre på den måten? 

• Liker 1
Skrevet

Og hva er greia med at alle farger håret GRÅTT??

• Liker 5
Skrevet

Jeg så også at noen hadde slettet alle filene i Koreansk Kosmetikk-gruppa. Det er jo helt forkastelig at noen vil sabotere på den måten. Det var også en post der nå om at noen har prøvd å slette filene på en lignende gruppe. Det virker jo helt utrolig merkelig. Hva tjener man på å ødelegge for andre på den måten?

Jeg beklager avsporingen, men nå finner jeg ikke koreansk kosmetikkgruppa i det hele tatt på Facebook nå.

Er den borte eller er jeg blokka?

Skrevet

Jeg beklager avsporingen, men nå finner jeg ikke koreansk kosmetikkgruppa i det hele tatt på Facebook nå.

Den kommer opp hos meg, så da er du kanskje blokka? 

Skrevet

Jeg er også kastet ut og blokkert.

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

Skrevet

Og hva er greia med at alle farger håret GRÅTT??

Lurer jeg også på  :vetikke: Virker som det er kjempepopulært der inne. Av alle farger....

• Liker 1
Skrevet

Mange som har krøllete og brusete hår har kjøpt noe keratin greier, rettet ut håret, og hatt det i håret i 3 dager, og voila, så får de rett hår. Er dette farlig? Hva heter dette i Norge i så fall? Fant ikke noe på Vita

Skrevet

Den kommer opp hos meg, så da er du kanskje blokka?

Åneii, det er faktisk litt krise. Jeg har jo ikke gjort noe galt :( Jeg har kun spurt om tips og råd i gruppa, ikke linket engang

Skrevet

Hehehe, jeg er slettet og blokkert fra alle gruppene som har noe med hovedgruppen å gjøre.. Merker at livet er litt mindre innholdsrikt for tiden :(

• Liker 6
Skrevet

Hhehehehehe fant min egen ebay-morrohet. Se på bildene ibeskrivelsen med modellene. Alt er veldig klart limt på. Hvem hadde falt for dette?

http://www.ebay.com/itm/Womens-Bodycon-Pin-Up-Office-Wiggle-Pencil-Cocktail-Work-Party-Dress-US-Size-/281791541025?var=&hash=item419c15af21&_sid=2048038

Anonymous poster hash: f80ac...65f

Haha 😂 så kleint!

Merker også at jeg styrer unna annonser hvor det er 8 bilder av ei som har på seg en kjole, i samme positur hele veien. På ett av bildene er bildet speilvendt, det er eneste variasjon liksom.

Anonymous poster hash: 78924...017

• Liker 1
Skrevet

Woooow, den denim-overallen var helt sykt...terribad. 😂

Skrevet

Woooow, den denim-overallen var helt sykt...terribad.

Hvilken overall?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...