Ardwinna Skrevet 12. september 2015 #861 Del Skrevet 12. september 2015 Fordi hun mente at det var verdt å bruke mye penger for ett plagg som skal støtte skikkelig. Da tente de på alle pluggene og mente at hun overlegen og så ned på dem Anonymous poster hash: 679a2...a51 Typisk hårsåre Ebay-crazyladies. Kanskje de blir litt ekstra såre av all den rare hårfargen de kjøper på Ebay Er det litt for lenge siden finansministeren deres lånte ut kortet til Ebayshopping så får de vel sterke abstinenser i tillegg og det kan nok gå hardt ut over psyken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 13. september 2015 #862 Del Skrevet 13. september 2015 Beklager, men hver eneste gang jeg ser noen med håret farget grått eventuelt rosa/blått så tenker jeg på den gruppa på facebook Du får gå med en ekte MK veske som noen andre sier her, så kanskje folk lar være å blande deg med dem Jeg så denne jeg også.... Ble helt matt. Haha. Går ikke med MK, verken ekte eller fake Er det noen måte jeg kan omgås dette eller? xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 13. september 2015 #863 Del Skrevet 13. september 2015 Ser det er flere som kjøper denne : http://www.ebay.com/itm/Womens-Exquisite-9K-White-Gold-Plated-Crystal-Engagement-Wedding-Jewelry-Ring-/221520298949?var=520371813322&hash=item3393a383c5 Det er altså en forlovelses-/giftering til 17 kr. Jeg kjenner ei som fikk en lignende ring, men da altså ekte. Den kostet omkring 10.000 USD. ...men han var fortsatt utro og hun er singel den dag idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 13. september 2015 #864 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg kjenner ei som fikk en lignende ring, men da altså ekte. Den kostet omkring 10.000 USD. ...men han var fortsatt utro og hun er singel den dag idag. Håper hun beholdt ringen for tort og svie da. Slike svin fortjener ikke å noe tilbakelevert! Kanskje derfor de vil ha billige ringer fra ebay? Fordi det ryker uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. september 2015 #865 Del Skrevet 13. september 2015 Haha. Går ikke med MK, verken ekte eller fake Er det noen måte jeg kan omgås dette eller? xD Haha da er du ferdig XD Neida... Bare pass på at det faktisk ser bra ut.... Jeg kjenner også noen som har fått det til, og da tenker jeg ikke ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 13. september 2015 #866 Del Skrevet 13. september 2015 Håper hun beholdt ringen for tort og svie da. Slike svin fortjener ikke å noe tilbakelevert! Kanskje derfor de vil ha billige ringer fra ebay? Fordi det ryker uansett? Hun endte faktisk opp med å gi den tilbake, selv etter oppfordringer om å selge den. Ble veldig symbolsk/prinsippielt, haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. september 2015 #867 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg er av typen som driter en lang marsj i smykker og diamanter. Og jeg hadde blitt forbanna om mannen min hadde, i mine øyne, kastet bort masse penger på en dyr ring til meg Men jeg tror jeg hadde blitt ganske lei meg om han hadde kjøpt en til under 20 kroner altså Ja det burde være mulig å finne en mellomting mellom 17kr og 20,000 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 13. september 2015 #868 Del Skrevet 13. september 2015 En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2015 #869 Del Skrevet 13. september 2015 En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det. Finnes noen typer te som hjelper til med forbrenningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 13. september 2015 #870 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) En som spør om erfaring med en type kinesisk grønn te for å gå ned i vekt. Har tydeligvis gått glipp av noe. Trodde man gikk ned i vekt ved å gå i kaloriunderskudd (trening og kosthold). Det er vel basiskunnskap det. Finnes noen typer te som hjelper til med forbrenningen Men dette er jo gjerne de samme som "ikke har tid til å trene" og synes det må "være lov til å kose seg". Jeg har aldri møtt noen som trener og spiser relativt sunt som spør om slankende te, matvarer eller såkalte snarveier. *må inn og titte på dama* Edit: Har titta på dama, og hun var da flott hun! Minnet meg litt om Khloe Kardashian. Endret 13. september 2015 av Poppie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 13. september 2015 #871 Del Skrevet 13. september 2015 http://www.ebay.com/itm/331612560745 Måtte le litt av denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. september 2015 #872 Del Skrevet 13. september 2015 http://www.ebay.com/itm/331612560745 Måtte le litt av denne Hva i huleste...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 13. september 2015 #873 Del Skrevet 13. september 2015 http://www.ebay.com/itm/331612560745 Måtte le litt av denne What...? er det noen som kjøper/har kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 13. september 2015 #874 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) http://www.ebay.com/itm/331612560745 Måtte le litt av denne Så var det det der med at det ikke lenger bare er en selv man utleverer på nett... Herre-fred! Jeg merker jeg er glad for å være blokkert fra gruppa Endret 13. september 2015 av fruBeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 13. september 2015 #875 Del Skrevet 13. september 2015 http://www.ebay.com/itm/331612560745 Måtte le litt av denne HÆÆ? Hva skal man med det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #876 Del Skrevet 13. september 2015 De handler og de handler på ebay, billigst mulig og helst fake for de vil ikke bruke mye penger, også har ei der inne regnet ut hva hun har brukt i det siste og har brukt over 13 000kr! Tenk hvor mange ekte Nike-sko hun kunne ha kjøpt for de pengene da, og heller fått en god sko med demping og støtte til beina sine kontra disse dårlige kopiene. Ser i den tråden om hvor mye de har brukt på gruppen at det er mange som får seg en AHA-opplevelse når de regner sammen. Edit: Nesten 13 000 på 2mnd! Det er mye penger på kort tid det! Nav penger dette sikkert, nekter å tro at noe så mindre smarte har jobb.Anonymous poster hash: 0bf8a...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. september 2015 #877 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg er blitt kastet ut jeg og. Sikkert fordi jeg meldte meg inn i den nye gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #878 Del Skrevet 13. september 2015 http://www.ebay.com/itm/331612560745 Måtte le litt av denne Den ser jammen meg ikke behagelig ut. Stakkars mannfolk Anonymous poster hash: 6fee3...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 13. september 2015 Forfatter #879 Del Skrevet 13. september 2015 Dere smartinger! Jeg har tidligere sett en veggdyrdiskusjon i gruppa (der folk enten ikke visste hva veggdyr var eller hadde det selv typ...), så jeg spør her. Jeg har kjøpt en sekk og et par sko (ikke fake Nike eller fake Fjellräven ), og kom plutselig på dette. Er livredd for veggdyr og lurer på om jeg skal slenge det i fryseren et par dager. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 13. september 2015 #880 Del Skrevet 13. september 2015 Dere smartinger! Jeg har tidligere sett en veggdyrdiskusjon i gruppa (der folk enten ikke visste hva veggdyr var eller hadde det selv typ...), så jeg spør her. Jeg har kjøpt en sekk og et par sko (ikke fake Nike eller fake Fjellräven ), og kom plutselig på dette. Er livredd for veggdyr og lurer på om jeg skal slenge det i fryseren et par dager. Hva tenker dere? Hvis fryseren tar knekken på veggdyr, så er det vel like greit å fryse ned over natta, framfor å ikke gjøre det? Better safe than sorry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg