Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

"Hver gang jeg shopper noe blir jeg trekt 20 kroner til sparing. Tror jeg sparte 700 kroner i helgen."

Daaaaaaaah!

Anonymous poster hash: e594b...a9f

 

Oh lord :murvegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hver gang jeg shopper noe blir jeg trekt 20 kroner til sparing. Tror jeg sparte 700 kroner i helgen."

Daaaaaaaah! 😆

Anonymous poster hash: e594b...a9f

:murvegg:

Jeg sparte mye mer i helgen

Jeg sparte 700 kr OOOOG jeg sparte alle pengene jeg ikke brukte på ebay ræl

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

Jeg sparte mye mer i helgen

Jeg sparte 700 kr OOOOG jeg sparte alle pengene jeg ikke brukte på ebay ræl

 

Herregud så kjedelig! 

Da får du jo ikke pakker i posten! Få pakker og spare er jo vinn-vinn :biggrin: 

:skratte: 

 

Enkelte folk burde beskyttes mot seg selv :P hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel, jeg er uenig med deg. Jeg ser ingen grunn til at man skal ha nyanser på solkrembruken (det skader uansett ikke å bruke solkrem) Strengt tatt burde alle bruke solkrem daglig, uavhengig av syre. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

 

Nei, det burde man faktisk ikke. Selvsagt bør man bruke solkrem om man er mye utendørs, men å bruke solkrem 24/7 er ikke nødvendig. Det er jo meningsløst å smøre huden med ekstra kjemikalier om man er ute noen minutter for dag mens man går fra bil/buss til jobb, eller om man bor i Nord-Norge vinterstid(mørketid, vet du), for eksempel.

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg trodde det var allmenn kunnskap at solkrem kan inneholde mange uheldige stoffer, så det er idiotisk å nyanseløst hevde at "solkrem ikke skader". :roll:

 

Kjapt eksempel: http://www.aftenposten.no/familieogoppvekst/24-solkremer-far-stryk-av-Forbrukerradet-545930_1.snd



Anonymous poster hash: c7a2e...cf0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kjedelig!

Da får du jo ikke pakker i posten! Få pakker og spare er jo vinn-vinn :biggrin:

:skratte:

Enkelte folk burde beskyttes mot seg selv :P hahaha

Ja jeg vet :(

Jeg er en grå mus :(

Jeg fikk bare to regninger og en innbydelse i postkassen i helgen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har hun bestilt 35 pakker(!!). Det som slår meg også er at folk ber om full refund for filleting (forvente at man får den vakre, spesialsydde kjolen for 150 kr), og det dermed finnes selgere som slutter å sende til norge pga denne facebookgruppa. Er dette virkelig sant? Ser de advarer mot dette når folk ber om refunds.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ALLE som er blitt kastet ut av gruppen burde jo spamme ADMIN!!!!!!!!! med PM'er og høre hva hun har å si rundt det.

Anonymous poster hash: dd57a...96c

 

Da blir de bare blokkert  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

"Hver gang jeg shopper noe blir jeg trekt 20 kroner til sparing. Tror jeg sparte 700 kroner i helgen."

Daaaaaaaah! 😆

Anonymous poster hash: e594b...a9f

Hvor får de alle pengene fra? Jeg hadde gått personlig konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hun bestilt 35 pakker(!!). Det som slår meg også er at folk ber om full refund for filleting (forvente at man får den vakre, spesialsydde kjolen for 150 kr), og det dermed finnes selgere som slutter å sende til norge pga denne facebookgruppa. Er dette virkelig sant? Ser de advarer mot dette når folk ber om refunds.

 

De skjønner ikke at bildene av kjolene på ebay ofte er stjålet fra sider hvor produktet som er avbildet koster opp mot flere tusen kroner. Selgerne på ebay kopierer designet og syr de i et kjipt stoff uten å ta hensyn til søm og fasong - for de skal tross alt selge det billig. Også sitter kjøperne der og betaler rett under 200,- og forventer at produktet skal være like bra som på bildet. Det er jo klin umulig for selgerne med tanke på prisen på produktet? Det er ikke slik at man betaler 50,- på en restaurant og forventer at man skal få en blodig biff, trøffelsaus og poteter fritert i den fineste oljen? For noen urealistiske forventninger. Kinaklær til en billig penge gir kinaklær av dårlig kvalitet, man får tross alt hva man betaler for. De burde heller besøke kjedebutikker, H&M har faktisk ganske god kvalitet i forhold til prisen på enkelte av plaggene. Jeg skjønner at det er fort å bli besatt av ebay siden det er så enkelt og billig, men dissene hønsene mister totalt gangsyn. Å be om refund er helt innafor om produktet er ødelagt eller ikke matcher bildet, men det går an å tenke før man trykker på "pay now" knappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbløffende mange som har giftet seg i brudekjoler kjøpt på ebay.



