Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommentaren etter at du ble sletta: "Enda et medlem blokkert fra denne gruppen etter unødige kommentarer om hvor dårlige vi admin er. Ser veldig gjerne at vi slipper slike kommentarer i fremtiden. Og dere som advarer og snakker stygt om produktet la det ligge, vi vet. Eneste det ble spurt om var link ikke skremmende historier om hvor lamme vi kan bli. | ADMIN"

:o

Anonymous poster hash: 2622c...168

:skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men menskopp, det er livsfarlig å kjøpe på ebay :fnise:

 

Uff jeg ville ikke kjøpt dildo på ebay. Kjøpte en vibrator/minidildo der en gang og pakken var brutt og det var noe størknet merker på vibratoren!

Ang mens kopp og dildoer generelt, så er det gift i mye plast og gummi materialer som ikke er lov i europa pga helsefarene og giftmengden men som er lov i kina. Så kjøp ihvertfall fra europeisk selger ikke kinesisk med sånne ting man skal putte inn i kroppen enten nedentil eller oventil!

Anonymous poster hash: 9a36d...311

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det er diskusjon om fake merkevesker, jeg skjønner ikke at folk vil gå med sånne vesker :S. Når jeg var yngre hadde vi fake puma gymbagger, var greit når jeg var 12, men kunne ALDRI brukt fake merker nå :S 

kjøper jeg vesker i syden, eller på ebay, så skal det være uten merke!



Anonymous poster hash: 82361...39c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg ville ikke kjøpt dildo på ebay. Kjøpte en vibrator/minidildo der en gang og pakken var brutt og det var noe størknet merker på vibratoren!Ang mens kopp og dildoer generelt, så er det gift i mye plast og gummi materialer som ikke er lov i europa pga helsefarene og giftmengden men som er lov i kina. Så kjøp ihvertfall fra europeisk selger ikke kinesisk med sånne ting man skal putte inn i kroppen enten nedentil eller oventil! Anonymous poster hash: 9a36d...311

Men kineserne overlever så da kan jo ikke disse tingene være noe skadelig... Evt så skal de jo bare bruke det litt...

Kort sagt morro, har selv handlet mye på ebay, men en av disse gruppene fikk meg til å skjerpe meg og bare kjøpe ting jeg viste jeg ville ha fra England, USA etc. Men som regel handler jeg i Norge, etter at min favoritt hobbybutikk la ned her i byen pga konkurransen fra nett så innså jeg hvor kjekt det er å ha en fysisk butikk som yter det lille ekstra...

Og angående fakevarer.... Jeg forstår nå etter noen ukers medlemskap hvorfor Michael Kors har fullt sånn i kurs...

Anonymous poster hash: 322a6...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Selfridge

For litt siden var det ei som etterlyste denne, og andre kommentaren var fra et eldre familiemedlem. Noe slikt som "Trenger du slikt du da? Du må ikke bruke det, ***** blir bekymra for deg vet du!"

Beklager, men :hoho:

:fnise: 

Jeg så at ei jeg jobber med hadde kommentert ett innlegg "men kjære deg, du skal vel ikke bedøve svelget ditt? Det kan være farlig jenta mi, er bekymret for deg vet du. Hvorfor skal du det?" da en jente etterlyste den der suck-it-sprayen.(En spray som bedøver svelget under blowjobs) 

Da svarte hun "Nei tante, jeg vet ikke helt hva det er, jeg skulle bare vise den til en veninne :)

Right.  :skratte:

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt flau jeg. :fnise:
Ei jente postet et innlegg om en vibrator hun hadde mottatt. Så er det haugevis av kommentarer som dukker opp. Noen av de er:

"Skulle aldri gått på ebay og søkt på sånne morosaker... blir ikke igjen mye av neste lønn ser jeg og tipper jeg og samboer må ha en barnefri helg ;D;D;D"

"Den magic wand har jeg også. Den er så kraftig at jeg bruker den utenpå dyna. Haha!"

"ja den massere klittn min utmerket "




Altså hallo? Og dette skriver de under fult navn. Jeg hadde aldri gjort det for å si det sånn. Tenk alle som kan se det.
 



Anonymous poster hash: d9944...707
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg så at ei jeg jobber med hadde kommentert ett innlegg "men kjære deg, du skal vel ikke bedøve svelget ditt? Det kan være farlig jenta mi, er bekymret for deg vet du. Hvorfor skal du det?" da en jente etterlyste den der suck-it-sprayen.(En spray som bedøver svelget under blowjobs)

Da svarte hun "Nei tante, jeg vet ikke helt hva det er, jeg skulle bare vise den til en veninne :) "

Right. :skratte:

Herregud, jeg dør av skal på dems vegne!

Har meldt meg inn jeg og, så jeg får sett på galskapen!

Jeg kjøper endel på ebay altså, der finnes mye billig ting og tang (for eksempel syutstyr osv), spesielt etter at jeg oppdaget Koreansk Kosmetikk, men jeg hadde aaaldri skrevet det under fullt navn om jeg kjøpte sånne ting

Endret av Pottah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Herregud, jeg dør av skal på dems vegne!

Har meldt meg inn jeg og, så jeg får sett på galskapen!

