Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lo litt av hun som la ut bilde av en åpnet pakke fra Ebay der det tøt ut noe udefinerbare hvite greier, og kommenterte frustrert under "masse sånt oppi og ikke noe annet?". Helt til et annet medlem foreslo at det kanskje var en type hvite svamper av noe slag som flere der hadde bestilt, da gikk det et lys opp for henne! :Knegg: Det er kanskje et tegn på at man handler litt for mye når man ikke vet hva man har bestilt og forveksler varene med verdiløst fyllstoff :rolleyes:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lo litt av hun som la ut bilde av en åpnet pakke fra Ebay der det tøt ut noe udefinerbare hvite greier, og kommenterte frustrert under "masse sånt oppi og ikke noe annet?". Helt til et annet medlem foreslo at det kanskje var en type hvite svamper av noe slag som flere der hadde bestilt, da gikk det et lys opp for henne! :Knegg: Det er kanskje et tegn på at man handler litt for mye når man ikke vet hva man har bestilt og forveksler varene med verdiløst fyllstoff :rolleyes:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo litt av hun som la ut bilde av en åpnet pakke fra Ebay der det tøt ut noe udefinerbare hvite greier, og kommenterte frustrert under "masse sånt oppi og ikke noe annet?". Helt til et annet medlem foreslo at det kanskje var en type hvite svamper av noe slag som flere der hadde bestilt, da gikk det et lys opp for henne! :Knegg: Det er kanskje et tegn på at man handler litt for mye når man ikke vet hva man har bestilt og forveksler varene med verdiløst fyllstoff :rolleyes:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo litt av hun som la ut bilde av en åpnet pakke fra Ebay der det tøt ut noe udefinerbare hvite greier, og kommenterte frustrert under "masse sånt oppi og ikke noe annet?". Helt til et annet medlem foreslo at det kanskje var en type hvite svamper av noe slag som flere der hadde bestilt, da gikk det et lys opp for henne! :Knegg: Det er kanskje et tegn på at man handler litt for mye når man ikke vet hva man har bestilt og forveksler varene med verdiløst fyllstoff :rolleyes:

 

Et meget sikkert tegn på at man bør slutte med shoppegalskapen.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke dette bindet dere snakket om jeg... Ser mye annet rart de har kjøpt da

Det er sletta ! ble vel for mye diskusjon på det 

Anonymous poster hash: 82361...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke dette bindet dere snakket om jeg... Ser mye annet rart de har kjøpt da

Ser ut til at det er slettet :fnise:

Anonymous poster hash: 81709...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har lagt ut film hvor de fletter håret, også spør hun om man får tak i sånn på Ebay, så svarer folk at det er aluminiumfolie. så spør ei om link :fnise:  skal hun kjøpe aluminiumfolie på ebay



Anonymous poster hash: 82361...39c
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Nå skulle jeg bli medlem for å le med dere, så er det medlemsstopp! Søren og.. Jeg vil også lese alle de dumme tingene :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et medlem la ut bilde av en pakke som var ødelagt i posten, "Full i vann", og de andre medlemmene lurte på hva hun hadde kjøpt.

"Wallstickers og kanindrakt til pus" - med den største selvfølgelighet!

Jeg blir matt!

Anonymous poster hash: b6b66...3c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Nå skulle jeg bli medlem for å le med dere, så er det medlemsstopp! Søren og.. Jeg vil også lese alle de dumme tingene :(

da må vi være flinke og oppdatere deg da :)  :blomst:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ei som har lagt ut film hvor de fletter håret, også spør hun om man får tak i sånn på Ebay, så svarer folk at det er aluminiumfolie. så spør ei om link :fnise:  skal hun kjøpe aluminiumfolie på ebay

Anonymous poster hash: 82361...39c

 

 

De skal jo kjøpe alt på ebay, fordi de tror alt er billigere på ebay. De berømmelige kähler-vasene for eksempel. Så ler de seg skakke over at noen selger melkesjokolade på ebay... Blir ofte helt matt.

 

 

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spør de hva det billigste du har handlet på Ebay er ahahaha, vel jeg kan svare her inne. Å det billigste jeg har kjøpt på eBay kostet 150 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk spart helt sykt mye på ebay :D det beste trikset er å ikke lage brukerkonto  :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har lagt ut film hvor de fletter håret, også spør hun om man får tak i sånn på Ebay, så svarer folk at det er aluminiumfolie. så spør ei om link :fnise: skal hun kjøpe aluminiumfolie på ebay

Anonymous poster hash: 82361...39c

Litt av en diskusjon i den tråden og :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har faktisk spart helt sykt mye på ebay :D det beste trikset er å ikke lage brukerkonto  :fnise:

 

Det er et tips du burde dele i gruppa :D

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eBay gruppa på facebook er min største kilde til underholdning nå. (Det sier kanskje mer om meg enn om gruppa...?)

Jeg blir helt satt ut av hvor mye rart folk deler, og hvor mye rare bilder folk legger ut av seg selv, men jeg blir enda mer satt ut av bildene folk poster av andre - som mann og barn. Greit nok at barn er barn, men de har da rett til privatliv de også. (referer til noen bilder som akkurat ble lagt ut av ei jente. Ikke ille bilder, men still, null poeng) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må vi være flinke og oppdatere deg da :):blomst:

Ja takk! :D

Snille du som vil hjelpe meg å få le av andre sin dumskap! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si noe angående kjøp, jeg har flere tusen kjøp bak meg på eBay, dog fordelt over mange år, og da jeg handlet to plagg i går var det ganske lang tid siden sist jeg handlet på eBay. Og i motsetning til disse damene så handler jeg aldri fake, og jeg handler mest bøker, cd'er, dvd'er og ekte merkevarer. Det betyr dog ikke at jeg ikke synes det er et overforbruk, men jeg har vel fått 40 pakker i posten en gang jeg også. Riktignok fordi det var julegaver, og kalendergaver. 

 

Det jeg ikke forstår er at de handler så mye at deres ektefeller/samboere/you name it reagerer på forbruket. Og jeg ikke skjønner er at de tør. At de tør å kjøpe SuckIt-sprayen, at de tør å være så "åpne", at de ikke ser hva de utleverer av seg selv?

 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...