Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ille at jeg syntes de var litt søte 0:) ?

Hadde aldri kjøpt de til 50 kr på ebay, men jeg syntes de var skikkelig søte, i lys beige eller noe slikt, med strømper og ulllkåpe til, og så beige votter, i snøen! ☺️Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb

Enig :D Synes de var sukkersøte, ikke stygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep

Var medlem i gruppen før. Men meldte meg fort ut. 

 

Fatter ikke at folk kjøper sminke fra Kina! 

Kjøper kun koreansk sminke selv, fra ebay vell og merke. 

 

Fatter ikke at folk kjøper falske toms sko! Det er lavmålt! Kjenner jeg rister av sinne vær gang noen spør om link til falske toms. De pengene går jo til et godt formål, også velger folk å kjøpe falske sko og støtte umenneskelige arbeidskår! 

Endret av XoXo Gossip Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo de magiske bønnene alle kjøper.... Er det ikke en lov mot å importere planter osv? Eller tar jeg helt feil? Kanskje ikke dette gjelder frø?

 

Husker bare en av de første som postet dem der inne sådde et par og skrev at hun skulle brenne resten så de ikke skulle formere seg. Ser flere har sådd dem ute osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo de magiske bønnene alle kjøper.... Er det ikke en lov mot å importere planter osv? Eller tar jeg helt feil? Kanskje ikke dette gjelder frø?

Husker bare en av de første som postet dem der inne sådde et par og skrev at hun skulle brenne resten så de ikke skulle formere seg. Ser flere har sådd dem ute osv...

Det er faktisk ikke lov å importere sånne typer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Apropo de magiske bønnene alle kjøper.... Er det ikke en lov mot å importere planter osv? Eller tar jeg helt feil? Kanskje ikke dette gjelder frø?

 

Husker bare en av de første som postet dem der inne sådde et par og skrev at hun skulle brenne resten så de ikke skulle formere seg. Ser flere har sådd dem ute osv...

Tror det er ulovlig.

 

Men de frøene blir jo helt utav kontroll! Ei jeg kjenner kjøpte seg det, de tok jo over stuen  :fnise:

Kan ha vært uheldig da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Tenkte å spørre på gruppen, men droppet det. Stoler ikke på dem :P 

 

Noen som vet om beauti sponges er trygge å kjøpe fra ebay? 

Tenker på kjemikalier og slikt... Eller burde jeg heller kjøpe en fra H&M. Bruker ikke foundation så ofte, og de varer ikke så lenge før de mugner og blir dårlig. Så vil helst ha noe billig, trygt (kjemikalier) og som funker like bra som en dyr en. 

 

Er det trygt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, jeg bare stusset på det. Jeg bodde en periode i utlandet og husker at jeg ikke engang hadde lov til å ta med planta i stuevinduet på hybelen min lissom. Jeg husker ikke hvordan plante det er nå, men en helt "vanlig" en som man får kjøpt overalt i norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner ikke, jeg bare stusset på det. Jeg bodde en periode i utlandet og husker at jeg ikke engang hadde lov til å ta med planta i stuevinduet på hybelen min lissom. Jeg husker ikke hvordan plante det er nå, men en helt "vanlig" en som man får kjøpt overalt i norge...

Det var kanskje fordi slike planter kan frakte med seg sykdommer som kan overføres til andre planter her i landet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars ADMIN, postkontoret hennes har brent ned

Selvsagt trist for de postansatte at det brant, men det betyr kanskje at de slipper pakkesorteringen for en liten stund?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...