Jeg kjøper endel på ebay altså, der finnes mye billig ting og tang (for eksempel syutstyr osv), spesielt etter at jeg oppdaget Koreansk Kosmetikk, men jeg hadde aaaldri skrevet det under fullt navn om jeg kjøpte sånne ting

Ja, det står så mye galt der at jeg får bakoversveis. 

Nei ikke sant, å skrive at du skal kose deg i kveld og legge ut bilder av vibratoren du nettopp har kjøpt eller en butplug med teksten "Nå blir det noe på mannen i kveld!" er jo bra drøyt. Hele slekta kan jo være medlem i den gruppa. Jeeeesus. Jaja, god underholdning for oss andre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg er meget frisinnet og åpen når det kommer til sex, og er en type person som prøver det meste minst en gang i løpet av livet, men aldri i verden om jeg hadde skrevet noe slikt i en gruppe med så mange medlemmer (ikke engang om det hadde vært få medlemmer)

Jeg holder mitt sexliv privat og deler det kun med andre sexpartnere, ikke alle andre utenfor

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt flau jeg. :fnise:

Ei jente postet et innlegg om en vibrator hun hadde mottatt. Så er det haugevis av kommentarer som dukker opp. Noen av de er:

"Skulle aldri gått på ebay og søkt på sånne morosaker... blir ikke igjen mye av neste lønn ser jeg og tipper jeg og samboer må ha en barnefri helg ;D;D;D"

"Den magic wand har jeg også. Den er så kraftig at jeg bruker den utenpå dyna. Haha!"

"ja den massere klittn min utmerket "

Altså hallo? Og dette skriver de under fult navn. Jeg hadde aldri gjort det for å si det sånn. Tenk alle som kan se det.

Anonymous poster hash: d9944...707

Å herlighet!!! Kjenner jeg blir flau på deres vegne jeg og!! Og etter å ha fulgt med de siste ukene tror jeg ikke noen kan minne dem på litt sunn fornuft og nettvett, for da blir man blokkert og ansett for å være prippen og kranglete!!!!

Anonymous poster hash: bd7ca...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, holdt på å dette ut av sofaen i latter, da jeg så innlegget til hun som hadde kjøpt kjole i str xxxl, men nesten ikke dekket magen en gang :ler:

Endret av Fotballflue
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme med et innlegg om en hårfarge

"Slik ble fargen" også ser man bilde av to enorme bryster og noen cm med hår :roll:

 

Kanskje de har prøvd å farge brysthårene sine? :fnise:

Hjelpes, den gruppa der tror jeg sannelig at jeg må melde meg inn i bare for underholdningens skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang den suck-it sprayen så synes jeg det er direkte skremmende når ADMIN kjefter, smeller og blokkerer folk som advarer mot den... det er flere helsepersonell som har advart mot stoffene som er i den og at det kan føre til lammelser og dermed risiko for kvelning, men da blir kommentarene slettet og de blir truet med blokkering. De vil jo bare ha koselige og fine kommentarer må vite...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ei der har kjøpt blondekjole som hun syntes var enda finere i virkeligheten enn på bilde og passet perfekt. Velvel, til tross for at hun har en helt normal kropp så ikke kjolen verken veldig perfekt ut eller finere enn bildet på Ebay. Tror det er greit å være litt skeptisk til omtaler av klesplagg fra Ebay som "enda finere i virkeligheten enn på bildet". Jeg kan ikke si meg helt enig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke helt, er det lov å lage fake produkter med logoer til merkevarer? Sånn som alle Michael Kors veskene og chanelprodukter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir helt flau jeg. :fnise:

Ei jente postet et innlegg om en vibrator hun hadde mottatt. Så er det haugevis av kommentarer som dukker opp. Noen av de er:

"Skulle aldri gått på ebay og søkt på sånne morosaker... blir ikke igjen mye av neste lønn ser jeg og tipper jeg og samboer må ha en barnefri helg ;D;D;D"

"Den magic wand har jeg også. Den er så kraftig at jeg bruker den utenpå dyna. Haha!"

"ja den massere klittn min utmerket "

Altså hallo? Og dette skriver de under fult navn. Jeg hadde aldri gjort det for å si det sånn. Tenk alle som kan se det.

 

Anonymous poster hash: d9944...707

 

 

Og allikevel er der folk på KG som tror stemningen hadde vært bedre om folk ikke kunne bruk AB funksjonen. Den gang ei

Anonymous poster hash: cfa32...8d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt, er det lov å lage fake produkter med logoer til merkevarer? Sånn som alle Michael Kors veskene og chanelprodukter

Nei det er ulovlig.

Det er faktisk flere som har blitt bøtelagt på vei hjem fra ferie når det har blitt funnet falske produkter (f.eks. Rayban solbriller). Leste en avisartikkel om det, tror det var nrk, men husker ikke.

Så ganske skremmende at Admin i gruppen oppfordrer til å handle imot loven, og konsekvent sletter kommentarer som påpeker at det er ulovlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, holdt på å dette ut av sofaen i latter, da jeg så innlegget til hun som hadde kjøpt kjole i str xxxl, men nesten ikke dekket magen en gang :ler:

 

Den var litt morsom da :)

Anonymous poster hash: bd7ca...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...