Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi som ønsker en granskning av barnevernet og eBay for jenter / kvinner er nok mine favoritter når det kommer til facebook

 

eBay-gruppa er jo full av folk som tror de er på en liten syforening, og ikke forstår at de deler vibratorbruk, bikinibilder og lignende med 30 000 mennesker... Og siste nå var da admin la ut lenker til motehus.no som hun ville tjene på når folk handlet, og fremsto som om hun bare var grei. Underholdningsverdien er meget god da.



Anonymous poster hash: da7e3...28a

 

Tråden er splittet ut fra Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?

 
Tekola, admin.

Endret av Tekola
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi som ønsker en granskning av barnevernet og eBay for jenter / kvinner er nok mine favoritter når det kommer til facebook eBay-gruppa er jo full av folk som tror de er på en liten syforening, og ikke forstår at de deler vibratorbruk, bikinibilder og lignende med 30 000 mennesker... Og siste nå var da admin la ut lenker til motehus.no som hun ville tjene på når folk handlet, og fremsto som om hun bare var grei. Underholdningsverdien er meget god da. Anonymous poster hash: da7e3...28a

Ja den ebay gruppa er jeg sletta og blokkert fra Hehe :-P

Men hvordan kan hun tjene penger på at folk handler på ebay? Det var hun jeg nevnte tidligere i tråden som ville ha Forever Living forhandlere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ebay gruppa er jeg sletta og blokkert fra Hehe :-P

Men hvordan kan hun tjene penger på at folk handler på ebay? Det var hun jeg nevnte tidligere i tråden som ville ha Forever Living forhandlere ;)

 

Ikke eBay, men motehus.no, en nettside som "plutselig" var tillatt. Alle lenkene hun la ut om motehus.no startet med tracking.adviralmedia, typisk for bloggere som legger ut lenker slik at de tjener penger når leserne handler. Det forklarer jo hvordan hun har råd til all den meningsløse eBay-handlingen.

 

I det siste har det jo tatt helt av der inne med dildokjøp og bruk. En del utleverer jo alt med sine 31 000 nærmeste venner, og de som kritiserer eller minner om nettvett blir kastet ut. Og etter det offentliggjør de at de har kastet ut vedkommende. Skikkelig popcornsteming :)

Anonymous poster hash: da7e3...28a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel sikkert informert når jeg ble kastet ut også når jeg tenker meg om.

Men noe må de jo fylle dagene sine med. Sånn utenom trangt (for smått) undertøy, dildoer, og rekruttering av forhandlere/annonsører :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel sikkert informert når jeg ble kastet ut også når jeg tenker meg om.

Men noe må de jo fylle dagene sine med. Sånn utenom trangt (for smått) undertøy, dildoer, og rekruttering av forhandlere/annonsører :P

 

Ja, det ble garantert informert om, og oppfulgt av kommentarer som "flinke ADMIN, godt å slippe drama" ;)

 

Du glemte å ta med Suck it sprayen, den kommer også opp med jevne mellomrom.

Anonymous poster hash: da7e3...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ble garantert informert om, og oppfulgt av kommentarer som "flinke ADMIN, godt å slippe drama" ;) Du glemte å ta med Suck it sprayen, den kommer også opp med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: da7e3...28a

Har ikke fått med meg den. Var bare medlem en ukes tid før jeg protesterte og ble kasta ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke eBay, men motehus.no, en nettside som "plutselig" var tillatt. Alle lenkene hun la ut om motehus.no startet med tracking.adviralmedia, typisk for bloggere som legger ut lenker slik at de tjener penger når leserne handler. Det forklarer jo hvordan hun har råd til all den meningsløse eBay-handlingen.

 

I det siste har det jo tatt helt av der inne med dildokjøp og bruk. En del utleverer jo alt med sine 31 000 nærmeste venner, og de som kritiserer eller minner om nettvett blir kastet ut. Og etter det offentliggjør de at de har kastet ut vedkommende. Skikkelig popcornsteming :)

Anonymous poster hash: da7e3...28a

 

Er med i den gruppen selv, og den er komisk. Den klassiske greien når noen sier at "heyyy, det er kanskje ikke så lurt å kjøpe en sånn eple-mater til ungen din fra Kina", så er det normale svaret enten "du har ikke noe med hva hun gjør med ungen sin", eller "hallo, nesten alt i Norge er jo made in China uansett, så hva er problemet...?".

 

Samme greien skjer når noen kjøper noe litt utrygt til seg selv, f.eks maskaraprodukter noen har laget hjemme på kjøkkenet sitt; "ja, det er farlig å leve..." "dør jo av alt ja". "YOLO". 

Anonymous poster hash: 1aabe...81b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i den gruppen selv, og den er komisk. Den klassiske greien når noen sier at "heyyy, det er kanskje ikke så lurt å kjøpe en sånn eple-mater til ungen din fra Kina", så er det normale svaret enten "du har ikke noe med hva hun gjør med ungen sin", eller "hallo, nesten alt i Norge er jo made in China uansett, så hva er problemet...?".

Samme greien skjer når noen kjøper noe litt utrygt til seg selv, f.eks maskaraprodukter noen har laget hjemme på kjøkkenet sitt; "ja, det er farlig å leve..." "dør jo av alt ja". "YOLO".

Anonymous poster hash: 1aabe...81b

Men menskopp, det er livsfarlig å kjøpe på ebay :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble garantert informert om, og oppfulgt av kommentarer som "flinke ADMIN, godt å slippe drama" ;)

Du glemte å ta med Suck it sprayen, den kommer også opp med jevne mellomrom.

Anonymous poster hash: da7e3...28a

For litt siden var det ei som etterlyste denne, og andre kommentaren var fra et eldre familiemedlem. Noe slikt som "Trenger du slikt du da? Du må ikke bruke det, ***** blir bekymra for deg vet du!"

Beklager, men :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suck it spray? Hva i huleste er det?

Den skal visst bedøve brekningsrefleksen i halsen, sånn at man kan, ja altså, suck it, uten å brekke seg. Eller no' sånnt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal visst bedøve brekningsrefleksen i halsen, sånn at man kan, ja altså, suck it, uten å brekke seg. Eller no' sånnt.

Da får man la være å stikke den så langt inn i munn da, haha

Goshjameg så mye idiotisk :ler:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får man la være å stikke den så langt inn i munn da, haha

Goshjameg så mye idiotisk :ler:

 

Neineinei, den må jo langt ned i halsen for dem som faktisk vil tilfredsstille typen sin i følge de i den gruppa. Og de som ikke vil det er pripne og lever i middelalderen :)

Anonymous poster hash: da7e3...28a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal visst bedøve brekningsrefleksen i halsen, sånn at man kan, ja altså, suck it, uten å brekke seg. Eller no' sånnt.

Den er også populær å bruke i rumpen, har jeg sett mange der inne tipse hverandre om...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ebaygruppa er oversharing på høyeste plan. Folk tenker ikke over at hvemsomhelst kan finne på å være medlem der.

Jeg kom selv over noe småintim info om noen jeg kjenner via jobb. Det var overhode ikke det verste jeg har sett altså.

Folk deler videoer av vibrerende dildoer, og bilder av hele samlinga av leketøy. Gruppa har 30.000 medlemmer og plutselig noe sett det, som man kanskje ikke ønsker egentlig skulle se. De som jobber i barnehagen til ungene dine. Eller tanta di, eller datteren til sjefen din. En ting er å være åpen om seksualiteten sin, men litt vern om privatlivet burde man beholde.

Endret av fruBeist
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, hvilken gruppe var dette igjen? Ebay for kvinner?

Dette er jo en morbid underholdning man bare ikke kan kjøre forbi :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hvilken gruppe var dette igjen? Ebay for kvinner?

Dette er jo en morbid underholdning man bare ikke kan kjøre forbi :ler:

Gruppa heter vel ebay for kvinner/jenter.

God underholdning ja. Masse drama til tider. Krise hvis noen skulle finne på å kritisere falske merkevarer. Da risikerer du å bli kasta på hode og ræva ut av gruppa.

Endret av fruBeist
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppa heter vel ebay for kvinner/jenter.

God underholdning ja. Masse drama til tider. Krise hvis noen skulle finne på å kritisere falske merkevarer. Da risikerer du å bli kasta på hode og ræva ut av gruppa.

Handler aldri på ebay og kan lett bare sitte og holde kjeft for å bli underholdt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler aldri på ebay og kan lett bare sitte og holde kjeft for å bli underholdt :fnise:

Du er i så fall sikkert ikke den eneste :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...