Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg blir provosert mer enn underholdt av Ebay-gruppa nå. Hun som postet mannens bomkjøp av "seks liter vin". 

 

Hun skrev vel "Dette var det mannen fikk da han bestilte 6 liter vin". Noe som er feil, det står ingen steder at det er seks liter vin, ei heller er det vanskelig å se at det er miniatyrflasker.

 

Generelt sett kan jeg vel si at dumhet provoserer meg... Jeg fatter virkelig ikke hvordan det er mulig å være så blåst?! Og at man i tillegg velger å dele det med så mange andre? For dette er langt over "morsomme feil", dette er bevis på at man kanksje ikke er helt velfungerende i topplokket når man kan bomme så ekstremt. 

 

Så jeg tror jeg snart frivillig velger bort ebay-gruppa og kommer til de oppegående ;) 



Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen gladelig risikerer øyehelsen sin for å spare noen kroner på vippelim. Det er jo hysterisk og farlig. Jeg kjøper gjerne kvalitet i ordentlige butikker uten falske produkter. Det skal jo brukes på huden og rundt øyne! Jeg klarer bare ikke å fatte hvor mye noen sparte kroner på ebay skal bety. Og jeg er faenmeg lei av de joggedressene de er så vill etter.

Det er for sent å angre når øyeskaden er et faktum og man aldri kommer til å se bra igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner jeg blir provosert mer enn underholdt av Ebay-gruppa nå. Hun som postet mannens bomkjøp av "seks liter vin". 

 

Hun skrev vel "Dette var det mannen fikk da han bestilte 6 liter vin". Noe som er feil, det står ingen steder at det er seks liter vin, ei heller er det vanskelig å se at det er miniatyrflasker.

 

Generelt sett kan jeg vel si at dumhet provoserer meg... Jeg fatter virkelig ikke hvordan det er mulig å være så blåst?! Og at man i tillegg velger å dele det med så mange andre? For dette er langt over "morsomme feil", dette er bevis på at man kanksje ikke er helt velfungerende i topplokket når man kan bomme så ekstremt. 

 

Så jeg tror jeg snart frivillig velger bort ebay-gruppa og kommer til de oppegående ;)

Anonymous poster hash: 5d27f...865

 

Det står jo til og med "Miniature Kitchen Drink Toy Dollhouse" i tittelen :laugh: Og koster 31kr. Da er det rimelig å tro at man får 6 liter ordentlig vin!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De passet jo perfekt til den falske adidas joggedressen, det grå håret, falske øyevipper og pantermønstret neglelakk

Det hadde vært utrolig greit å kunne tegnet en person med dette antrekket 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har kjøpt et Alice in Wonderland kostyme (som forøvrig må være det styggeste Alice kostymet jeg har sett), som klager over størrelsen, for det er for stort. Hun har tydeligvis glemt at det er snøring i midjen som gjør at det kan snurpes inn. Er faen meg bare å gratulere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har kjøpt et Alice in Wonderland kostyme (som forøvrig må være det styggeste Alice kostymet jeg har sett), som klager over størrelsen, for det er for stort. Hun har tydeligvis glemt at det er snøring i midjen som gjør at det kan snurpes inn. Er faen meg bare å gratulere. 

 

Hvis det er den samme dama som i fluffie-gruppa så var problemet at sømmen som skulle ha vært under puppene havnet nesten over puppene hennes, i tillegg til at kjolen var for stor. Det hjelper kanskje ikke å snurpe inn snøringa hvis sømmene havner helt på feil plass :P

 

Men noe lekkert kostyme var det ikke. i hvert fall ikke i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de greiene der er helt okay å bruke over 50 kroner på altså?

Men billige kremer som ødelegger huden og neglelim som lager svære sår på fingrene skal det ikke advares mot fordi det skal være billig...

