Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men de er for sarte til å tillate at noen kritiserer masseforbruket deres av søppel :fnise:

I går måtte en ADMIN (ja, i CAPS LOCK) komme med pekefingeren fordi det var ei som delte et bilde, og ikke hadde link til det hun hadde kjøpt. :popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går måtte en ADMIN (ja, i CAPS LOCK) komme med pekefingeren fordi det var ei som delte et bilde, og ikke hadde link til det hun hadde kjøpt. :popcorn:

 

Oh, the drama! 

 

I det minste har den gruppa der gjort meg mer obs på mitt eget eBay-forbruk...i den forstand at jeg føler meg unormal som ikke ønsker meg minion-tannkremdispenser, falsk Marc Jacobsveske, analkuler eller topper med feilstavede designernavn.

 

Jeg har kjøpt klær fra eBay selv, men jeg blir spesielt dårlig når jeg ser folk som ønsker falske merkevarer - spesielt Toms (sko), siden de donerer ett par sko til fattige for hvert (ekte) par som blir solgt. 

 

Jeg går ikke på eBay for å kjøpe ræl, men bruker det for å se om det er noe jeg liker som jeg ikke finner i butikker her. Når man får kjøpt en ballkjole til 25 kr grøsser jeg ved tanken på lønna til de som faktisk lager denne kjolen...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, the drama!

I det minste har den gruppa der gjort meg mer obs på mitt eget eBay-forbruk...i den forstand at jeg føler meg unormal som ikke ønsker meg minion-tannkremdispenser, falsk Marc Jacobsveske, analkuler eller topper med feilstavede designernavn.

Jeg har kjøpt klær fra eBay selv, men jeg blir spesielt dårlig når jeg ser folk som ønsker falske merkevarer - spesielt Toms (sko), siden de donerer ett par sko til fattige for hvert (ekte) par som blir solgt.

Jeg går ikke på eBay for å kjøpe ræl, men bruker det for å se om det er noe jeg liker som jeg ikke finner i butikker her. Når man får kjøpt en ballkjole til 25 kr grøsser jeg ved tanken på lønna til de som faktisk lager denne kjolen...

Det med falske Toms er jo ganske betenkelig. Det er nå en ting å like skoene. Det går da an å få tak i tilsvarende, uten at det skal være falsk merke. Men når folk spør etter falske, for så å poengterte at det MÅ stå Toms på de, da dør jeg litt innvendig.

For en stund siden var det ei som la ut et bilde av et par hvor det var litt limrester på hælen. Hun hadde vel betalt en liten hundrelapp for paret, og lurte på om hun skulle klage til selger. Blant andre jeg sa at hun skulle la det være, man får det man betaler for. Da var det ikke måte på hvordan hun hisset seg opp. Jeg forventer at det jeg kjøper er skikkelig, uansett hvor lite jeg betaler for det!!!!! Klager ingen fortsetter jo bare selgeren å levere dårlige varer!!!!

Hva skal man egentlig si til sånnt? Nå fikk ikke jeg fulgt tråden mer enn et par svar, før jeg var uten nett en stund og alt ble sletta. Det blir dårlig stemning må vite, om noen er uenig og kritiserer falske merkevarer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, jeg har shoppet min andel på ebay opp igjennom jeg også, men har aldri (bevist iallefall) kjøpt falske merkevarer. Og spes TOMS syntes jeg det er ekstra ille å skulle kjøpe falske av siden de støtter en god sak. Jeg fatter ikke hvorfor det er superstas å gå rundt med en falsk michael kors eller chanell veske når det finnes en million flotte vesker til en brøkdel av prisen av de ekse som faktisk også er ekte. Hvorfor ønsker man å støtte en shady industri?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare melde meg inn i den Ebay-gruppa. "Hei, er det noen her som har kjøpt donger på ebay..."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare melde meg inn i den Ebay-gruppa. "Hei, er det noen her som har kjøpt donger på ebay..."

 

"Åja, trenger du hele eller prepuncha? Det synes ikke på de som er puncha altså, mannen har ikke merket noe (enda)  :fnise: "

Anonymous poster hash: 8f735...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh jeg blir faktisk litt provosert over folk i den gruppa. At folk rett og slett er så stolte over å ha kjøpt fake produkter! Hvorfor MÅ det stå Michael Kors på veska til 50 kroner i ræva kvalitet???

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh jeg blir faktisk litt provosert over folk i den gruppa. At folk rett og slett er så stolte over å ha kjøpt fake produkter! Hvorfor MÅ det stå Michael Kors på veska til 50 kroner i ræva kvalitet???

 

Synes det er litt morsomt at de som vil fremstå mest "classy" kjøper falsk Marc Jacobs-veske, sandaler med "Chanel"-logo, t-skjorter med gigantisk trykk a la  "BALLENCIGAGA" (Balenciaga)." og store gensere med flaske logoer av Gucci, LV, Prada etc.

 

De samme kjøper "morsomme" t-skjorter med "morsomme" trykk a la penis, banneord, "I am a woman, not a girl - RESPECT ME!".

