Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle varene som finnes på Ebay er ikke fake eller sponset av terrorister (for å sette det på spissen). Mye av det som finnes der er bra saker. Det må da virkelig være mulig å skille klien fra hveten ved å tenke litt selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må vi til med læreren henne opp om produksjon, forhandlerledd, grossister, osv. Det kan bli mange sider med enda flere avsporinger! Så nei takk.... ;)

 

Og så må vi forklare at eBay er så mye mer enn bare kinaræl. Selv har jeg handlet mye krydder fra middelhavslandene, kakeformer fra usa, instrument, ekte designerklokke, håndsydde sko og så videre.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en sånn en og så kan jeg stå i dusjen og gni den mellom disse (også en hit blant medlemmene i gruppa):

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Bathroom-Adult-Shampoo-Breast-Shape-Soap-Dispenser-Bath-Shower-Gel-Foam-/141396530747

 

Warn: Please Don't use your mouth suck out shampoo or soap! It is harm to your health!

 

Hahah

Anonymous poster hash: 00d55...17f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Warn: Please Don't use your mouth suck out shampoo or soap! It is harm to your health!

 

Hahah

Anonymous poster hash: 00d55...17f

 

:fnise: 

Nå er det en penislampe som er de nye store der inne. Såpa var visst ikke nok gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: 

Nå er det en penislampe som er de nye store der inne. Såpa var visst ikke nok gitt

 

De tingene der hadde garantert blitt skuffefyll her. Aldri i verden om jeg ville driti så på leggen å ha det der fremme når det kom folk på besøk. Herregud så flaut :fnise:

 

Eller.... Dette kan faktisk skrives ned i tråden om ting som ikke kommer i mitt hus!

Sikkert morsomt til utdrikningslag for de som har dårlig fantasti, men inn i huset hadde det aldri i verden kommet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene der hadde garantert blitt skuffefyll her. Aldri i verden om jeg ville driti så på leggen å ha det der fremme når det kom folk på besøk. Herregud så flaut :fnise:

Eller.... Dette kan faktisk skrives ned i tråden om ting som ikke kommer i mitt hus!

Sikkert morsomt til utdrikningslag for de som har dårlig fantasti, men inn i huset hadde det aldri i verden kommet :P

Begynner nesten som det er i en heklegruppe jeg er medlem av. Der hekler de ølboksbeskyttelse med pupper til mennene, og peniser til damene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner nesten som det er i en heklegruppe jeg er medlem av. Der hekler de ølboksbeskyttelse med pupper til mennene, og peniser til damene :roll:

 

Å gud hjelpe meg...

Da foretrekker jeg bestemors heklearbeider altså.

Modernisering av en gammel kunst ved å gjøre noe ekstra moro ut av det er jeg helt for.

Men å dra det så langt som til å gjøre det til underbuksehumor er bare for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud hjelpe meg...

Da foretrekker jeg bestemors heklearbeider altså.

Modernisering av en gammel kunst ved å gjøre noe ekstra moro ut av det er jeg helt for.

Men å dra det så langt som til å gjøre det til underbuksehumor er bare for dumt...

Heldigvis går det i perioder (gjerne før jul) så resten av tiden så viser de bilder g oppskrifter på skikkelig hekleting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu en prippen gjeng dere skjønner jeg 



Anonymous poster hash: 0cbf3...018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og så må vi forklare at eBay er så mye mer enn bare kinaræl. Selv har jeg handlet mye krydder fra middelhavslandene, kakeformer fra usa, instrument, ekte designerklokke, håndsydde sko og så videre.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

 

Jeg også. Det gjelder bare å være en smule kritisk og gjøre litt bakgrunnsarbeid, så er man sån noenlunde trygg 

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tråden fortsette slik som den var ...

Begynner å bli slitsomt med denne avsporingen og diskusjonen.

=/

Enig

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu en prippen gjeng dere skjønner jeg

Anonymous poster hash: 0cbf3...018

Prippen gjeng fordi man ikke ser det store med såpedispensere formet som peniser og pupper? Og fordi man hadde skjemtes over å gi et inntrykk av at man er en svært enkel person som har glede og nytte av noe slikt?

Da er jeg prippen med glede! :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele denne tråden, og jeg har ledd godt. :ler:

 

Lite tips: Hvis noen ikke er medlem/er kastet ut av eBay-gruppa, og ønsker noe mer drama-underholdning fra FB, så kan jeg anbefale "Hundehjelpen.net"  :fnise:



Anonymous poster hash: 38dbf...b19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nå har jeg lest hele denne tråden, og jeg har ledd godt. :ler:

 

Lite tips: Hvis noen ikke er medlem/er kastet ut av eBay-gruppa, og ønsker noe mer drama-underholdning fra FB, så kan jeg anbefale "Hundehjelpen.net"  :fnise:

Anonymous poster hash: 38dbf...b19

 

Har vært medlem der, men tok heldigvis til vettet og meldte meg ut.

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen penis-sugerør liggende som jeg liksom aldri har funnet riktig anledning til, kanskje jeg skulle legge dem ut på Ebay? Mye mulig det hadde slått an.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen penis-sugerør liggende som jeg liksom aldri har funnet riktig anledning til, kanskje jeg skulle legge dem ut på Ebay? Mye mulig det hadde slått an.

 

Husk å posere i undertøyet når du tar bilde av det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk å posere i undertøyet når du tar bilde av det! 

 

Absolutt! Kanskje jeg kan sånn helt tilfeldig holde dem mellom puppene og lage litt duckface? Tror det kommer til å slå skikkelig an! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jaggu en prippen gjeng dere skjønner jeg 

Anonymous poster hash: 0cbf3...018

 

Dette er for meg et stooort kompliment :) :) 

 

Jeg vil virkelig ikke bli sett på som harry, trashy og vulgær.

 

Prippen jeg, ja takk!!

Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den der....reagerte mer på at hun skulle vise frem solbrillene sine, men du fikk bare se ett brilleglass - resten var trutmunn, pupp og lår....opp ned :P

pupp og lår? hvor ser du det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drama Queen

 

Dette er for meg et stooort kompliment :) :)

 

Jeg vil virkelig ikke bli sett på som harry, trashy og vulgær.

 

Prippen jeg, ja takk!!

Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0

 

Så teit du er! Trashy is the new classy! 

Denne skal jeg gå med den dagen jeg gifter meg. Samtidig skal jeg ha en bukett med blinkende dildoer! 

http://www.ebay.com/itm/Slutty-yet-Elegant-Jumper-Style-Lace-Mesh-Gown-w-Boy-Short-Rhinestone-Accent-/252061652273?hash=item3ab00b9531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...