Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Eg trur dei har blokkert meg frå gruppa au eller noko slikt, for eg finn den ikkje att.

 

Jepp, de blokkerer alle de kaster ut. Her tar de ingen sjanser på at folk skulle finne på å søke seg inn igjen.

 

Nå skal jeg faen meg sende admin en pm å høre hvorfor de kasta meg ut :@ Grr

 

Lykke til. Bare vær forberedt på å få et unnvikende svar om at det ikke er hun som har slettet deg og at hun skal høre med de andre, for så å ikke høre noe mer. De bryr seg døyten.

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 559 medlemmer igjen

Og nedover går det. Fallerallera....

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kastet ut etter å ha søkt meg inn i den nye gruppen. 😁 Har bare fulgt diskusjonen her og ville være medlem i den dere opprettet for å slippe å bare finne fake merkevarer.. Mer skulle visst ikke til. 🙊

Anonymous poster hash: 20425...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nedover går det. Fallerallera....

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Jeg fant ikke ut at man kunne være deltaker i "diktaturet" på NRK før det var for sent, men den gruppa er et godt, virtuelt alternativ!

Anonymous poster hash: 78924...017

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med og kan melde om en steady flow av selfies med BH, etterspørsel etter kjøp under 20 kroner og selfies med det håndklet med en knapp man skal ha i håret når man har dusjet. In other news, same old same old..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i den nye gruppen med en brukerkonto med falsk navn som er medlem i begge gruppene. Jeg har aldri postet eller likt noe i den andre ebay-gruppen med denne kontoen. Dersom jeg blir utestengt med den så vet vi i hvert fall 100% at de kryssjekker medlemmene og kaster ut de som er medlem i begge :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåbæret.

Haha er det mulig.

Nå vet jeg ikke hvilken gruppe jeg skal velge. Ebay for oppegående eller ebay for jenter/kvinner.
Har jo såå lyst å følge med på de kleine innleggene som blir postet, men har veldig lyst å være med i "oppegående"-gruppen. :P Baah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere gjør den andre gruppen til hemmelig, så kan ingen se medlemmene. Og nye medlemmer kan inviteres via mail, så da må dere sende PM til noen som allerede er medlem der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er det mulig.

Nå vet jeg ikke hvilken gruppe jeg skal velge. Ebay for oppegående eller ebay for jenter/kvinner.

Har jo såå lyst å følge med på de kleine innleggene som blir postet, men har veldig lyst å være med i "oppegående"-gruppen. :P Baah.

Det var derfor jeg meldte meg inn i Ebay for oppegående med den andre kontoen min :fnise:  Så får jeg begge deler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Hvis dere gjør den andre gruppen til hemmelig, så kan ingen se medlemmene. Og nye medlemmer kan inviteres via mail, så da må dere sende PM til noen som allerede er medlem der

Ja dette kunne jeg tenkt meg! Vil gjerne ha tilgang til begge gruppene. 

Fotballflue? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Men da må man sende pm for å bli medlem og da blir personen bak nicket her avslørt

Vet ikke om det er så mange her som vil det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, kan medlemmer i Ebayskrullegruppen legge til nye medlemmer selv eller må ADMIN gjøre det selv eller godkjenne først? Eller kanskje man ikke kan legges til uansett hvis man er blokkert...



Anonymous poster hash: 2cf9c...cae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men atte, kan medlemmer i Ebayskrullegruppen legge til nye medlemmer selv eller må ADMIN gjøre det selv eller godkjenne først? Eller kanskje man ikke kan legges til uansett hvis man er blokkert...

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

 

Admin må godkjenne alle nye medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Admin må godkjenne alle nye medlemmer.

 

Æsj. Ellers kunne jo noen av muldvarpene ha sneket oss inn bakveien :nigo:

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal SKJULE medlemslisten, uten å skjule gruppen :) problem løst.

Anonymous poster hash: 2e8f2...633

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal SKJULE medlemslisten, uten å skjule gruppen :) problem løst.

Anonymous poster hash: 2e8f2...633

Går det? Jeg er utenlands frem til søndag, så får ikke fulgt så nøye med, dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...