Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med fare for å høres paranoid ut men det er mistenkelig mange nye medlemmer med få innlegg som har vært innom profilen min. Tilfeldig? Har en følelse av at det neppe er det :lur:

Samme med meg! Nyopprettete  brukere med null eller få innlegg har vært innom profilen min i det siste.

Ja, ja, de skal lete lenge før de finner meg  :danse:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn, nå er det opprettet :biggrin: Ebay for oppegående

• Liker 1
Gjest Blåbæret.
Skrevet

Finner den ikke? :vetikke:

Skrevet

Jeg finner den ikke, argh.

Anonymous poster hash: feebf...bc6

Skrevet

Hmm, hvorfor ikke det da, mon tro?! :klo:

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Tar vel kanskje litt tid

Kanskje gruppa må sjekkes av facebook først eller noe?

Skrevet

Du kan legge ut direktelink feks. Da skal det gå.

Anonymous poster hash: feebf...bc6

Skrevet

Så dere den stakkars guttungen som har fått altfor stor sekk fra ebay? Hun svarer flere ganger at sekken ikke er strammet inn på bildet, men man ser da at stramming ikke vil hjelpe! Hadde aldri gamblet med ryggen til barnet mitt for noe slikt. Kule sekker bruker man til gym eller overnattingsbesøk, på skolen til og fra med bøker så skal den være god for ryggen. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 2
Skrevet

Kan dere som har blitt medlem i den nye gruppa si fra om dere nå blir kastet ut fra ebay-gruppa? ;) For jeg som ikke er medlem ser jo navnene deres. Og regner med at de fra ebaygruppa sniker her inne, og dermed kaster ut alle som er medlem i den nye :P

• Liker 1
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Så dere den stakkars guttungen som har fått altfor stor sekk fra ebay? Hun svarer flere ganger at sekken ikke er strammet inn på bildet, men man ser da at stramming ikke vil hjelpe! Hadde aldri gamblet med ryggen til barnet mitt for noe slikt. Kule sekker bruker man til gym eller overnattingsbesøk, på skolen til og fra med bøker så skal den være god for ryggen. 

Ja så det. Tenkte herregud med en gang jeg så den :sjokkert:  Den er jo aaaltfor stor Gutten kommer til å få vondt i ryggen etter noen timer med den på ryggen. 

Skrevet

Jeg har søkt om å få bli medlem :) Dette blir mojjo!

:jepp:

Skrevet

Fant den! Og jammen fikk jeg bli medlem også :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det meg du tenker på? Jeg vurderte å sende deg en mail ang opprettelse av ny ebay-gruppe :P

Nei du er jo gammelt medlem og har mange innlegg! Jeg tenker på sånne med under 20 innlegg (eller 0 innlegg som tydeligvis har kost seg under AB hele tiden) som har opprettet brukerprofil veldig nylig ;) Var nesten bare sånne som har vært innom i det siste.

Er medlem i nygruppa nå! Jippi!!!

Endret av Ardwinna
Skrevet

Gjett om ADMIN kommer til å kaste dere ut fra den andre gruppen.

Skrevet

"Drøye to viku tru e. Men e har at ganske my da hvis du vil prøve tå me før du bestille"

Noen som vil oversette?

Anonymous poster hash: 20575...454
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

"Drøye to viku tru e. Men e har at ganske my da hvis du vil prøve tå me før du bestille"

Noen som vil oversette?

Anonymous poster hash: 20575...454

Drøyer to uker tror jeg

Men jeg har ganske mye da hvis du vil prøve av meg før du bestiller

Tror jeg...er ingen kløpper på dialekter

Skrevet

Gjett om ADMIN kommer til å kaste dere ut fra den andre gruppen.

Jeg er spent om de sjekker medlemmene opp mot medlemmer i den andre Ebaygruppa; Ebay for fluffies. Med tanke på at jeg er seriøst medlem der og følger reglene til punkt og prikke blir jeg rimelig imponert om de er så maktgale at de kaster ut KG-folk der også.

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

Skrevet

Jeg har søkt om å få bli medlem :) Dette blir mojjo!

Jeg har også søkt  :danse:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...