Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Riktig. Det er jo han som gjør henne misfornøyd, kanskje fordi han ikke klarer å slappe av hjemme med misfornøyd dame.

Skal ting ordne seg er det to av dem som må gå helhjertet inn for det. Hun må slutte å mase og være misfornøyd, og han må dra hjem og ta i ett tak. Dette kan jo bli fint for han dersom dama klarer å få han til å tro at det er trygt å komme hjem, og at han ikke risikerer kjeft eller klaging..

Men hvorfor skal han få slappe av hele tiden når hun er fullt opptatt med en skrikende baby?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg blir helt matt over hvordan enkelte her inne mener at kvinner skal stå til mennenes disposisjon. Herregud, vi lever i 2015 og ikke 1915. Kvinner bestemmer faktisk over sin egen kropp. Har de ikke lyst til å ha sex så kan ingen tvinge dem, og løsninger her er ikke å treffe andre kvinner. Jeg tipper at TS føler avsky for mannen etter at han var utro, for det finnes ikke noe kvalmere man kan gjøre i et forhold. Det kan ikke under noen omstendighet forsvares. Bare tull av menn må ha sex, det finnes faktisk verre ting her i verden enn et manglende sexliv (selv om det ikke virker sånn her på KG).

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

Selvsagt, men da må jo han få lov til å gjøre som han vil med sin kropp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men da må jo han få lov til å gjøre som han vil med sin kropp også.

Så du syns det er greit at han er utro da? Nå vet ikke jeg hvor lenge siden det er ts har fått denne ungen men en fødsel er jo en stor påkjenning for kroppen. Sex er sikkert vondt før kroppen har fått tid til å heles. Kanskje hun ammer ennå og har såre vonde brystvorter? Sikkert ikke så godt å bli tafsa på da.

Og er ungen litt større da og gjerne i den verste trassalderen. Og mannen til ts ikke gidder å bidra i oppdragelsen, så må ts ta alle kamper alene og slite seg ut psykisk pga dette.

Kanskje de har flere unger og. En bitteliten en pluss en trassig treåring. Og så skal ts hanskes med begge helt alene i tillegg til å gjøre husarbeid og ha middag klar til gubben kommer hjem..

Og så er mannen aldri hjemme og ts føler seg ensom og alene kanskje.

Altså mannen kan ikke forvente å komme hjem til en superhappy kone som står der klar i sexy undertøy og vil ha masse sex, når hun har det så kjipt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du syns det er greit at han er utro da? Nå vet ikke jeg hvor lenge siden det er ts har fått denne ungen men en fødsel er jo en stor påkjenning for kroppen. Sex er sikkert vondt før kroppen har fått tid til å heles. Kanskje hun ammer ennå og har såre vonde brystvorter? Sikkert ikke så godt å bli tafsa på da.

Og er ungen litt større da og gjerne i den verste trassalderen. Og mannen til ts ikke gidder å bidra i oppdragelsen, så må ts ta alle kamper alene og slite seg ut psykisk pga dette.

Kanskje de har flere unger og. En bitteliten en pluss en trassig treåring. Og så skal ts hanskes med begge helt alene i tillegg til å gjøre husarbeid og ha middag klar til gubben kommer hjem..

Og så er mannen aldri hjemme og ts føler seg ensom og alene kanskje.

Altså mannen kan ikke forvente å komme hjem til en superhappy kone som står der klar i sexy undertøy og vil ha masse sex, når hun har det så kjipt

Det er ikke greit å være utro, men kona satte han i en umulig posisjon som jeg skrev tidligere. 

 

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

 

Om ikke han kan forvente at hun gjør jobben sin som kone så kan hun ikke sutre over at han ikke gjør jobben sin som ektemann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når jeg havner i tråder som dette jeg er så lykkelig over å ha tatt valget om å ikke få barn. Har vært i helvete selv med utroskap, psykisk terror og alt som følger med, men det var heldigvis ikke barn i bildet. Med alle menn som oppfører seg som rasshøl etter at de har fått barn med partneren sin vet jeg at jeg har tatt riktig valg.

 

Det finnes ingen unnskyldninger for å være utro. Grunner, ja, men ingen unnskyldninger. Det finnes ingen unnskyldninger for å såre et annet menneske så brutalt på denne måten. Man kan snakke om problemene i forholdet, eventuelt avslutte forholdet på en ryddig måte, men å være utro er så tafatt at jeg ikke har ord. Menn som synes det er greit å lure kjæresten sin på denne måten må være helt åpen om holdningene sine før de går inn i et forhold, eller holde seg helt unna forhold.

