Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette blir bare for dumt, du lager en tråd for å debattere og så angriper du debattantene dine, skikkelig modent...

Anonymous poster hash: d11a0...00e

Haha, saklig. Gå spis litt vannmelon med Hansson du :) Så kan dere diskutere hvordan dere skal innføre lokal valuta, fjerne oljebransjen og opprette "bærekraftige grønne jobber til 250.000 mennesker".. Hahahahaha

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, saklig. Gå spis litt vannmelon med Hansson du :) Så kan dere diskutere hvordan dere skal innføre lokal valuta, fjerne oljebransjen og opprette "bærekraftige grønne jobber til 250.000 mennesker".. Hahahahaha

Du er skikkelig usakelig ;)

Skrevet

Nei, det gjør de ikke nødvendigvis. Det ville jo vært temmelig usaklig. Man må se på faktiske forhold. 

MDG driver med virkelighetsfjern og utopisk politikk. Den bærer også sterkt preg av å ikke forstå hvordan ting fungerer.

....og dette kommer fra en liberalist????

Anonymous poster hash: e9057...479

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror debattanten lagde denne tråden bare for å ha det litt gøy, am i wrong? :)

Skrevet

Du er skikkelig usakelig ;)

Nei, jeg har forsøkt å holde meg saklig, men du vil jo ikke diskutere. Du evner jo ikke skrive mer enn en setning hvor du bare anklager andre for å være barnslige. Det er usaklig det! Du kunne forsøkt å angripe argumentene, men jeg forstår det er vanskelig. Man kan da ikke forsvare MDG sine politiske utspill med mindre man vil fremstå like tullete som de. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har forsøkt å holde meg saklig, men du vil jo ikke diskutere. Du evner jo ikke skrive mer enn en setning hvor du bare anklager andre for å være barnslige. Det er usaklig det! Du kunne forsøkt å angripe argumentene, men jeg forstår det er vanskelig. Man kan da ikke forsvare MDG sine politiske utspill med mindre man vil fremstå like tullete som de. 

Jeg kan diskutere så fort du slutter å kalle meg ting :)

Skrevet

Jeg kan diskutere så fort du slutter å kalle meg ting :)

Tullball, da hadde du gjort det for lenge siden. Jeg gir meg her. 

• Liker 2
Skrevet

Tullball, da hadde du gjort det for lenge siden. Jeg gir meg her.

Er det ikke litt rart at detteskjer i nesten all trådene dine?

Kan det tenkes at det er noe med måten du debatterer på?

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke litt rart at detteskjer i nesten all trådene dine?

Kan det tenkes at det er noe med måten du debatterer på?

Det skjer omtrent hver eneste gang noen feiler å forsvare den logiske bristen. Som i dette tilfellet er MDG sin økonomiske forståelse og konsekvens av politikken dems. 

Da blir det mye lettere å holde på sånn som du gjør her. Jeg forstår jo at det er fristende å spore av slik du gjør her. Du har jo ikke noe å komme med. 

• Liker 2
Skrevet

Med fare for å fornærme tilhengerne av dette tøysepartiet. Er dette et parti med verdens mest naive og blåøyde politikere? Hvor det er total mangel på kunnskap om hvordan verden fungerer. I videoen så er det jo en total mangel på virkelighetsforståelse..

Jeg kan ikke forstå at noen ønsker å stemme på noe sånt. Hadde partiet hatt en realistisk plan på ting så ville det jo kanskje hatt noe for seg, men dette er jo så fjernt at jeg nesten sleit med å se på! 

Noen som vet hvorfor hun ikke var så begeistret for å bygge ut vannkraften eller? Som påpekt så ville jo det vært den absolutt beste måten å få ren energi ut til folket. Var veldig stor motstand på det... Jeg forstod det ikke helt, men igjen, det er mye jeg ikke forstår med dette partiet.

Det var pinlig å høre på...

Enig med MPG om at miljø er en kjempeviktig sak, men de virker helt virkelighetsfjerne i forhold til hvordan miljøkamp løses politisk.

Skrevet

Det skjer omtrent hver eneste gang noen feiler å forsvare den logiske bristen. Som i dette tilfellet er MDG sin økonomiske forståelse og konsekvens av politikken dems. 

Da blir det mye lettere å holde på sånn som du gjør her. Jeg forstår jo at det er fristende å spore av slik du gjør her. Du har jo ikke noe å komme med.

