Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo noe forferdelig vas og kan kun komme i fra folk som ikke har peiling. Det er milevis av forskjell på dårlig cannabis i fra kriminelle bander og det som kan fremstilles hjemme eller av myndighetene. Hvor det er kvalitetskontroll osv osv. 

Ja helt sikkert. 

Men jeg har levd med dritten tett på meg i barndommen, og vet hvordan den type rusmidler ødelegger alt rundt den som bruker det. 

Kvalitetskontroll meg midt bak. If it looks like a turd, smells like a turd, and feels like a turd... Chances are it's a turd! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt sikkert. 

Men jeg har levd med dritten tett på meg i barndommen, og vet hvordan den type rusmidler ødelegger alt rundt den som bruker det. 

Kvalitetskontroll meg midt bak. If it looks like a turd, smells like a turd, and feels like a turd... Chances are it's a turd! 

Det er utover enhver tvil at cannabis kan komme i veldig mange forskjellige former. Tviler ikke på at du har opplevd mye dritt med rusmidler, det er det mange som har. Meg selv inkludert, vært nok av tragiske tilfeller i min familie. Selv rører jeg ikke slikt. 

Gjest Sunhands
Skrevet

Ja helt sikkert.

Jeg også, og nettopp derfor er jeg glad for at det endelig er et parti som ser på hva forskningen sier, i stedet for den evige moralismen. Narkotikapolitikken er feilslått.

Det er kjipt at denne saken ødelegger valgkampen gang på gang, men jeg håper MDG er prinsippfaste og beholder punktet.

Skrevet

Melonpartiet De Grønne.

Grønn utenpå

BLODRØD INNI!

Her er det kvinnfolk som for det meste lar seg lure og stemmer ut fra følelser, tydeligvis ute av stand til å tenke en selvstendig, logisk tanke.

At MDG er på vippen i Oslo, er en skandale, hva er det med folk? Vil dere skattes ihjel?? Har dere lyst til å pendle med FØTTENE fremover, samtidig som dere spiser gress og småstein?

Helt utrolig.......!

Anonymous poster hash: 596cb...91e
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...