Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Men man må jo ha lyst. Hun har ikke lyst på han fordi han er slik han er.

Han hadde lyst og når hun nekter så skjer utroskap. Ikke lurt å nekte altså.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Kjærlighet favner litt bredere enn sex. Kjærlighet er for eksempel å stille opp for familien sin når man blir bedt om hjelp, og ikke svikte dem selv om man gjentatte ganger blir bedt om å avlaste hjemme. og sex én gang i uken føles for lite. Sexnekt er ikke problemet her, problemet er at mannen bar vært utro og skylder på TS for at han har sviktet familien. Minner ikke om kjærlighet, akkurat.

Anonymous poster hash: d554d...a4e

Siden d ikke er kjærlighet mellom de så må de ikke være sammen mer. Det skaper bare krangel og problemer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde lyst og når hun nekter så skjer utroskap. Ikke lurt å nekte altså.

Har ikke mannen et ansvar her? Må ikke han gjøre seg attraktiv og faktisk være tilstede for at TS skal ha sex med ham?

Han er egoistisk og var utro grunnet egen egoisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå at noen er utro hvis de blir avvist gang på gang og det ikke er et knall i forholdet på månedsvis. 

Enig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, han stakk ikke av fra kjerringa og ungene, han skaffet seg kun sex et annets steds hen.

Så hver gang forholdet man er i , møter motgang, har mannen rett til å søke sex andre steder, ISTEDENFOR å ta det opp med kona på en ordentlig måte?

 

Hvis man søker sex andre steder, som da blir bak ryggen på sin partner, bør man jo være singel. Man bør iallefall SI IFRA til dama si, FØR man evt gifter seg, om denne holdningen til samlivet. At hver gang det dukker opp problemer, hver gang ting ikke går mannens vei, kan han finne på å stikke til noen andre.

 

 

Anonymous poster hash: bda56...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må jo ha lyst. Hun har ikke lyst på han fordi han er slik han er.

 

Men kanskje han er slik han er fordi hun ikke har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde lyst og når hun nekter så skjer utroskap. Ikke lurt å nekte altså.

Man må være to om å ha lyst for å ha sex. Pliktsex er iallefall ikke noe å forvente av en partner. Da elsker man ikke akkurat personen. Sex er rett og slett ikke godt om man ikke har lyst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje han er slik han er fordi hun ikke har lyst?

Tviler jeg på. Det lyser igjennom at det er han som er rævhølet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Har ikke mannen et ansvar her? Må ikke han gjøre seg attraktiv og faktisk være tilstede for at TS skal ha sex med ham?

Han er egoistisk og var utro grunnet egen egoisme.

Attraktiv må han være ellers hadde vel ikke ts blitt sammen med han? Han jobber vel? og det må han få lov til. Hvor skal de ellers få penger fra? Da kan hun jobbe hjemme. Ikke forvente at han skal komme rett fra jobb og gjøre ting hjemme også. Eller så får han være hjemme og hun komme seg i jobb hvis det er så jævlig å gjøre noe i hjemmet! Det er jo så krise for ei kvinne i dag å være husmor!!! Når hun nekter sex så forstår jeg godt at han går til andre. Han har sine behov. Forstår ikke hvorfor han ikke bare gjorde det slutt. Jeg kunne aldri vert sammen med ei dame som nekter sex og sier mannen må gjøre seg fortjent til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap kan aldri forsvares. Da har personen gått over ei grense.

 

Utroskap er svik, og kan skade den andre part resten av livet.



Anonymous poster hash: bda56...a35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktiv må han være ellers hadde vel ikke ts blitt sammen med han? Han jobber vel? og det må han få lov til. Hvor skal de ellers få penger fra? Da kan hun jobbe hjemme. Ikke forvente at han skal komme rett fra jobb og gjøre ting hjemme også. Eller så får han være hjemme og hun komme seg i jobb hvis det er så jævlig å gjøre noe i hjemmet! Det er jo så krise for ei kvinne i dag å være husmor!!! Når hun nekter sex så forstår jeg godt at han går til andre. Han har sine behov. Forstår ikke hvorfor han ikke bare gjorde det slutt. Jeg kunne aldri vert sammen med ei dame som nekter sex og sier mannen må gjøre seg fortjent til det. 

