Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja man blir litt oppgitt og kjenner at det rykker i tastefingeren, ingen tvil om det. Men når en Ebaydame under AB begynte å sammenligne oss med folk som ler av mennesker med downs syndrom kjenner jeg at det har nådd en grense. Det holder liksom ikke å ta oss for ting vi har gjort og sagt, det må i tillegg diktes opp noe nytt som de kan kjefte for.

Jeg lurer fremdeles på hvor alle disse bildene av Ebaydamer, pupper og kropper er delt. Jeg har ikke sett et eneste bilde eller at noen her har ledd rått av andres utseende, så jeg mistenker at dette også er en liten fjær som har blitt til en hel hønsegård der inne på gruppa. Spesielt blant ADMIN.

Det er dette folk tyr til når de slipper opp for argumentasjon. Da begynner de å bli temmelig usaklige og drar inn ting fra alle bauger og kanter. 

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at jeg støtter IS er direkte tragisk og ufint. Men naboen du lånte penger i forrige uke KAN være et IS medlem siden vi har dem her. OMG du støtter IS....  :klaske:  :klaske: 

DU vet ikke hvem som laget min fake MK veske, å det vet ikke jeg heller. Hvis jeg så en IS supporter stå å klaske et barn over rumpa fordi at han ikke jobbet raskt nok for penger til terror, så sier det seg vel selv at jeg IKKE! ville brukt pengene mine hos den selgeren, tvert imot så hadde jeg advart mot denne selgeren. Men det finnes da selgere (kinesere) som lager varer selv å selger i håp om litt ekstra penger i kassen til mat. Å kanskje er barna i familien med på å lage varene. Å det er IKKE å støtte IS, terror osv. 

Når du derimot SER meg bestille varer fra en selger som helt klart lar pengene gå til terror, DA kan du komme med slike uttalelser. 

Selgeren jeg kjøper fra som kanskje bare trenger litt ekstra i kassen for mat, han setter nok uendelig pris på slike som meg som vil kjøpe fra han.

Ja det finnes barnearbeidere med dårlige arbeidsforhold som produserer for at varene skal selges på ebay, men det gjelder ikke ALLE. Dere derimot drar ALLE ebay selgere med fake varer under en å samme kam. Også sitter dere selv her å sier at ebay jentene ikke må dra alle dere KG jenter under en å samme kam. makan  :balltre:

 

Skjære alle over én kam ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg har aldri sett en forum tråd med så mange aktive brukere på en gang, for noen dager siden så var det over 300 folk som leste her inne O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en forum tråd med så mange aktive brukere på en gang, for noen dager siden så var det over 300 folk som leste her inne O:

 

Og samtidig var det rundt 300 som skrev argsinte innlegg på Ebaygruppa på facebook. Tilfeldigheter? I think not! :ler:

Denne tråden burde havne på fremsiden av forumet så aktiv som den er! :danse:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner fasinerede er at det virker som både KG gjengen og Ebay gjengen er 2 forskjellige "menneske"raser,for begge sider omtaler seg selv som om de er det..meget sprøtt å stå utenfor å se dette. merker meg også at hvis noen forsvarer noen fra ebay,blir dem automatisk ulgesett,akkurat slik KG tråden klager på skjer i ebay trådene. Så hva er egentlig forskjellen på hva begge grupper driver med? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

hvem er det som går i  sånne truser da..bestemødre?! forføre gubben? haha. jaja.

Anonymous poster hash: 0cbf3...018

 

 

Jeg forstod det slik at det med å forføre gubben bare var en spøk fordi trusa er ikke sexy, men det ser bra ut med klær på.

Anonymous poster hash: d0501...633

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg forstod det slik at det med å forføre gubben bare var en spøk fordi trusa er ikke sexy, men det ser bra ut med klær på.

Anonymous poster hash: d0501...633

 

Dette er jo truser for barselkvinner/gravide kvinner. De er ikke ment å skulle forføre noen som helst  :danse:

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Det jeg finner fasinerede er at det virker som både KG gjengen og Ebay gjengen er 2 forskjellige "menneske"raser,for begge sider omtaler seg selv som om de er det..meget sprøtt å stå utenfor å se dette. merker meg også at hvis noen forsvarer noen fra ebay,blir dem automatisk ulgesett,akkurat slik KG tråden klager på skjer i ebay trådene. Så hva er egentlig forskjellen på hva begge grupper driver med?

Enig. Egentlig er det bare akkurat samme type mennesker, men de er i hver sin leir som de forsøker å forsvare. Ganske typisk kvinner, egentlig. ;) oh selv ser de ikke hvor like de er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt om IRONI???

Hun har jo tydeligvis bestilt dem.... 

Anonymous poster hash: 0cbf3...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Egentlig er det bare akkurat samme type mennesker, men de er i hver sin leir som de forsøker å forsvare. Ganske typisk kvinner, egentlig. ;) oh selv ser de ikke hvor like de er.

Nå er det ikke kvinnetyper vi diskuterer her inne. Vær snill og hold dere til trådens tema

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg har lest i denne tråden er det vel egentlig få komentarer som har holdt seg til trådens tema,så hvorfor ble min komentar så veldig utenfor ? fordi jeg mener det samme når det gjelder begge sider? At jeg observerer en gjeng Kvinner/damer som selv deler seg opp i 2 forskjellige "raser" og egentlig er verken den ene eller den andre værre eller bedre? Bortsett fra når jeg har lest det går på enkelt personer,da har det gått et skritt til værre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen ufyselige damer det er der inne! De er skikkelig stygg med en de mener er mindreårig i den trusetråden...

Anonymous poster hash: f2547...ea5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at jeg støtter IS er direkte tragisk og ufint. Men naboen du lånte penger i forrige uke KAN være et IS medlem siden vi har dem her. OMG du støtter IS.... :klaske::klaske:

DU vet ikke hvem som laget min fake MK veske, å det vet ikke jeg heller. Hvis jeg så en IS supporter stå å klaske et barn over rumpa fordi at han ikke jobbet raskt nok for penger til terror, så sier det seg vel selv at jeg IKKE! ville brukt pengene mine hos den selgeren, tvert imot så hadde jeg advart mot denne selgeren. Men det finnes da selgere (kinesere) som lager varer selv å selger i håp om litt ekstra penger i kassen til mat. Å kanskje er barna i familien med på å lage varene. Å det er IKKE å støtte IS, terror osv.

Når du derimot SER meg bestille varer fra en selger som helt klart lar pengene gå til terror, DA kan du komme med slike uttalelser.

Selgeren jeg kjøper fra som kanskje bare trenger litt ekstra i kassen for mat, han setter nok uendelig pris på slike som meg som vil kjøpe fra han.

Ja det finnes barnearbeidere med dårlige arbeidsforhold som produserer for at varene skal selges på ebay, men det gjelder ikke ALLE. Dere derimot drar ALLE ebay selgere med fake varer under en å samme kam. Også sitter dere selv her å sier at ebay jentene ikke må dra alle dere KG jenter under en å samme kam. makan :balltre:

Jeg stanger hodet hardt i veggen etter å ha lest det du skriver her. Du forstår ikke hvordan denne industrien fungerer. Ma kan sammenligne det med narkotikakriminaltet, kanskje du forstår det bedre da? Ebay selgeren du kjøper falske merkevesken av er mannen i gata som spør de som går fordi om de vil kjøpe noen få gram hasj. Bak han er det veldig mange ledd, jo lengre bak du kommer jo mere organisert er det.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...