Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Nei, ikke så lenge han er utro. Utroskap er faktisk psykisk vold.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

 

TS kan for det her selv, hun lot sexen gå ut av forholdet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke å ta ansvar når man forsørger familien sin? :daane:

Så du synes det er helt greit at mannen din er utro , hvis du ikke stiller opp på hans premisser, siden han jobber og bidrar?

 

Vi har tydeligvis helt forskjellig syn på forhold. 

 

Hold deg singel , er mitt råd.

Anonymous poster hash: bda56...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en person i forholdet er i sølibat, skal ikke gå utover den andre parten. 

Gud så egoistisk og barnslig du er! Du er som en unge : får du kke "kakestykke" ditt, drar du et annet sted...Blir som barn i barnehagen når de ikke får viljen sin.

Anonymous poster hash: bda56...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en person i forholdet er i sølibat, skal ikke gå utover den andre parten. 

Men de har jo sex ca 1 gang i uken. Hvor mye skal han kreve da?

Anonymous poster hash: 32f02...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så du synes det er helt greit at mannen din er utro , hvis du ikke stiller opp på hans premisser, siden han jobber og bidrar?

 

Vi har tydeligvis helt forskjellig syn på forhold. 

 

Hold deg singel , er mitt råd.

Anonymous poster hash: bda56...a35

 

 

Hvis jeg hadde bedrevet sexnekt og fått ham til å føle at han maste og ikke ble sett av meg, dama si, så hadde jeg mye godt brakt utroskapen nedover eiga hode. For det er noe med det at man ser den man er ilag med som seksuelt vesen og ikke bare den som skal hjelpe en med regningene og ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gud så egoistisk og barnslig du er! Du er som en unge : får du kke "kakestykke" ditt, drar du et annet sted...Blir som barn i barnehagen når de ikke får viljen sin.

Anonymous poster hash: bda56...a35

 

 

Egoistisk og barnslig er det vel både TS og mannen som har vært her, de fortjener hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde bedrevet sexnekt og fått ham til å føle at han maste og ikke ble sett av meg, dama si, så hadde jeg mye godt brakt utroskapen nedover eiga hode. For det er noe med det at man ser den man er ilag med som seksuelt vesen og ikke bare den som skal hjelpe en med regningene og ungene.

Så du mener det er sexnekt å ha sex en gang i uka?

Anonymous poster hash: bda56...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kan for det her selv, hun lot sexen gå ut av forholdet sitt. 

"lot sexen gå ut av forholdet sitt"? Si meg, leser du ikke det ts har skrevet før du kommenterer?

 

De har sex EN GANG I UKA!

Anonymous poster hash: bda56...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så du mener det er sexnekt å ha sex en gang i uka?

Anonymous poster hash: bda56...a35

 

 

Når skjedde denne sexen lurer jeg på, hun har jo ellers bare klaget over at han aldri er hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gud så egoistisk og barnslig du er! Du er som en unge : får du kke "kakestykke" ditt, drar du et annet sted...Blir som barn i barnehagen når de ikke får viljen sin.

Anonymous poster hash: bda56...a35

 

Ja, tenkte akkurat på den metaforen. "Hvis jeg ikke får den bilen, så stjeler jeg den"

Anonymous poster hash: 32f02...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde bedrevet sexnekt og fått ham til å føle at han maste og ikke ble sett av meg, dama si, så hadde jeg mye godt brakt utroskapen nedover eiga hode. For det er noe med det at man ser den man er ilag med som seksuelt vesen og ikke bare den som skal hjelpe en med regningene og ungene.

Så du tror virkelig at sexlivet er på topp gjennom et helt ekteskap? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymous poster hash: 32f02...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så du tror virkelig at sexlivet er på topp gjennom et helt ekteskap? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

 

Hvor skrev jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være i et forhold handler mye om å ha tillit til et annet menneske. Mannen har brutt denne tilliten.

 

De hadde sex en gang i uka, men mannen stikker og er utro, og legger attpåtil skylda på ts...

 

Kom deg bort fra denne mannen ts!



Anonymous poster hash: bda56...a35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg det?

