Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Så dere hun som hadde blitt trukket typ 1000 kr fra kontoen sin, og virkelig var helt hjelpeløs? Altså hun hadde ikke engang sjekket nettbanken, bare skrevet om situasjonen og "håper noen kan hjelpe".

Ja - ring banken!!! Hun visste ikke engang hvordan man sjekket siste transaksjoner. Sånne basic ting må man jo kunne for å i det hele tatt styre sin egen husholdning!

Anonymous poster hash: b81b2...0fd

Tror mange av de i gruppa bare bruker penger til det er tomt, uten å vite hvor mye de har brukt på hva. Det virker som om noen annen betaler regninger/prøver å ha kontroll på økonomien, for de kan umulig ha det selv.

En gang var det ei som skrev om hvor glad hun var for at hun kunne overtrekke kontoen når hun betalte med paypal. Det pleide ikke å fungere, men det gjorde det da, og hun skulle shoppe.

Alle kritiske kommentarer ble slettet, og folk fikk kjeft for å påpeke at det kanskje ikke var så lurt.

Anonymous poster hash: 8eb12...e30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror admin i ebay gruppa har oppretta en gruppe for wish også.. reglene var i hvertfall helt like og det var strengt forbudt å håne fake merkevarer :P

Endret av tørkestativ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere hun som hadde blitt trukket typ 1000 kr fra kontoen sin, og virkelig var helt hjelpeløs? Altså hun hadde ikke engang sjekket nettbanken, bare skrevet om situasjonen og "håper noen kan hjelpe".

Ja - ring banken!!! Hun visste ikke engang hvordan man sjekket siste transaksjoner. Sånne basic ting må man jo kunne for å i det hele tatt styre sin egen husholdning!

Anonymous poster hash: b81b2...0fd

 

Hun er nok ikke den første der som har null styring på økonomien. Ganske facinerende! Og hvorfor spørre på gruppa før du har logget deg inn og sjekket, og det å ikke klare å sjekke om banken er åpen selv?

 

Utrolig mange av de som opplever slikt.

 

Selv har jeg handlet på ebay i 10 år, og aldri opplevd noe lignende.

 

Men når forståelsen av engelsk er så dårlig at de ikke skjønner "place bid", om de har betalt og at det er flere valg på porto, blir jeg ikke overrasket over at de ikke klarer å styre egen økonomi heller.

Anonymous poster hash: 234fc...790

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at det er mange som handler med mannen sitt kort på ebay, noe jeg synes er helt merkelig!

Kan de ikke bruke sine egne penger på "få mest mulig for minst mulig"?

Anonymous poster hash: 012cc...b69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at det er mange som handler med mannen sitt kort på ebay, noe jeg synes er helt merkelig!

Kan de ikke bruke sine egne penger på "få mest mulig for minst mulig"?

Anonymous poster hash: 012cc...b69

 

Når man bruker mannen sitt kort skal han, ifølge denne gruppen, omtales som "finansministeren"  :opplyser:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bruker mannen sitt kort skal han, ifølge denne gruppen, omtales som "finansministeren" :opplyser:

Jeg blir gal av at de sier det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som at det er mange som handler med mannen sitt kort på ebay, noe jeg synes er helt merkelig!

Kan de ikke bruke sine egne penger på "få mest mulig for minst mulig"?

Anonymous poster hash: 012cc...b69

 

De har vel brukt opp sine egne penger, derfor "må" de bruke mannen sitt for å spare ennå mer penger. Er jo så billige "nike" sko der.  :fnise:

Anonymous poster hash: b63a3...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff, jeg blir helt flau av å lese alle de som skriver at de har fått ebay-shopping-forbud av mannen sin! Særlig ei som skrev at hun endelig hadde fått forbudet opphevet og ønsket tips til billige ting til max 200kr til sammen så hun kunne shoppe! Altså, hun skal shoppe bare for å shoppe, ikke noe hun trenger eller ønsker seg selv, men må få tips til hva hun kan kjøpe?? Rene abstinensen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi er en av disse. Jeg måtte til slutt sette ned foten og gi henne Ebayforbud fordi hun ikke bidro noe til regninger og utgifter. Mye viktigere å kjøpe billig nips og skuffefyll fra Ebay....



