Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte godt de fake rosene. Selges det lignende på butikker?

Prøv plantasjen, de hadde masse fine falske blomster sist jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man blir medlem i gruppen, kan mine facebook-venner se at jeg er medlem da? Kommer det opp så alle ser liksom?

 

For jeg synes helt ærlig det er litt flaut å være medlem av en slik gruppe, men det høres jo ut som goooood underholdning!



Anonymous poster hash: 04800...afe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

v"ar på nippen til å prøve den om lørd, men etter to flasker vin og en flaske smirnoff, så var jeg så bedøvd att jeg sleit med å få sprayet på riktig sted tror det var like greit, hadde vel svelget tunge å alt som var vel uff ikke brafinansminister sto egentlig og bare små trippet å ventet og støttet seg til bordplata og veggen. Himmel å havdere skulle bare sett finansministeren dere!!!!! Herregud han så ut som den skuffa golden retriveren , og att noen hadde tatt fra han kjøttbeine hans.ellers så han for seg att det var han som hadde et kjøttbein og jeg skulle gnage.  men sånn gikk det ikke, var litt slitsom begynte å se litt dobbelt utover natta Phu tenk dere to finansministere da "

:fnise:  :laugh:  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det var en som poengterte at det var litt drøyt å henge ut vedkommende med beskjed om å sende henne meldinger og at det regnes som trakassering når så mange gjør det. Gjett om hun ble utestengt fort.

 

Det er visst greit å trakassere noen så lenge admin bestemmer at det er greit :opplyser:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at ADMIN oppfordrer til å sende PM til hun som hadde lagt det ut på KIK. Hva er det som feiler folk!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens drama er jo et kroneksempel på hvorfor folk burde tenke over hva de deler inne på den gruppa. Jada, reglene sier at deling andre plasser ikke er lov. Men ting blir jo delt utafor lell :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke noe jeg heller. Æsj gått glipp av drama  :fnise:



Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

 

Finner ikke noe jeg heller. Æsj gått glipp av drama  :fnise:

Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0

 

Bare vent, det tar ikke lange tida før det er påan igjen med noe.  :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste er at ADMIN oppfordrer til å sende PM til hun som hadde lagt det ut på KIK. Hva er det som feiler folk!?

Åååå, går glipp av mye her jeg nå jo :-/

Hva menes med å ha blitt delt på KIK, og hva var det som ble delt?

Og ja, admin er typen til å la sine personlige ti g gå utover uskyldige som nå ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Det innlegget fra admin hvor hun oppfordret til å kontakte den brukeren som hadde slettet seg var drøyt. :klaske: Tråden ble slettet før jeg fikk skrevet min mening om saken.

 

Gruppen der er litt som en bilulykke, du har ikke lyst å se men klarer bare ikke å la være. Jeg og mannen ler godt av mange av innleggene i gruppen der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjedde var at et medlem hadde kjøpt seg en kjole fra eBay. Hun var litt større enn modellen i annonsen og fikk såvidt kjolen over magen. Et annet medlem hadde tatt screenshot av innlegget og delt det på Kik. Dette fant admin ut av og postet screenshot i gruppen av meldingen hun sendte til denne personen, med fullt navn, der hun oppfordret resten av gruppen til å sende meldinger til henne så hun skulle skjønne hvor galt dette var.

 

Alle som var uenig i at det var riktig måte å håndtere saken på ble raskt utestengt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...