 

Mulig jeg støter noen her altså, men synes det blir litt...selvmotsigende? :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åja, trenger du hele eller prepuncha? Det synes ikke på de som er puncha altså, mannen har ikke merket noe (enda) :fnise: "

Anonymous poster hash: 8f735...828

Prepuncha? Som i at det er hull på kondomene?? For å lure seg til å bli gravid? Fysj

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt morsomt at de som vil fremstå mest "classy" kjøper falsk Marc Jacobs-veske, sandaler med "Chanel"-logo, t-skjorter med gigantisk trykk a la  "BALLENCIGAGA" (Balenciaga)." og store gensere med flaske logoer av Gucci, LV, Prada etc.

 

De samme kjøper "morsomme" t-skjorter med "morsomme" trykk a la penis, banneord, "I am a woman, not a girl - RESPECT ME!".

 

Mulig jeg støter noen her altså, men synes det blir litt...selvmotsigende? :P

 

Veldig.............

 

For det første.... Hvorfor ØNSKER man å støtte en shady industri? For det andre... De som kan dette ser forskjellen. Hvorfor ønsker man å gå med en falsk merkevare? Det finnes MASSE flotte vesker der ute som er mye billigere enn MK og MJ....

 

Prepuncha? Som i at det er hull på kondomene?? For å lure seg til å bli gravid? Fysj

 

Hø? Håper ikke det finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Prepuncha? Som i at det er hull på kondomene?? For å lure seg til å bli gravid? Fysj

:sjokk:

Skjønte ikke hva prepuncha betydde, men nå innser jeg jo hva det er. Finnes det kvinner som gjør slikt mot mennene sine?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Skjønte ikke hva prepuncha betydde, men nå innser jeg jo hva det er. Finnes det kvinner som gjør slikt mot mennene sine?

 

Absolutt.

 

Jobbet med ei som hadde fått 3 barn på den "naturlige" måten - ved å bytte ut p-pillene med sukkerpiller slik at mannen skulle tro det var uhell. Finnes de, finnes de som kjøper "prepuncha" kondomer og.

 

Det er forøvrig også et marked for positive graviditetstester har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt.

Jobbet med ei som hadde fått 3 barn på den "naturlige" måten - ved å bytte ut p-pillene med sukkerpiller slik at mannen skulle tro det var uhell. Finnes de, finnes de som kjøper "prepuncha" kondomer og.

Det er forøvrig også et marked for positive graviditetstester har jeg hørt...

Positive tester? Hvordan funker dette ? Hehe mulig dette er innlysende, men man blir jo ikke gravid selv om man kjøper en falsk positiv test.

Anonymous poster hash: 15978...4a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positive tester? Hvordan funker dette ? Hehe mulig dette er innlysende, men man blir jo ikke gravid selv om man kjøper en falsk positiv test.

Anonymous poster hash: 15978...4a4

Kanskje de bruker testen for å få oppmerksomhet, og når det er tid for at magen skal begynne å vise "mister" de barnet i spontanabort. Så velter de seg i trøst og medfølelse fra omgivelsene.

Anonymous poster hash: 7a65f...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de bruker testen for å få oppmerksomhet, og når det er tid for at magen skal begynne å vise "mister" de barnet i spontanabort. Så velter de seg i trøst og medfølelse fra omgivelsene.

Anonymous poster hash: 7a65f...cfa

Åja, det tenkte jeg ikke på :-p dette er så fjernt for meg så vanskelig for meg å forstå at noen kan finne på noe sånt.

Anonymous poster hash: 15978...4a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 

 

Hø? Håper ikke det finnes?

Altså, jeg vet ikke. Men når hun skulle velge mellom "hele" og "prepuncha" høres det logisk ut. 

Eller hva annet skal det bety? :vetikke:  Det er jo selfølgelig helt krise uansett.

 

:sjokk:

Skjønte ikke hva prepuncha betydde, men nå innser jeg jo hva det er. Finnes det kvinner som gjør slikt mot mennene sine?

Håper jeg tar feil, men redd jeg har rett.

 

Absolutt.

 

Jobbet med ei som hadde fått 3 barn på den "naturlige" måten - ved å bytte ut p-pillene med sukkerpiller slik at mannen skulle tro det var uhell. Finnes de, finnes de som kjøper "prepuncha" kondomer og.

 

Det er forøvrig også et marked for positive graviditetstester har jeg hørt...

Sjuke mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo bare insane ut, men det forundrer meg virkelig ikke..... Dessverre...

 

Skulle jeg bli uplanlagt gravid så HÅPER jeg at kjæresten min tror på meg, og at han ikke tror at jeg er en av de wierdoene som planlegger slikt. Dersom han tror det så tror jeg faktisk ikke jeg kan klandre han når man leser om så mange sjuke kvinnemennesker det finnes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte Google prepunched condoms. Fant ikke så mye av det, men det var noe som het prepunched paper, noe jeg syntes hørtes ut som perforert papir.
Så ja, det er visst kondomer med hull i...

 

Edit: Tenkte feil når jeg skrev. Mente selvfølgelig papir med hull i :ler: Som i til ringpermer :P

Endret av daemonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev prepuncha, som en spøk fordi det virker som damene der inne finner absolutt alle mulige rare ting på ebay :P Prepuncha er et ord man bruker om esigaretter, for de cartomizerne som har forhåndsstukket hull i seg.  :fnise: (Beklager at jeg ikke forklarte også!)



Anonymous poster hash: 8f735...828
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...