Tror de har forvekslet ting litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som er blitt kastet ut av gruppen burde jo spamme ADMIN!!!!!!!!! med PM'er og høre hva hun har å si rundt det.



Anonymous poster hash: dd57a...96c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har kjøpt et Alice in Wonderland kostyme (som forøvrig må være det styggeste Alice kostymet jeg har sett), som klager over størrelsen, for det er for stort. Hun har tydeligvis glemt at det er snøring i midjen som gjør at det kan snurpes inn. Er faen meg bare å gratulere.

Hun skrev jo senere at hun hadde prøvd med snøring og at det ikke hjalp... Og at hun hadde fulgt størrelses-guiden :P

Hver sin smak da, heldigvis :)

Anonymous poster hash: 4c4e6...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo til og med "Miniature Kitchen Drink Toy Dollhouse" i tittelen :laugh: Og koster 31kr. Da er det rimelig å tro at man får 6 liter ordentlig vin!

 

Å lese denne tråden er som julaften hver dag.

Anonymous poster hash: 4545b...fdb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det kan godt være. Jeg har vært der inne mye.

Jeg fikk nå svar av ei av dem. Og de påsto de ikke slettet noen hvis de ikke snakket dritt om gruppen i andre grupper. Men jeg har ikke gjort det, jeg har tilogmed forsvart reglene de har i gruppen her inne. Jeg har ikke snakket om den gruppen noen andre steder. Meen, jeg meldte meg no inn i ebay for oppegående, og den andre KK-gruppa, så mistenker det er det uten at de vil innrømme det.

Jeg ble ordentlig forbanna ihvertfall, på forklaringen dems. Kanskje jeg lager min egen KK-gruppe!

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

Åhå! KK for oppegående hadde vært noe, uten det jæ**a solkrem- og syremaset! :tommelsmil:

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hver gang jeg shopper noe blir jeg trekt 20 kroner til sparing. Tror jeg sparte 700 kroner i helgen."

Daaaaaaaah! 😆

Anonymous poster hash: e594b...a9f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Åhå! KK for oppegående hadde vært noe, uten det jæ**a solkrem- og syremaset! :tommelsmil:

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

 

 

Og jeg er innmari glad de faktisk har masse info om dette, siden jeg ikke var klar over at det var et vanlig innhold i hudpleie og at man faktisk trenger solkrem pga syren...

Anonymous poster hash: 5d27f...865

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og jeg er innmari glad de faktisk har masse info om dette, siden jeg ikke var klar over at det var et vanlig innhold i hudpleie og at man faktisk trenger solkrem pga syren...

Anonymous poster hash: 5d27f...865

 

Man trenger solkrem når man bruker sterke/rene syreprodukter, ja, men ikke der syre utgjør en minimal prosent av innholdet, f.eks som konserveringsmiddel, noe som er veldig vanlig, men ingen grunn til å bruke solkrem hele tiden. Nyansene er jo helt fraværende der inne, og gjør det ufattelig vanskelig å finne det som faktisk finnes der av nyttig info.

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ille at jeg syntes de var litt søte 0:) ?

Hadde aldri kjøpt de til 50 kr på ebay, men jeg syntes de var skikkelig søte, i lys beige eller noe slikt, med strømper og ulllkåpe til, og så beige votter, i snøen! ☺️

Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man trenger solkrem når man bruker sterke/rene syreprodukter, ja, men ikke der syre utgjør en minimal prosent av innholdet, f.eks som konserveringsmiddel, noe som er veldig vanlig, men ingen grunn til å bruke solkrem hele tiden. Nyansene er jo helt fraværende der inne, og gjør det ufattelig vanskelig å finne det som faktisk finnes der av nyttig info.

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

 

 

Vel, jeg er uenig med deg. Jeg ser ingen grunn til at man skal ha nyanser på solkrembruken (det skader uansett ikke å bruke solkrem) Strengt tatt burde alle bruke solkrem daglig, uavhengig av syre. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...