Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan faktisk forstå at noen er utro hvis de blir avvist gang på gang og det ikke er et knall i forholdet på månedsvis. 

Nå får du jammen meg gi deg. Er det virkelig verdt å bryte opp en familie for å ha sex??? Jeg tror ikke det.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nå får du jammen meg gi deg. Er det virkelig verdt å bryte opp en familie for å ha sex??? Jeg tror ikke det.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

 

Det at noen har bestemt seg for sølibat er en ting, men jeg synes ikke de kan pålegge partneren det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at noen har bestemt seg for sølibat er en ting, men jeg synes ikke de kan pålegge partneren det.

Det er ikke sølibat det ts driver med. 1 gang i uka er mye i forhold til hva kanskje andre små barns foreldre klarer. Om mannen ikke er klar over at sex livet blir redusert eller borte en stund i små barns perioden så får han unngå å få barn rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå at noen er utro hvis de blir avvist gang på gang og det ikke er et knall i forholdet på månedsvis.

Så med litt motgang kan man tillatte seg sidesprang? Ja du om det!

Du er ikke helt korrekt skrudd sammen om du syntes den unnskyldningen holder, som regel er man på tynn is uansett hvilken grunner man hadde!

Anonymous poster hash: fc9f3...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i uken er mye det i forhold til enkelte par jeg kjenner til. Rene luksusen faktisk! Og det er par både med små barn, store barn og uten barn. Det finnes ingen unnskyldning for utroskap uansett spør du meg. Er man ikke lykkelig, bryt opp forholdet eller skaff hjelp og jobb igjennom det. Det å spre beina til noen andre eller på noen andre løser hvertfall ingenting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sølibat det ts driver med. 1 gang i uka er mye i forhold til hva kanskje andre små barns foreldre klarer. Om mannen ikke er klar over at sex livet blir redusert eller borte en stund i små barns perioden så får han unngå å få barn rett og slett.

 

 

 

Så med litt motgang kan man tillatte seg sidesprang? Ja du om det!

Du er ikke helt korrekt skrudd sammen om du syntes den unnskyldningen holder, som regel er man på tynn is uansett hvilken grunner man hadde!

Anonymous poster hash: fc9f3...379

 

 

Det her handler ikke om å gi noen lov til sidesprang eller ikke forstå at folk er slitne. Det handler om jeg også forstår den som står der og maser om sex, gikk lei av det og gakk så hen og fikk det et annet steds hen, fordi han var lei av å bli avvist av dama han elsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 gang i uken er mye det i forhold til enkelte par jeg kjenner til. Rene luksusen faktisk! Og det er par både med små barn, store barn og uten barn. Det finnes ingen unnskyldning for utroskap uansett spør du meg. Er man ikke lykkelig, bryt opp forholdet eller skaff hjelp og jobb igjennom det. Det å spre beina til noen andre eller på noen andre løser hvertfall ingenting.

 

Men man kan jo ikke bryte opp ett forhold dersom barna er uenige i det, eller dersom man tror barna vil ta skade av det. Å skaffe hjelp, rådgivning etc er imidlerdtid en god plan, men da må begge være villige til å ta hjelpen på alvor. Ekteskapsrådgivningen ved min skilsmisse ble bare tull. X-kona brukte det til å rase ut sin frustrasjon om hvor fæl jeg var, og ønsket støtte for dette fra psykologen. Ingenting konstruktivt. Kjeftekjerringer er og blir kjeftekjerringer , iallfall til de bestemmer seg for å endre sin adferd.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo ikke bryte opp ett forhold dersom barna er uenige i det, eller dersom man tror barna vil ta skade av det. Å skaffe hjelp, rådgivning etc er imidlerdtid en god plan, men da må begge være villige til å ta hjelpen på alvor. Ekteskapsrådgivningen ved min skilsmisse ble bare tull. X-kona brukte det til å rase ut sin frustrasjon om hvor fæl jeg var, og ønsket støtte for dette fra psykologen. Ingenting konstruktivt. Kjeftekjerringer er og blir kjeftekjerringer , iallfall til de bestemmer seg for å endre sin adferd.

