Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Dere smartinger! Jeg har tidligere sett en veggdyrdiskusjon i gruppa (der folk enten ikke visste hva veggdyr var eller hadde det selv typ...), så jeg spør her. Jeg har kjøpt en sekk og et par sko (ikke fake Nike eller fake Fjellräven :fnise:), og kom plutselig på dette. Er livredd for veggdyr og lurer på om jeg skal slenge det i fryseren et par dager. Hva tenker dere?

 

Jeg har aldri gjort det, og har handlet klær, vesker og andre ting som også har blitt sendt fra Kina. :) 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det.

:skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte: 

sett på hotel cæsar? der solgte di Cavalo som var et slankemiddel fra brasil,men som viste seg å være hestebæsj :fnise:  fikk samme feeling på dette :P

Endret av #Sunrise
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte::skratte::skratte:

sett på hotel cæsar? der solgte di Cavalo som var et slankemiddel fra brasil,men som viste seg å være hestebæsj :fnise: fikk samme feeling på dette :P

:sjokkert: ikke si sånn da! Jeg har jo en sånn type te, og den smaker grusomt. Kanskje det er hestebæsj :fnise:

Edit: jeg bruker den ikke til slanking da :sprettoy:

Endret av Fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfart at klær som blir sendt fra Nottingham i United Kingdom er små i str? Eller er det lurt å ta den str man bruker til vanlig?

 

Neida, klærne fra Nottingham er som regel bra, de.

Klær fra Birmingham, derimot....

 

 

 

 

 

 

:eeeh:

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de vet nok ikke hva Unitid Kindom betyr eller hvor det er en gang.

Anonymous poster hash: 2e8f2...633

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som har blitt kastet ut av gruppen Koreansk Kosmetikk etter at dere ble medlem av den nye Ebay- gruppa?

Tror jeg ble kasta ut rett etter at jeg ble medlem av Ebay for Oppegående, og finner ingen annen forklaring :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har blitt kastet ut av gruppen Koreansk Kosmetikk etter at dere ble medlem av den nye Ebay- gruppa?

Tror jeg ble kasta ut rett etter at jeg ble medlem av Ebay for Oppegående, og finner ingen annen forklaring :glare:

Jeg også, jeg har sendt melding til begge admins, men jeg får ikke svar. Og jeg har bidratt masse der inne. Kjenner jeg blir så forbanna, kanskje mer enn jeg burde. Men nå er det blitt en prinsippsak. Jeg skal ha svar på hvorfor jeg er kastet ut!

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, jeg har sendt melding til begge admins, men jeg får ikke svar. Og jeg har bidratt masse der inne. Kjenner jeg blir så forbanna, kanskje mer enn jeg burde. Men nå er det blitt en prinsippsak. Jeg skal ha svar på hvorfor jeg er kastet ut!

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

Jeg har også sendt melding til begge admins uten å få svar.

Tror kanskje jeg vet hvem du er. Er iallefall en som har bidratt mye som jeg la merke til at plutselig ikke kunne se innleggene mer (navnet var i grått).

Sykt kjipt. Har aldri brutt noen regler der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har blitt kastet ut av gruppen Koreansk Kosmetikk etter at dere ble medlem av den nye Ebay- gruppa?

Tror jeg ble kasta ut rett etter at jeg ble medlem av Ebay for Oppegående, og finner ingen annen forklaring :glare:

Jeg er medlem av eBay for oppegående, har ikke blitt kastet ut av KK. Kun den vanlige eBay-gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen hemmelighet at de lett kaster folk ut av gruppene kun fordi de finner ut at de er medlem i gruppa vår. KG-damene er fienden og de liker oss ikke, uansett hvor mye man følger reglene inne på gruppene. Som hun bloggeberta som dediserte et helt bloggeinnlegg til oss sa; de står fritt til å kaste ut medlemmer fra gruppa si kun på grunnlag av at de ikke liker dem. Enten er man med dem (altså helt enige i alt de står for) eller så er man mot dem.

