Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal folk på død og liv kjøpe alt på ebay? Bomullsdotter, q-tips og slikt? Det koster maks 15 kr i matbutikken.



Anonymous poster hash: 94740...e62
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvorfor skal folk på død og liv kjøpe alt på ebay? Bomullsdotter, q-tips og slikt? Det koster maks 15 kr i matbutikken.

Anonymous poster hash: 94740...e62

 

 

 

Ti kr her og ti kr der ;) Å kjøpe for en femmer på ebay istedet gjør jo at man sparer inn litt etterhvert. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ti kr her og ti kr der ;) Å kjøpe for en femmer på ebay istedet gjør jo at man sparer inn litt etterhvert. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

 

Det koster rundt 8kr på ebay også. Ventetid: 2-4 uker. I butikken: to kr mer, ventetid: ingen. Skjønner ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp bomull på matbutikken for 6 kr. Tipper en ikke får det billigere på ebay.



Anonymous poster hash: 4fb54...a71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ingen hensikt å blokkere ADMIN dessverre, de kan se det med en gang, siden de er adminer. De har kasta ut fler som har blokkert de allerede. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er medlem i jenter/kvinner og blokkerer admin kan de fortsatt se navnet ditt i gruppa. Jeg tror det blir grått i stedet for blått eller noe sånn. Så da blir du sletta uansett om du er med i oppegående eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er medlem i jenter/kvinner og blokkerer admin kan de fortsatt se navnet ditt i gruppa. Jeg tror det blir grått i stedet for blått eller noe sånn. Så da blir du sletta uansett om du er med i oppegående eller ikke. 

 

Jeg googlet det og fikk flere sprikende svar, men uansett skrev jeg jo for et par sider siden at ebay-gruppa nå er mer provoserende enn underholdende for min del, så hvis jeg ryker så får det være ;) 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skal folk på død og liv kjøpe alt på ebay? Bomullsdotter, q-tips og slikt? Det koster maks 15 kr i matbutikken.

Anonymous poster hash: 94740...e62

 

 

Men skjønner du ingenting? Kjøper man i matbutikken kommer det ikke i postkassa. Man kan heller ikke ta bilde av seg selv mens man graver i øregangen, og så legge det ut på det eksklusive nettsamfunnet Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner! Man kan heller ikke be om refund dersom en av q-tipsene er under pari! :vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som har kjøpt vogn til hundene.. Er det normalt? 😳

Hun skal ha den når hun er på utstilling. Skjønner jeg godt egentlig, for å få med seg alt av hunder og utstyr er tidkrevende når man er alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, seriøst, HVA er greia med at alle der inne kjøper seg falske tatoveringer? Haha!

 

(Nå blir jeg sikkert kastet ut in 3...2...1..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, nå er det noen som har hånet kroppsformen til en modell, som det er uvisst om er manipulert eller ikke. I det ene minuttet sitter de og klager over hvordan de selv ser ut, og i det andre så ler de av hvordan andre ser ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg snart må melde meg selv ut av gruppen. Er så utrolig lei spørsmål om de jævla "magiske" svampene, latex-roser, stygge, stygge, stygge gensere, "magiske" bønner, "Ebay" kjolen, fake MK, fake Toms, fake Nike, fake ALT! Blir helt irritert over at så mange skal gå rundt med stygge og billige kopier, når andre sparer lenge til de samme tingene(jada, kan se forskjell på fake og ekte, but still..)

I sted tok det litt kaka for meg når en som spør om Fake varer samtidig skal være så utrolig fordømmende ovenfor noen som vil kjøpe en jakke med pels. Helt seriøst. Blir også regelrett bekymret over de som kjøper kosttilskudd, vitaminer etc fra Kina.. Hva tenker de med??

I starten syntes jeg gruppen var morsom for undeholdningens skyld, men nå har jeg egentlig bare blitt bekymret over at det finnes så mange mennesker som har så lite greie på eget forbruk, og som må låne kortet til "finansministeren" i slutten av måneden. Oh my

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, så dere bildet av den røde kjolen? Var jo bare plast

 

Så den nå! Fantastisk! :ler:

Anonymous poster hash: 84248...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...