Kan ikke helt forstå hvorfor barna skal ha medbestemmelse I om foreldrene skal holde sammen når de ikke er lykkelige sammen. Etter min mening blir det feil å holde sammen om man ikke er lykkelig I et forhold. Hadde aldri godt sammen med en partner bare for barnas skyld. Og det gjorde jeg ikke heller. Vi gikk fra hverandre etter vi fikk barn og har aldri samarbeidet så bra som det vi gjør nå. Nå har barnet vårt to lykkelige foreldre i hvert sitt hus. Hadde vi holdt sammen bare for barnet sin del tror jeg utfallet hadde vært noe helt annet. Hvorfor bli I et forhold man ikke vil Være i/trives i/ er lykkelig i? Man er ikke utro bare fr morroskyld om man har det bra I et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsperiode og jeg er veldig sliten.Han jobber mye og er ganske opptatt av egne interesser.Jeg ønsker han mer hjemme sammen med oss som familie.Lite sex har det kansje vært i det siste,men føler meg som sagt sliten.Har også blitt sur til tider hvor han har vært mye fraværende.Har oppdaget at han på en jobbreise har vært utro med ei dame.Han hadde altså tatt av seg ringen på fingeren å "sjekket " henne opp. Ikke vil han prate om dette. Hold på å bli gal!Vet ikke om jeg holder ut. Han har sagt at det er min skyld at han var utro pga lite sex og jeg krever for mye av han.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

Wow. Snakk om ansvarsfraskrivelsw fra hans side. Han er rett og slett frekk som våger å legge all skyld på deg her. Er jo en grunn til at det har blitt mindre sex når dere er i en dlitsom småbarnsperiode. Hsn kan jo skylde seg selv for ikke å bidra så mye hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

Det dårlige forholdet er minst like mye hans feil. Han gidder ikke bidra hjemme. Overlater alt husarbeid og ansvar for ungen til henne mens han benytter tiden på egne hobbyer. Hallo

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså noen trenger sex for at forholdet skal fungere, og for å ikke bli nedfor. Når kvinner nekter sex eller sjelden vil ha sex og driver med i dag har du ikke fortjent sex du må gjøre noe for å fortjene det, da skjønner jeg godt at de går til andre for å få sex. Skjønner ikke at det går an å være for sliten for sex. For sliten for å vise kjærlighet og elske med kjæresten? WTF!

Ellers er jeg i mot utroskap. Skjønner ikke at de som har et godt forhold og har mye sex er utro!

Han kunne i det minste sagt i fra til deg før han gikk til andre.

Det er hans feil at hun er for sliten til sex ved å ikke gjøre en dritt hjemme. Han bare koser seg med interessene sine. Så så klart har han fullt av overskudd til sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hun gjort for å skape et godt forhold? Slik jeg ser det nekter hun mannen sex samt ikke gjør noe for at han skal trives hjemme sammen med henne.

Når mannen ikke vil være hjemme med dama så gjør dama en dårlig jobb som kone. Ingen menn ønsker å bli redusert til en gjøgler som må underholde kona.

Men kona skal være en gjøgler som underholder mannen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt forstå hvorfor barna skal ha medbestemmelse I om foreldrene skal holde sammen når de ikke er lykkelige sammen. Etter min mening blir det feil å holde sammen om man ikke er lykkelig I et forhold. Hadde aldri godt sammen med en partner bare for barnas skyld. Og det gjorde jeg ikke heller. Vi gikk fra hverandre etter vi fikk barn og har aldri samarbeidet så bra som det vi gjør nå. Nå har barnet vårt to lykkelige foreldre i hvert sitt hus. Hadde vi holdt sammen bare for barnet sin del tror jeg utfallet hadde vært noe helt annet. Hvorfor bli I et forhold man ikke vil Være i/trives i/ er lykkelig i? Man er ikke utro bare fr morroskyld om man har det bra I et forhold.

Har man barn , så har man barn. Førsteprioritet for foreldre er å legge opp til at barna skal ha det bra og utvikle seg godt. Lykke som foreldre er mindre viktig. Det går fint an å leve uten god kjærlighet med kona dersom høflighet , respekt og en god tone er til stede. Men når dette raser, og hjemmet blir ett helvete, et sted der man ikke ønsker å bruke mye tid, så er det helt klart at skilsmisse kan være det beste, også for barna.

Det jeg sier er at er man foreldre, så skal det veldig, veldig mye til å bryte opp sin familie.

Jeg ventet med å forlate kona i to år etter at jeg hadde funnet ut at jeg måtte dra, fordi jeg ikke hadde hjerte til å gå imot min datters ønske. Den dagen hun sa at det kanskje var best om vi skiltes  så tok det fem dager før jeg var ute av huset.

