Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med på ei ebay-gruppe for KG-medlemmer :) Bare gi meg et vink når den er oppe og i farta sånn at jeg kan melde meg inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg kanskje slem, men jeg lo godt.. Folk leser jo ikke engang beskrivelsen av hva de kjøper, eller så kjøper de bare fordi "alle andre kjøper".

En ladekabel som også kan bæres som armbånd (...) er veldig populær i gruppa. Hu ene legger ut bilde av at hun har kjøpt seg trådløst lader, med denne ladekabelen rundt hånda. Hun skjønner ikke hvorfor telefonen ikke lader..

(og fordi jeg er dårlig til å forklare: Greia er at det er en helt vanlig ladekabel som må inn i en strømenhet, USB eller nødlader..)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg kanskje slem, men jeg lo godt.. Folk leser jo ikke engang beskrivelsen av hva de kjøper, eller så kjøper de bare fordi "alle andre kjøper".

En ladekabel som også kan bæres som armbånd (...) er veldig populær i gruppa. Hu ene legger ut bilde av at hun har kjøpt seg trådløst lader, med denne ladekabelen rundt hånda. Hun skjønner ikke hvorfor telefonen ikke lader..

(og fordi jeg er dårlig til å forklare: Greia er at det er en helt vanlig ladekabel som må inn i en strømenhet, USB eller nødlader..)

Himmel og hav. Går det virkelig an...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De må da forstå at mobilen ikke lader når de har kabelen rundt armen. Herlighet. Så fjern kan man da ikke være  :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...