Hørte jeg *host* nazi? :plystre:

 

Jeg blir mildt sagt imponert om dere som har sendt melding til ADMIN får svar noen gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen hemmelighet at de lett kaster folk ut av gruppene kun fordi de finner ut at de er medlem i gruppa vår. KG-damene er fienden og de liker oss ikke, uansett hvor mye man følger reglene inne på gruppene. Som hun bloggeberta som dediserte et helt bloggeinnlegg til oss sa; de står fritt til å kaste ut medlemmer fra gruppa si kun på grunnlag av at de ikke liker dem. Enten er man med dem (altså helt enige i alt de står for) eller så er man mot dem.

Hørte jeg *host* nazi? :plystre:

 

Jeg blir mildt sagt imponert om dere som har sendt melding til ADMIN får svar noen gang.

Jeg bare forstår ikke helt hva KK gruppen har med de andre Ebay-gruppene?

Såvidt jeg så, har de ingen felles Admin.

 

Jeg forstår hvorfor jeg ble kastet ut av Ebay for jenter/kvinner, og det antok jeg at jeg ville bli også når jeg meldte meg inn i Ebay for oppegående. (Men jeg vil heller være medlem av en gruppe jeg får gode tips i).

Men KK gruppa?  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med meg da som er blokkert fra en ebaygruppe uten engang å ha søkt om å bli medlem der! fatter det ikke :(



Anonymous poster hash: 07128...400
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå i stad: "Hva er det jeg har handlet?"  :ler:  :fnise: 
Handler noen jenter/kvinner der inne i blinde? Eller handlet for mye til å huske hva de har bestilt? På tide å roe ned handlingen ihvertfall..  :glare:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen gladelig risikerer øyehelsen sin for å spare noen kroner på vippelim. Det er jo hysterisk og farlig. Jeg kjøper gjerne kvalitet i ordentlige butikker uten falske produkter. Det skal jo brukes på huden og rundt øyne! Jeg klarer bare ikke å fatte hvor mye noen sparte kroner på ebay skal bety. Og jeg er faenmeg lei av de joggedressene de er så vill etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare forstår ikke helt hva KK gruppen har med de andre Ebay-gruppene?

Såvidt jeg så, har de ingen felles Admin.

 

Jeg forstår hvorfor jeg ble kastet ut av Ebay for jenter/kvinner, og det antok jeg at jeg ville bli også når jeg meldte meg inn i Ebay for oppegående. (Men jeg vil heller være medlem av en gruppe jeg får gode tips i).

Men KK gruppa?  :vetikke:

 

Kanskje de er venner eller bekjente og samkjører medlemslistene sine? Hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, herregud. Jeg meldte meg inn i den oppegående gruppa, å nå er plutselig den andre borte for min del.

Så tragisk. Går admin igjennom medlemme på oppegånde-gruppa flere ganger om dagen for å så slette de som er medlem i begge.??

Anonymous poster hash: 6bdd1...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud. Jeg meldte meg inn i den oppegående gruppa, å nå er plutselig den andre borte for min del.

Så tragisk. Går admin igjennom medlemme på oppegånde-gruppa flere ganger om dagen for å så slette de som er medlem i begge.??

Anonymous poster hash: 6bdd1...9cf

Det kan virke sånn. Jeg ble kastet ut dagen etter jeg ble medlem av den oppegående

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de er venner eller bekjente og samkjører medlemslistene sine? Hvem vet...

 

Jeg er medlem i KK-gruppen, og tror ikke de som er admins der har veldig mye til overs for e-baygruppen da de linker i hytt og pine, noe som fører til dyrere priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sendt melding til begge admins uten å få svar.

Tror kanskje jeg vet hvem du er. Er iallefall en som har bidratt mye som jeg la merke til at plutselig ikke kunne se innleggene mer (navnet var i grått).

Sykt kjipt. Har aldri brutt noen regler der inne..

Hehe det kan godt være. Jeg har vært der inne mye.

Jeg fikk nå svar av ei av dem. Og de påsto de ikke slettet noen hvis de ikke snakket dritt om gruppen i andre grupper. Men jeg har ikke gjort det, jeg har tilogmed forsvart reglene de har i gruppen her inne. Jeg har ikke snakket om den gruppen noen andre steder. Meen, jeg meldte meg no inn i ebay for oppegående, og den andre KK-gruppa, så mistenker det er det uten at de vil innrømme det.

Jeg ble ordentlig forbanna ihvertfall, på forklaringen dems. Kanskje jeg lager min egen KK-gruppe!

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...