 

Selv om Ts valgte han for mange år siden, betyr det ikke at hun hadde valgt ham igjen.

Han er ikke interessert i å få dette til å fungere når han velger å ikke være tilstede.

Det er hans barn også. Han må stille opp.

Det er ikke attraktivt med mennesker som bare tenker på seg selv.

 

En må være to for å lage et barn. Da må han også stille opp og ta sin del av ansvaret.

Å oppdra barn er ingen dans på roser.

En opptrer ikke som en pubertal drittunge og er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Utroskap kan aldri forsvares. Da har personen gått over ei grense.

 

Utroskap er svik, og kan skade den andre part resten av livet.

Anonymous poster hash: bda56...a35

 

 

Vel, det har skjedd meg verre ting enn at fyren min pulte andre kvinner bak ryggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Man må være to om å ha lyst for å ha sex. Pliktsex er iallefall ikke noe å forvente av en partner. Da elsker man ikke akkurat personen. Sex er rett og slett ikke godt om man ikke har lyst

Er man i et forhold og ikke er aseksuell så vil de fleste ha sex med hverandre. Minst 1-2 ganger i uken. Ikke nekte noen for de er sur på personen. Det er tegn på at personen egentlig ikke liker sex men føler hun er nødt til det av og til. Finner unnskyldninger for å ikke ha sex. Eller nekter rett og slett å ha sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Selv om Ts valgte han for mange år siden, betyr det ikke at hun hadde valgt ham igjen.

Han er ikke interessert i å få dette til å fungere når han velger å ikke være tilstede.

Det er hans barn også. Han må stille opp.

Det er ikke attraktivt med mennesker som bare tenker på seg selv.

 

En må være to for å lage et barn. Da må han også stille opp og ta sin del av ansvaret.

Å oppdra barn er ingen dans på roser.

En opptrer ikke som en pubertal drittunge og er utro.

Hvis hun ikke tenner på han lenger så slår hun opp. Ikke sutre over at han var utro. Da liker hun han jo enda da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man lar sexen gå ut av forholdet sitt så må man ta litt av "skylden", for at ting går som det går hvis den andre parten går og får det behovet dekket et annets steds hen. For den som ikke får nok blir ikke bare avvist, den personen blir heller ikke sett og begynner å spørre seg selv om hvorfor er den personen som sier nei gang på gang fremdeles er ilag med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke tenner på han lenger så slår hun opp. Ikke sutre over at han var utro. Da liker hun han jo enda da. 

 

Jeg tror du må tilbake å lese problemstillingen.

Du er på jordet nå.

Dette en mann som ikke har tatt ansvar for kone og barn. Han er egosentrisk og utro.

 

Jeg skjønner ikke denne trangen til å forsvare slik forkastelig oppførsel.

Skal kona tenne på mannen, må han være tilgjengelig å gjøre jobben sin.

Hun skal ikke være slaven hans som må ta seg av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må tilbake å lese problemstillingen.

Du er på jordet nå.

Dette en mann som ikke har tatt ansvar for kone og barn. Han er egosentrisk og utro.

 

Jeg skjønner ikke denne trangen til å forsvare slik forkastelig oppførsel.

Skal kona tenne på mannen, må han være tilgjengelig å gjøre jobben sin.

Hun skal ikke være slaven hans som må ta seg av alt. 

 

Vel, vi har bare TS versjon av saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unnskylder ikke utro folk, men hvis man sliter med lav sexlyst og sier nei gang etter gang og den andre parten føler at den maser og ikke blir sett, så forstår jeg utroskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...