Anonymous poster hash: 4fb54...a71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel, jeg er uenig med deg. Jeg ser ingen grunn til at man skal ha nyanser på solkrembruken (det skader uansett ikke å bruke solkrem) Strengt tatt burde alle bruke solkrem daglig, uavhengig av syre. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

 

 

Jeg er enig om at alle alltid burde bruke solkrem! Men jeg har ikke lest noe særlig i KK-gruppen da. Er det sånn at man blir kastet ut der om man bruker solfaktor 30 i stedet for 50?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært utrolig greit å kunne tegnet en person med dette antrekket 

 

Haha! Det må finnes noen kreative sjeler der ute som kan få til dette. Og gjerne da med latex-roser i hånda da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og jeg trodde det var allmenn kunnskap at solkrem kan inneholde mange uheldige stoffer, så det er idiotisk å nyanseløst hevde at "solkrem ikke skader". :roll:

 

Kjapt eksempel: http://www.aftenposten.no/familieogoppvekst/24-solkremer-far-stryk-av-Forbrukerradet-545930_1.snd

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

 

 

Linken din viser solkrem fra Norge. Det kan ikke sammenlignes. Men vi trenger ikke avspore dette mer. Synes bare det er dumt å mene det er tull når det ikke er opplest og vedtatt ;) (Da kan vi heller gjerne ta en god diskusjon på det i en egen tråd) Kjøpestresset, falske merkevarer og skremmende holdninger vi finner i ebay-gruppa er de aller fleste enige i at er latterlige, det er derfor denne tråden her. Solkremkritikken kan jeg ikke stille meg bak, og skal man latterliggjøre det må man først slå fast at det er tåpelig. 

 

De skjønner ikke at bildene av kjolene på ebay ofte er stjålet fra sider hvor produktet som er avbildet koster opp mot flere tusen kroner. Selgerne på ebay kopierer designet og syr de i et kjipt stoff uten å ta hensyn til søm og fasong - for de skal tross alt selge det billig. Også sitter kjøperne der og betaler rett under 200,- og forventer at produktet skal være like bra som på bildet. Det er jo klin umulig for selgerne med tanke på prisen på produktet? Det er ikke slik at man betaler 50,- på en restaurant og forventer at man skal få en blodig biff, trøffelsaus og poteter fritert i den fineste oljen? For noen urealistiske forventninger. Kinaklær til en billig penge gir kinaklær av dårlig kvalitet, man får tross alt hva man betaler for. De burde heller besøke kjedebutikker, H&M har faktisk ganske god kvalitet i forhold til prisen på enkelte av plaggene. Jeg skjønner at det er fort å bli besatt av ebay siden det er så enkelt og billig, men dissene hønsene mister totalt gangsyn. Å be om refund er helt innafor om produktet er ødelagt eller ikke matcher bildet, men det går an å tenke før man trykker på "pay now" knappen. 

 

Nettopp! Jeg kjøper konsekvent ikke kjendiskopier, nettopp fordi de kun har bilder av kjolene på kjendisene. Og alle burde jo fatte at det ikke selges luksuskjoler kjendisene bruker for en 200-lapp ;)

 

Jeg er enig om at alle alltid burde bruke solkrem! Men jeg har ikke lest noe særlig i KK-gruppen da. Er det sånn at man blir kastet ut der om man bruker solfaktor 30 i stedet for 50?

 

Nei, man får vel advarsel? Litt usikker, vet bare at det ikke skal diskuteres OM man skal bruke solkrem eller ikke. Det er jo for å unngå at noen får skader basert på råd derfra. Bedre å være føre var, en tankegang jeg er ganske enig i på de fleste punkt :)

Anonymous poster hash: 5d27f...865

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de bare blokkert  :(

 

Det blir de jo uansett ;)

 

Jeg tror jeg har løst problemet, og er altså medlem i begge grupper nå ;) Regner med de fleste kan tenke seg selv hvordan når dere ser ordet som er uthevet  :fnise:

Anonymous poster hash: 5d27f...865

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forbløffende mange som har giftet seg i brudekjoler kjøpt på ebay.

Anonymous poster hash: 4fb54...a71

Ser ikke problemet med det..?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har løst problemet, og er altså medlem i begge grupper nå ;) Regner med de fleste kan tenke seg selv hvordan når dere ser ordet som er uthevet :fnise:

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Jeg skjønner ikke :P har du blokkert admin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhå! KK for oppegående hadde vært noe, uten det jæ**a solkrem- og syremaset! :tommelsmil:

Anonymous poster hash: c7a2e...cf0

Hehe ja, en KK for oppegående hadde vært noe.

Jeg vil ikke ha ansvaret for gruppen, men absolutt med om noen lager! :-)

Jeg er tilogmed blitt blokkert fra instagramen til gruppa...

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...