 

Hvordan er det mulig å mene man har rett til å gjøre et annet menneske så vondt?



Anonymous poster hash: b9503...7ba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å være utro, men kona satte han i en umulig posisjon som jeg skrev tidligere.

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

Om ikke han kan forvente at hun gjør jobben sin som kone så kan hun ikke sutre over at han ikke gjør jobben sin som ektemann.

Å ha sex med mannen sin er ikke en plikt. Å være en ekyefelle er ikke et yrke. Den eneste jobben man skal ha som mann og kone er å vise gjensidig kjærlighet og respekt. Og BEGGE har en jobb som foreldre og å gjøre husarbeid i deres FELLES hus. Hsn kan ikke forvente sex når han driter i huset og barnet de har sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å snu litt på det: Hadde mannen til TS anstrengt seg litt - opptrådt solid, beskyttende og snill - hadde han sikkert blitt opplevd som mer tiltrekkende og sexen ville vært bedre for BEGGE. Men i stedet for å skjerpe seg, avlaste og passe på familien sin som en skikkelig Mann vill gjort, drar drittungen på jobbreise og er utro. Mannen til TS virker som en liten unge, ute av stand til å se andre behov enn sine egne.



Anonymous poster hash: d554d...a4e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For å snu litt på det: Hadde mannen til TS anstrengt seg litt - opptrådt solid, beskyttende og snill - hadde han sikkert blitt opplevd som mer tiltrekkende og sexen ville vært bedre for BEGGE. Men i stedet for å skjerpe seg, avlaste og passe på familien sin som en skikkelig Mann vill gjort, drar drittungen på jobbreise og er utro. Mannen til TS virker som en liten unge, ute av stand til å se andre behov enn sine egne.

Anonymous poster hash: d554d...a4e

 

 

Den kan man snu den andre veien, hvis TS hadde vist seg blid selv om hun var sliten så hadde ikke mannen vært utro.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan man snu den andre veien, hvis TS hadde vist seg blid selv om hun var sliten så hadde ikke mannen vært utro. :fnise:

Hvordan kan man være blid når man har det jævlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man være blid når man har det jævlig?

 

Vel, jeg klarer det fint de gangene jeg har det jævlig, fordi mine problemer er mine egne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg klarer det fint de gangene jeg har det jævlig, fordi mine problemer er mine egne.

Er man fift så er det normalt å stille opp for hverandre når man har det vanskelig. Man har faktisk valgt å leve sammen i gode OG onde dager. Man løper ikke rundt og bedrar hverandre og stikker vekk i de onde dagene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man fift så er det normalt å stille opp for hverandre når man har det vanskelig. Man har faktisk valgt å leve sammen i gode OG onde dager. Man løper ikke rundt og bedrar hverandre og stikker vekk i de onde dagene

 

Vel, han stakk ikke av fra kjerringa og ungene, han skaffet seg kun sex et annets steds hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, han stakk ikke av fra kjerringa og ungene, han skaffet seg kun sex et annets steds hen.

Han stikker fra de hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å være utro, men kona satte han i en umulig posisjon som jeg skrev tidligere. 

 

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

 

Om ikke han kan forvente at hun gjør jobben sin som kone så kan hun ikke sutre over at han ikke gjør jobben sin som ektemann. 

 

Han har selv satt seg selv i denne posisjonen.

Arrogant er han også når han nekter å snakke om sidespranget.

Det er menget rart at noen kan forsvare mannens oppførsel.

Han stiller ikke opp for barna han selv har valgt. Det blir det dårlig stemning av.

Ts fortjener et eventyr med en heit mann.

Anonymous poster hash: c39b3...eeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han stakk ikke av fra kjerringa og ungene, han skaffet seg kun sex et annets steds hen.

 

Herregud. Du er en kranglefant.

Har du lest hovedinnlegget eller?

 

Anonymous poster hash: c39b3...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke greit å være utro, men kona satte han i en umulig posisjon som jeg skrev tidligere. 

 

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

 

Om ikke han kan forvente at hun gjør jobben sin som kone så kan hun ikke sutre over at han ikke gjør jobben sin som ektemann. 

 

Hva er "jobben" hennes som kone? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

 

Du velger fortsatt å forsvare mannen i dette tilfelle?

Han har forsømt kone og barn.

Anonymous poster hash: c39b3...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du velger fortsatt å forsvare mannen i dette tilfelle?

Han har forsømt kone og barn.

Anonymous poster hash: c39b3...eeb

 

 

Jeg forsvarer ingenting, jeg forstår ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...