Jeg bare registrerer at du er i din sedvanlige modus operandi, og at det som sedvanlig fører til at folk ikke gidder å ta i mot fornærmelsene dine. Dermed blir debatten personfokusert.

Hvor mange ganger har du egentlig skrevet "du har jo ikke noe å komme med" til folk her? Du slipper dem jo ikke en gang til før hersketeknikkene dine blomstrer.

Hvis du begynner med å ikke være nedlatende og frekk, så kanskje det blir litt enklere for deg.

Skrevet

Jeg bare registrerer at du er i din sedvanlige modus operandi, og at det som sedvanlig fører til at folk ikke gidder å ta i mot fornærmelsene dine. Dermed blir debatten personfokusert.

Hvor mange ganger har du egentlig skrevet "du har jo ikke noe å komme med" til folk her? Du slipper dem jo ikke en gang til før hersketeknikkene dine blomstrer.

Hvis du begynner med å ikke være nedlatende og frekk, så kanskje det blir litt enklere for deg.

Du kan igrunn bare pakke sakene dine med dette sprøytet ditt for min del. Om du evner å lese tråden, noe du tydeligvis ikke gjør så ser du at det ikke var jeg som begynte med dette fjaset. Jeg gidder jo ikke svare ordentlig til folk etter gjentatte forsøk når jeg bare får tøys i retur. 

Jeg forstår dette er vanskelig for deg å forstå. Så med mindre du skal slutte med denne avsporingen så foreslår jeg at du peller deg ut av tråden. Er slitsomt med sånne som deg som skal dreie fokuset vekk. 

Hva syns du om MDG sine forslag? Sunnmøredollar høres fint ut eller? 

• Liker 1
Skrevet

Du kan igrunn bare pakke sakene dine med dette sprøytet ditt for min del. Om du evner å lese tråden, noe du tydeligvis ikke gjør så ser du at det ikke var jeg som begynte med dette fjaset. Jeg gidder jo ikke svare ordentlig til folk etter gjentatte forsøk når jeg bare får tøys i retur. 

Jeg forstår dette er vanskelig for deg å forstå. Så med mindre du skal slutte med denne avsporingen så foreslår jeg at du peller deg ut av tråden. Er slitsomt med sånne som deg som skal dreie fokuset vekk. 

Sunnmøredollar? Hva for noe?

Skrevet

Sunnmøredollar? Hva for noe?

Les tråden og referansene som er gitt. Burde være førsteprioritet om du har tenkt å engasjere deg. 

• Liker 3
Skrevet

Du må tåle å høre det når du oppfører deg usaklig og ugreit.

Skrevet

Du må tåle å høre det når du oppfører deg usaklig og ugreit.

Jeg svarer bare idiotene som startet det hele :) Deg inkludert. Kan ikke forvente greie svar om man selv oppfører seg som en tulling. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg svarer bare idiotene som startet det hele :) Deg inkludert. Kan ikke forvente greie svar om man selv oppfører seg som en tulling.

Det virker som om du ikke ser hvordan du snakker til folk. Spør deg selv hvorfor vi kommer til denne fasen i alle trådene dine. Se gjerne gjennom hvordan du skriver til folk.

Skrevet

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jo helt utrolig at et parti som dette faktisk kan ha dobbelt så mange stemmer som Frp. Det viser jo hvor mye kunnskapsmangel det er blant folket også. 

Er ikke folket som er problemet. Det er kvinner som fra de var små har blitt satset for mye på, og fortalt at de skal og må utgjøre en forskjell i verden. Men i stedet for å skape økonomisk vekst og lære litt om verden de lever i, så får de ros og backing for å ta vare på dyrene, si at "alle er like mye verdt" og at det er fremtidsrettet å jobbe mot netthets og nettroll etc. Hvor mange menn stemmer MDG for eksempel?  Det må stille høyere krav til jenter og man må slutte å satse på deres læring på bekostning av guttenes Resultatet blir bare en masse naive, substansløse jenter som tror de utgjør en forskjell ved å være idealister, mens guttene blir demotivert og faller fra skolen fordi det satses mer på disse substansløse, søte jentene. 

Anonymous poster hash: dcfb3...bba

• Liker 3
Skrevet

Det virker som om du ikke ser hvordan du snakker til folk. Spør deg selv hvorfor vi kommer til denne fasen i alle trådene dine. Se gjerne gjennom hvordan du skriver til folk.

Om du ønsker å være min psykolog kan du starte egen tråd for formålet.

Har du synspunkter om temaet? Eller?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...