Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Selfridge

Jeg satt å grovregnet en gang på ei som la ut screenshot av handlelisten sin. Hun hadde brukt godt og vel 3500,- på ræl som hun ventet på. Jeg lurer på hvor de tar alle pengene fra.

Ja, jeg så ei som skrev at hun måtte vente på neste lønning fordi denne mnd hadde hun brukt over 5000 på ebay og at mannen hennes var så lei at han hadde tatt fra hun bankkortet. Da kommenterte noen at "Du må ikke si til han at du bruker paypal! Sånn at det bare er å forsette å bestille i smug"

Mange er nok mer hekta enn hva de vil innse.

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mange legger jo ut bilder av typen med ansiktsmaske, i kjole, med sminke, øyenvipper og alt mulig. Også får de evig med likes.

Mhm. 

 

---

 

Synes også det er helt galskap at mange av de damene venter på 50/80/100 pakker. Det meste jeg har "ventet på" er i underkant av 20 tror jeg, og da var jeg skamfull hver dag jeg gikk på jobb (jobbet i posten, så sorterte mine egne pakker) i noen uker. 

 

Og at de f.eks spør etter linker til MK-vesker og blir helt skamløse; "daaah, skal ha FAKE selvsagt" om de mot formodning får en link til en ekte veske. At de ikke blir flaue av å spørre etter hvilke fake MK-vesker som ikke mister hanken etter ti minutter, hvilke fake Daniel W-klokker som ikke er feilstavet, hvilke fake Nike-sko som er hvite og ikke gule av drittlim, hvilken fake MBMJ-ørepynt som ser ekte ut osv. Jeg synes det er flaut! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

:5:

Jeg tror fort det kan gå to veier, enten får man avsmak eller så havner man helt ut på kjøret og kjøper nesten alt som legges ut. Og vips så sitter man der med 23 vesker som alle er HELT like originalen og 50 par sko som går i oppløsning etter tre dagers bruk. :ler:

Enig! Jeg som tenkte at jeg begynte å gå over styr etter jeg hadde bestilt 10 pakker med småting.

...Etter jeg meldte meg inn i ebaygruppa ser jeg at jeg ikke er i nærheten.  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud en av disse damene har kjøpt elektrisk halsbånd til hunden for 50 kr... For det første er det ulovlig å bruke i Norge, for det andre så er det ikke bra for hunden. Håper virkelig hun ikke bruker den på hunden... Ser det har kommet kommentarer på det, men hu selv har ikke svart... :o

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Ja, jeg så ei som skrev at hun måtte vente på neste lønning fordi denne mnd hadde hun brukt over 5000 på ebay og at mannen hennes var så lei at han hadde tatt fra hun bankkortet. Da kommenterte noen at "Du må ikke si til han at du bruker paypal! Sånn at det bare er å forsette å bestille i smug"

Mange er nok mer hekta enn hva de vil innse.

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Selfridge

Ser at ei spør "Hvor mange pakker venter dere på jenter?" og folk kommenterer "97" "46 "91". Og folk skriver "Godt jobba folkens, la oss holde liv i postkassa:-D" og "Herlig!" "Go girls!!"

Hallo? De trenger jo hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler litt om samhørighets-følelsen. Mye av gleden ligger i å vise fram det de har kjøpt å få mange tilbakemeldinger på det, som en slags viral venninnegjeng. At de egentlig ikke trenger det, men at det er så moro å vise "venninnene" hva de har kjøpt og tipse videre. 

 

Underholdning da :)



Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dagens drama? Var ute i virkelighetens verden en stund :'(

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Det står en del bakover i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

97 pakker??!! Ta en snittpris på 50kr som ikke er utenkelig, så har hun brukt nesten 5000 kr på bare ræl.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud en av disse damene har kjøpt elektrisk halsbånd til hunden for 50 kr... For det første er det ulovlig å bruke i Norge, for det andre så er det ikke bra for hunden. Håper virkelig hun ikke bruker den på hunden... Ser det har kommet kommentarer på det, men hu selv har ikke svart... :o

 

HVA!?? Det der burde ha blitt rapportert en plass, men med den adminen så kommer man nok ikke langt :(  Når er innegget om dette halsbåndet lagt ut?

Anonymous poster hash: bd7ca...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå poppet det akkurat opp et bilde av en skikkelig cameltoe. Ikke noe jeg ville delt under fullt navn med 39.000 mennesker  :sjokkert:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå poppet det akkurat opp et bilde av en skikkelig cameltoe. Ikke noe jeg ville delt under fullt navn med 39.000 mennesker  :sjokkert:

Å nei! Tenk om folk skjønner at hun er ei kvinne!  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 97148...148

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå poppet det akkurat opp et bilde av en skikkelig cameltoe. Ikke noe jeg ville delt under fullt navn med 39.000 mennesker  :sjokkert:

 

:sjokkert:

 

 

Anonymous poster hash: bd7ca...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

HVA!?? Det der burde ha blitt rapportert en plass, men med den adminen så kommer man nok ikke langt :(  Når er innegget om dette halsbåndet lagt ut?

Anonymous poster hash: bd7ca...269

 

Det er skrevet for 20 timer siden og hu la ut bilde av alt hu har kjøpt, så ser ikke båndet først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden, men var ei som sa hun ventet 400pakker!

:sjokkert: Herre min hatt. Det er sykt mye. Får meg til å føle meg litt bedre over mine handlevaner der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å nei! Tenk om folk skjønner at hun er ei kvinne!  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 97148...148

 

 

SOM jeg har sagt tidligere, det er faktisk visse ting som kan være lurt å tenke på før man deler ting på nettet...... Selv om det ikke er "lov" å dele videre bilder fra den siden, er det INGEN som har kontroll på om en av de 40000 medlemmene bruker bildene på andre sider. Og det er heller ingen som har kontroll på hvor mange falske profiler det er der inne. Morsomt bilde ja... noe jeg ville delt med 40 000 +++... nei...

Anonymous poster hash: bd7ca...269

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...