Jeg reiste på en måte for sent, men også for tidlig, fordi det gitt ut over oppfølgingen av min sønn på en måte han tok skade av (fedme).

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kona skal være en gjøgler som underholder mannen?

Jeg tror ikke sex og underholdning er problemet i det huset. En gang i uka er jo helt flott. Problemet tror jeg kan være at mannen gruer seg for å komme hjem til sur og misfornøyd kone, og derfor velger å slappe av der han kan slappe av, og det er alle andre steder enn hjemme, som f.eks. på jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dårlige forholdet er minst like mye hans feil. Han gidder ikke bidra hjemme. Overlater alt husarbeid og ansvar for ungen til henne mens han benytter tiden på egne hobbyer. Hallo

Hvis dama er sur  og misfornøyd, så vil mannen holde seg unna hus, husarbeid og hele pakka. Hobbier og jobb , og kanskje også elskerinner, er vanlige fluktruter.

 

Dette er en ond sirkel. Dama er sur fordi mannen ikke bidrar, og mannen orker ikke å komme hjem til sur dame for å bidra. Begge har i og for seg rett til å være misfornøyd, og utnytter denne retten til å holde på med familienedbrytende praksis.

 

Saken er at man ikke bør stå på retten til å være misfornøyd, men heller jobbe mot gladopplevelser og herlig samhandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hans feil at hun er for sliten til sex ved å ikke gjøre en dritt hjemme. Han bare koser seg med interessene sine. Så så klart har han fullt av overskudd til sex.

Koser seg? Han er på jobbreise og tjener penger til husholdningen. Når han jobber mye så forventes det selvsagt at dama skal gjøre mer i hjemmet.

 

Men kona skal være en gjøgler som underholder mannen?

Hadde hun underholdt mannen så hadde han ønsket å være med henne. Det at hun savner han viser at det er han som underholder henne når de er sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke sex og underholdning er problemet i det huset. En gang i uka er jo helt flott. Problemet tror jeg kan være at mannen gruer seg for å komme hjem til sur og misfornøyd kone, og derfor velger å slappe av der han kan slappe av, og det er alle andre steder enn hjemme, som f.eks. på jobben.

Men det er jo han som gjør henne sur og misfornøyd

Hun får jo ikke slappet av

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser seg? Han er på jobbreise og tjener penger til husholdningen. Når han jobber mye så forventes det selvsagt at dama skal gjøre mer i hjemmet.

Hadde hun underholdt mannen så hadde han ønsket å være med henne. Det at hun savner han viser at det er han som underholder henne når de er sammen.

Ja men begge må jo bidra her. Han må hi henne mer avlastning så hun blir mindre sur og hun må til gjengjeld være mer der fir han. Priblenet er at ts mann forventer å få sex men gidder ikke å gjøre noe for å få det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo han som gjør henne sur og misfornøyd

Hun får jo ikke slappet av

Riktig. Det er jo han som gjør henne misfornøyd, kanskje fordi han ikke klarer å slappe av hjemme med misfornøyd dame.

 

Skal ting ordne seg er det to av dem som må gå helhjertet inn for det. Hun må slutte å mase og være misfornøyd, og han må dra hjem og ta i ett tak. Dette kan jo bli fint for han dersom dama klarer å få han til å tro at det er trygt å komme hjem, og at han ikke risikerer kjeft eller klaging.

 

Problemet er at i slike forhold så har det foregått såpass mye ukoselig at man ikke har noe ønske om å legge inn den innsatsen som skal til for å reparere.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt over hvordan enkelte her inne mener at kvinner skal stå til mennenes disposisjon. Herregud, vi lever i 2015 og ikke 1915. Kvinner bestemmer faktisk over sin egen kropp. Har de ikke lyst til å ha sex så kan ingen tvinge dem, og løsninger her er ikke å treffe andre kvinner. Jeg tipper at TS føler avsky for mannen etter at han var utro, for det finnes ikke noe kvalmere man kan gjøre i et forhold. Det kan ikke under noen omstendighet forsvares. Bare tull av menn må ha sex, det finnes faktisk verre ting her i verden enn et manglende sexliv (selv om det ikke virker sånn her på KG).



Anonymous poster hash: 32f02...61f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...