Er jo det du skriver hele tiden. At den som ikke har lyst på sex er grunnen til utroskap. Man kan ikke være utro bare fordi den andre parten ikke orker å ha sex i en periode. Og spesielt perioden med småbarn, full jobb osv er veldig slitsom. Da tenker man mest på å sove når man har anledning. Det som er så synd er jo at det er barnet det går utover, for å ta tilbake en mann som har vært utro er nesten en umulig oppgave. Og tilliten og respekten er brutt for alltid, og for ikke å snakke om å prøve å ha et sexliv med personen igjen.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er jo det du skriver hele tiden. At den som ikke har lyst på sex er grunnen til utroskap. Man kan ikke være utro bare fordi den andre parten ikke orker å ha sex i en periode. Og spesielt perioden med småbarn, full jobb osv er veldig slitsom. Da tenker man mest på å sove når man har anledning. Det som er så synd er jo at det er barnet det går utover, for å ta tilbake en mann som har vært utro er nesten en umulig oppgave. Og tilliten og respekten er brutt for alltid, og for ikke å snakke om å prøve å ha et sexliv med personen igjen.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

 

Det jeg skriver er at når man ikke ser partneren sin, så bør man ikke være overrasket over utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS og fyren har uansett en sjanse til å rydde opp i forholdet, vil de være sammen eller skal de gå hver til sitt. 

Han burde prøvd å rydde opp før han tok det steget!

 

Dessuten : å ha sex en gang i uka er ikke å nekte personen sex. Mange har ikke det engang i lange perioder f.eks pga barn, da det tar tid for kroppen ( og hodet ), å komme tilbake igjen. Dette burde mannen ha forståelse for. 

 

Å legge skylda på dama forteller og at dette er en fyr som tydeligvis bare ser egne behov og mangler selvinnsikt.

Anonymous poster hash: bda56...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skriver er at når man ikke ser partneren sin, så bør man ikke være overrasket over utroskap.

Altså, man er ikke stormende forelsket og amorøs år etter år i et ekteskap. Det går opp og ned, og i en dårlig periode er man gjerne mer mottakelig for andre - det er sant. Men fra å tenke på en ting, og til virkelig å gjøre det bør være en himmelvid forskjell. Det er han som har ødelagt familien, for det er han som var utro.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han burde prøvd å rydde opp før han tok det steget!

 

Dessuten : å ha sex en gang i uka er ikke å nekte personen sex. Mange har ikke det engang i lange perioder f.eks pga barn, da det tar tid for kroppen ( og hodet ), å komme tilbake igjen. Dette burde mannen ha forståelse for. 

 

Å legge skylda på dama forteller og at dette er en fyr som tydeligvis bare ser egne behov og mangler selvinnsikt.

Anonymous poster hash: bda56...a35

 

 

 

 

Altså, man er ikke stormende forelsket og amorøs år etter år i et ekteskap. Det går opp og ned, og i en dårlig periode er man gjerne mer mottakelig for andre - det er sant. Men fra å tenke på en ting, og til virkelig å gjøre det bør være en himmelvid forskjell. Det er han som har ødelagt familien, for det er han som var utro.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

 

Jeg tror ikke det er så enkelt som dere vil ha det til. Det her med årsak/virkning er ikke det når man har med mennesker å gjøre. For alt vi vet kan mannen ha prøvd å snakke med TS før utroskapen skjedde, men hun var den som ikke ville høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skriver er at når man ikke ser partneren sin, så bør man ikke være overrasket over utroskap.

Hvis han ikke hadde følt seg sett, hadde han burde tatt DET opp med henne, men han burde følt seg sett når de HAR/HADDE et sexliv! 

 

Å gå til det steget å være utro, er å gi opp forholdet. Man kan aldri forsvare utroskap. Han hadde andre valg!

 

En ting til : utroskap innebærer risiko, ikke bare for han og evt hun han er utro med, men hans partner, dvs ts i dette tilfellet, m.t.p kjønnsykdommer ( herpes, hpv, aids ...) og han kan bli far igjen, noe som også vil gå utover hans kone ( ts , som allerede har barn med han ), så utroskap er ALDRI en løsning, men en egoistisk destruktiv handling som kan få MANGE følger.

Anonymous poster hash: bda56...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...