Anonymous poster hash: 679a2...a51
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i verden kunne ha handlet Ebaystæsj på mannens kort! Generelt sett kunne jeg ikke ha tenkt meg til å leve sånn på mannen i det hele tatt. Skal man svi av masse penger på unødig shopping får man jaggu tjene inn penger selv og bruke av sine egne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, noen som vet hvordan svampene fungerer egentlig?

 

(100 tråder om det samme hver dag)

 

Det var jo ei som for en stund siden klagde på at pakken fra Ebay var tom, den innehold bare en masse rare hvite greier som hun antok var beskyttelse rundt den varen som skulle ha vært i pakken :fnise: Så svampene kan i hvert fall brukes som beskyttelse i postsendinger, i stedet for sånne isoporchips!  :laugh: 

 

Tror noen har skrevet om hvordan disse svampene funker tidligere her i tråden. Visstnok helt vanlige svamper, bare ekstra gode å skrubbe/gni bort smuss og lort med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ei som for en stund siden klagde på at pakken fra Ebay var tom, den innehold bare en masse rare hvite greier som hun antok var beskyttelse rundt den varen som skulle ha vært i pakken :fnise: Så svampene kan i hvert fall brukes som beskyttelse i postsendinger, i stedet for sånne isoporchips! :laugh:

Det var en sånn tråd i dag også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei som spør hvordan man kan fjerne deler av logoen på et fake nike-merke. "Det sitter jo fast".

 

Ja, fordi det er en fake logo for å unngå plagiatsøksmål. 

 

Og får selvfølgelig masse hjelp for å få bort dette falske ekstramerket, er jo pinlig dersom folk ser at det er fake :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som mange får "det var på salg/billig!" syndromet. Donér noen lapper til flyktninger istede for å bruke det på giftig sminke, tracksuits, plastblomster, plastikkøredobber og dildoer. For noen kjøpegale mennesker! Blir til tider litt imponert over hvor mye tid det virker som de bruker på eBay.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, noen som vet hvordan svampene fungerer egentlig?

 

(100 tråder om det samme hver dag)

Hva er disse svampene til?

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Idja

Svampene fås på butikk også, og er faktisk IKKE anbefalt å bruke på glass og andre flater som ikke bør ripes. Men det tør jeg faktisk ikke si til alle de som stolt viser frem ren komfyr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bruker mannen sitt kort skal han, ifølge denne gruppen, omtales som "finansministeren"  :opplyser:

 

Herregud. Snakk om å være tilbakesteg for likestillingen. JEG DÆVVER.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svampene fås på butikk også, og er faktisk IKKE anbefalt å bruke på glass og andre flater som ikke bør ripes. Men det tør jeg faktisk ikke si til alle de som stolt viser frem ren komfyr...

 

Jeg har disse svampene, og det er helt umulig at de kan ripe opp noenting. De er mykere å ta på enn vanlige, gule svamper. Har null problem med å gni de på kinnet feks. (Ikke at det er det jeg bruker de til altså!  :fnise: )

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kjøper så ufattelig mye ræl av Ebay.

 

Ser enkelte er sånn "jeg kjeder meg idag! Har noen tips til hva jeg kan kjøpe??". 

 

Altså, herregud. 

Denne poppa opp på en ''wishlist'' der inne; www.ebay.com/itm/Women-039-s-Lady-Sexy-Crotchless-Hollow-out-Thongs-Knickers-Underwear-Panties-New-/201332340505?var=500531316356&_trksid=p2056016.m2516.l5255 :fnise:

Anonymous poster hash: f554f...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...